Zaman geçmiş fybs ler bitmiş ve hepsi çok iyi notlar almışlardı. Hepsi DUMBLDORE un teklifini kabul etmişlerdi aralarına birde Alice ve frank ıda almışlardı. James ilk olarak nerede buluşacaklarına dair bir mektup almıştı. İlk olarak Dumbledore un kardeşi aberforth' un domuz kafası adlı hogsmeade deki dükkânında buluşacaklardı.
İçeri girdiklerinde kendileri gibi genç ve yaşları orta ve ileride bir çok cadı ve büyücü ile karşılaştılar. Önce Dumbledore yoldaşlığın amacı ve neden kurulduğuna dair bir konuşma yaptı sözlerini şu şekilde bitirdi.
- belkide bu savaş bitip yoldaşlığın dağılması gerektiğinde hepimiz tekrar bir arada olmayacağız. Bu sebeple hep beraber yoldaşlık üyeleri ve kurucuları olarak bir fotoğraf çekinelim istedim. İleriki nesillere yoldaşlığın kimler tarafından onlara miras bırakıldığı göstermek amacıyla hepinizi bu fotoğrafta olmaya davet ediyorum....
O sırada kapı gümbürtüyle açıldı gelen hagrid ti
- profesör Dumbledore efendim.... Üzgünüm geciktim... Dedi hagrid
Ve fotoğraf çekinmek için kalkan kişilerin en arkasına geçti. Boyu uzun ( hatta o bir yarıdev) olduğu için arkada durması sorun değildi. Lily James , Sirius Emily, Remus ve Peter ön sıralara Alice ve frank ta onların yanına Dumbledore ise tam ortalarına geçmişti.fotoğraf her bir yoldaşlık üyesi için çoğaltılmıştır. Hagrid ın kafasının yarısı çıktığı için DUMBLDORE a sitem ediyordu ama yınede fotoğrafı alıp en sevdiği paltosunun cebine koydu.
.......
Hep birlikte domuz kafasından ayrılıp hogwarts a döndüler son günleri ydi bu koskoca okulda son günlerileri belkide bir daha hiç göremiyeceklerdi. Belkide çocukları hastalandığında ziyarete geleceklerdir. Belki bir dersin profesörü olurlardı kim bile bilirdi ki.....
Yatakhanelerine çıkıp bir asa hareketiyle eşyalarını toplamışlardır. Yedi yıl boyunca okadar yerleşmişlerdi ki . her sene bir sonraki yıl geri dönecekmişcesine toplanır ve vedalaşırlardı. Ama bu yıl çok farklıydı. Öğrencilik hayatları bitmişti....
...
Ertesi sabah ortak salona a inip tüm Gryffindor yedinci sınıf ve tanıdıkları diğer öğrenciler ile vedalaştılar. Hogsmeade istasyonundan hogwarts exprex ine binerek kings cross istasyonuna doğru yola koyuldular. Hepsi aynı kompartmandaydı. Bir ara kompartımanı n kapısı açıldı kapıdakiler Alice ve frank çiftdiydi.
- düğünümüz bekliyoruz... Dedi Alice elindeki zarfı uzatarak.
- bekliyormusunuz hadi ama tabiki geliyoruz ... Dedi Emily.
Alice ve frank gülerek diğerlerine de davetiye vermek için kompartmandan ayrıldılar....
- koskoca yedi yılda bitti ha... Dedi James
- neler yaşadık dimi dostum, ne aşklar... Bu sırada Emily e bakıyordu.
- ne dostluklar, Ne düşmanlar, ne bilgiler öğrendik. Dedi Sirius.
-evet ne eğlendik ama ANİMAGUS oluşumuz haritayı yapışımız... Sahi harita nerde??? Pati enson sendeydi. Dedi james
-aaa... Şeey ben size söylemeyi unuttum.... Ben onu... Filch e kaptırdım.
- nee l!!!!!!! Hepsi aynı anda Sirius a döndü
- heyy sakin olun hem artık hogwarts ta değiliz lazım olacağını sanmıyorum.. Çok isterseniz okula cisimlenip görünmezlik peleriniyle onu oradan alabilirim. Dedi Sirius
- hayır benim sevgilimi filch e kaptırmak gibi bir niyetim Yom dedi Emily.
Kompartmandan gülüşmeler kahkahalar yükseliyordu. En sonunda tren ın istasyona varmasıyla hepsi birbirine sarılıp ayrıldılar...
Veeee sonunda okul biter.. Onlar artık öğrenci değil. Ama vakti gelmişti a dostlar. Niysem. Siz okuyucularını çooooook seviyoooruuum. Ve
(Bir ben klasiği ) umarım sizde hikâyeni beğenirsiniz.( bir ben klasiği daha)
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum potterkafalarım :-D :-D :-D :-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ÇAPULCULAR"
FanficGeçmişin gelecekte bıraktığı izler geride kalanları derinden etkileyecek.. Karanlık karşısında verilen büyük mücadeşede oluşan büyük kayıplar.. Geride bırakılan tek şey ise kazanılması gereken büyük bir savaş kapak tasarımı: DOBBYSONSUZ