Ortaya Çıkan Gerçekler!!

1K 58 11
                                    

Yaşanan olaylara bir yenisi daha eklendikçe harry son derece normal olan hayatının giderek dahada aksiyonlu bir hal almasına alışmış bir şekilde şöminenin önünde karşısına dizilmiş Ron, Hermione ve Elena üçlüsüne bakıyordu.

- hogsmeade te dediklerin... Yani o... Sirius senin... Devamını getirememişti hermione

-evet duydukların ve anlattıklarım doğru herm... O benim vaftiz babammış.. Dedi harry

Bu doğruydu James ve lily Potter en sevdikleri dostları plan sirius black i harry bin vaftiz babası olmak için zor bile ikna etmişti. Ama harry e göre o ailesine ihanet eden aşağılık bir insandı.

....

- seni uzun zamandır iyi görmüyorum elly. Dedi hermione

-iyiyim herm sadece kazadan sonra biliyorsun biraz kendimi toparlayamadım. Diye cevapladı elena

- umarım öyledir. Dedi hermione imalı imalı...

Gerçekten elena kaza sonrası kendini toparlayamamıştı.

-peki ya seni sormalı herm sürekli bir yerlerden fırlıyorsun.. Bazen ortadan kayboluyorsun. Dedi elena

Hemione sadece kafasını sallamakla yetindi.

....

Şahgaga nın idam günü gelip çatmıştı. Hagrid uzun zamandır üzgün ve çaresizce bekliyordu bu günü. İdama profesör Dumbledore ve sihir bakanı da katılacaktı.

Harry hermione ron ve elena idam öncesi son birkez sahgaga yı göek hagrid i teselli etmek için akşam üzeri kulübeye gittiler.

- onun için çok üzgünüm hagrid. Dedi elena

- kader elly.. Büyük ve kötü kader bazı insanlarınki her ne kadar iyi olsa da bazılarınınki gerçekten çok kötü. Şahgaga da bunlardan biri sadece
Dedi hagrid

- onun idamını kabullanmiş gibi konuşuyorsun hagrid. Dedi ron

-zaten kabullenmkten başka çarem yokki ron. Dedi tekrar hagrid

-aaa bu arada sanırım bir şey kaybetmiştir ton. Diye ekledi hagrid.

- scaaabeeers(yanlış olabilir)

Profesör Dumbledore , sihir bakanı ve cellat kulübeye yaklaşırken camdan içeriye giren bir taş parçası masanın üzerindeki kavanozu kırdı. Bir diğeri ise harry bin kafasına isabet edince harry kafasını çevirdi ve pencereden dışarı baktı.

-geliyorlar. Gitmeliyiz.. Dedi harry

Dördü birden arka kapıdan dışarı fırladı. Dev balkabaklarının arkasına saklandılar.

Profesör Dumbledore ve sihir bakanı içeri girince tepeye tırmanıp olan biteni izlemeye koyuldular.

....

Şahgaga nın idamı ile olaylar başlamıştı ron un faresi elini ısırıp kaçınca ton peşine düştü. Fare Şamarcı söğüte doğru ilerliyordu ron da onun peşinden.

-harry nereye bittiğinin farkındamısın... Diye bağırdı hermione

-Şamarcı söğüt... Bağırdı elana

Harry aylardır rüyalarında gördüğü o siyah tüylü köpeği görünce arkadaşı için dahada endişlenmeye başladı..

-bu o ecel... Ron hemen oradan uzaklaş.. Koş ron koşşş.... Diye bağırmaya başladı harry

Ancak köpek ron u bileğinden kavrayıp şmarcı s9ğüte doğru sürükledi ve ağacın altındaki delikten geçerek bir anda ortadan kayboldu.

Harry hermione ve elena ron un peşinden ağaca yaklaşmaya çalıştılar ama ağaç kendini çok sert koruyordu.
Sonunda ağacın kovuğuna girmeyi başarıp önlerine çıkan tünelde ilerlemeye koyuldular.

"ÇAPULCULAR"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin