Elena Hermione ile iyi anlaşmıştı. Ama Ron ondan pek haz etmiyordu. Bu da Elena nın pek boşa gitmiyordu elbette. Elena Gryffindor' a seçilmişti tıpkı annesi gibi. Aslında Emily onun. Slytherin e seçileceğini düşünmüştü sonuçta babasının ailesi slytherin di.
Elena Hermione ile beraber ortak salona inmişti. Birlikte kütüphaneye gidip bir kaç kitap alıcaklardı. Ron un saçmalama yın ama ne kitabı bakışları arasında portre deliğinden tırmanarak ortak salondan çıktılar. Kütüphaneye vardıklarında Elena yasaklı bölüme doğru ilerledi Hermione onu kolundan tutup çekiştirdi.
- okuldan atılmak istemiyorsan oradan uzak dur. Dedi Hermione
- niye ki? Dedi Elena
Hermione parmağıyla kapının üstündeki yazıyı gösterdi.
- yasaklı bölüm. Öğretmen izni olmayan öğrenciler giremez. Diye okudu herm.
Elena yasakları sevmezdi kanında vardı onun haberi olmasa da o bir ÇAPULCU çocuğuydu.
.....
Harry, Ron ve Elena akşam ortak salondan meşhur koltuklarında oturmuş şöminenin sıcaklığıyla sohbet ediyorlardı Hermione ise ödevlerini halledip çoktan yatmıştı.
- yarın uçuş dersi var. Dedi Ron
- evet süpürgeler .... Dedi harry.
- takıma girmeyi okadar çok isterdim ki!!! Dedi Elena
- sen mı? Dedi Ron
Ron un böyle konuşmasına bozulan Elena yeşil gözlerini Ron a dikerek
- öylemi nedenmiş? Dedi
- şey.. Yanı.. Sen.. Bir... Sen.. Bir..bir ... Takılmıştı Ronald.
- ben bir kızım öyle değil mi şapşal? Diye tamamladı Elena
Harry masum bir çocuk edasıyla onları izlerken Elena bir anda kahkaha patlattı.
- korkma Ron bunun için sana kızmam. Diye gülerek konuştu
.....
Ertesi gün uçuş dersleri başlamıştı uçuş eğitmeni bayan Ronalda hooch sahaya giriş yaptı. Hepsi beyaz kısa saçları ve kedi misali sarı gözlerine takılmıştı. Kadın cübbesini adeta uçuşturarak önlerinden geçti ve kendini tanıttı.
Daha sonra hepsine döndü ve- şimdi hepiniz süpürgenizin soluna geçin ve yukarı diyin. Dedi bayan hooch
Hepsi süpürgelerin soluna geçti ve yukarı dedi.
- yukarı. Dedi harry ve süpürge hemen eline geldi.
Daha sonra Malfoy un süpürgesi de hayvanları ve eline geldi. Ron ve Hermione hala becerememişti. Ron un süpürgesi sıçradı ve kafasına çarptı. Harry kahkahalara boğuldu.
- kapa çeneni harry. Dedi Ron.
.....
Yaşanan büyük günün ardından bu sefer hepsi ortak salon koltuklarındaydılar.
- ne gündüz ama!! Dedi Hermione
- evet büyük gün!! Dedi Ron
- harry takıma seçildi buna inanabiliyormusunuz hemde birinci sınıf olarak!! Diye devam ettirdi Ron
- evet hemde yüz yılın en genç arayıcısı..... Dedi Elena kahkahalarla.
Dördü de günün verdiği yorgunlukla yatakhanelerine çıkıp uykuya daldılar...
GERİDE MAHVOLMUŞ BİR GEÇMİŞE İLERİDE UMUTLU BİR GELECEĞE.....
Selağm!! Canlarım evet uzun bir aradan sonra sizlerleyim ama kısa oldu....
Bazı yazarlar teog maduru bense YGS-LYS ve çok yoğun çalışıyorum 11. Sınıfım ama seneye staj yapacağım için bu yıl hazırlanıyorum.
Niysemmm...Vote ve yorumlarınızı bekliyorum potterkafalarım :-D :-D :-D :-D :-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ÇAPULCULAR"
Fiksi PenggemarGeçmişin gelecekte bıraktığı izler geride kalanları derinden etkileyecek.. Karanlık karşısında verilen büyük mücadeşede oluşan büyük kayıplar.. Geride bırakılan tek şey ise kazanılması gereken büyük bir savaş kapak tasarımı: DOBBYSONSUZ