Longbottom'ların Düğünü

1.4K 80 32
                                    

Emily ve lily emily nin greenwich teki evinde hazırlıklarını tamamlayıp erkekleri daha fazla bekletmeden aşağıya indiler. James ve sirius kızların güzelliği karşısında donup kalmıştı. Lily kırmızı uzun balık bir elbise emily ise gözleri gibi yeşil bir kıyafey tercih etmişti.

- çok..ço.çokk güzel görünüyorsun. Dedi james afallayarak.

.....

Düğün büyük bir bahçenin ortasında hazırlanmış kır düğünü şeklindeydi. Kızların en çok şaşırdığı alice nin saçlarını kısacık kesmesiydi. Upuzun beline kadar olan saçlarını kısa erkek gibi kesmiş bir papatya tacı takmıştı gelinliği sade ve güzeldi. Nikah töreni ardından dans lar edildi. James lily le sirius emily ile dans etti. Remus ve peter ise bir başlarına oturdular. Düğün beklentilerinden daha eğglenceli gecmisti tabi ki iki cift icin.

......

Düğün sonrasında james lily i evine bırakıp kendi evine döndü. Sirius ve emily ise greenwich e gitmişlerdi.

- ne dersin emmy? Diye söze girdi sirius.

Emily ne olduğunu bile anlamadan sirius un yüzüne bakıyordu.

- sencr bizde böype bir düğün mü yapsak? Diye devam ettirdi sirius

Emily şaşkınlık ve iştiği ateş viskilerinin etkisiyle sirius a afallamışım bir şrkipde bakıyordu.

- ne demek istiyorsun sirius. Diye bildi sadece emily.

- yani benimle evlenirmisin bayan black ik olurmusun? Sirius bunu diyince

- EVET... Diye bağırarak hatta haykırarak sirius un boynuna atladı.

.....

Sirius ve emily aynı evde kalıyorlardı. Aslında sirius beşinci sınıfta evi terkedip james in yanınana taşın mış mezun olduktan zonra da emily ile greenwich te kalmaya başlamıştı. James sirius lily emily remus ve kız arkadaşı.. Evet remus un kız arkadaşı diana greenwich teki evde güzel bir hafta sonu geçiriyorlardı.

- eee aylak bize nasıl tanıştığınızı anlatmadınız. Dedi james

- aa şey evet biz... Biz.. Diagon yolunda tanıştık.. Kitapçıda ... Dedi diana...

Lily ve emily kıza sinir olmuş bir şekilde bakıyordu. Anlaşılan yeni yengelerini pek sevmemişlerdi. Kızın garip.. Sinit bozucu bir tipi vardı.

- aa diana acaba nerelisiniz? Dedi emily.

- aa ben ispanya dan geldim londra da birşeyler araştırmaya. Dedi diana

- peki eğitiminizi nerde tamamladınız. Dedi lily

- evde özel eğotim aldım. Dedi diana

Emily nin dikkatini diana nın bu yaz sıcağında giydiği hırka çekmişti.

Emily lily i dürtüp mutfağa çekiştirdi

- sence niye bu sıcakta uzun hırka giymiş. Dedi emily

- ne ima ediyorsun emmy. Dedi lily

- hiç süphe yok lils. Diye devam etti emily

- saçmalama remus bunu fark edebilirdi. Dedi lily

- evet remus bunu fark edebilecek kadar zeki ama kız bunu farkettirecek kadar aptal değil. Tekrat ısrar etti emily

- yani şimdi sen diyorsun ki. Diye söze başladı lily ama devam ettirmedi.

- o bir ölümyiyen olabilir.... Dedi emily...

Ayy söz vermiştim ama bu bölümü tam 00:00 da yazıyorum yani şu an saat bu..
Yine uzun ara verdim özürdilerim birdaha gecikmez ama internetim gitmişti. Olaylar biraz çabuk geçiyo ama anlatılacak daha çooook şey var.. Umarım beğenirsiniz.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum potterkafalarım;););)
Bu bölümü nypmhadoratonkslupin adlı okuyucuma ithaf ediyorum

"ÇAPULCULAR"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin