Ploua. De cateva zile ploua incontinuu.Cred ca vremea se simte la fel ca mine. Tot nu pot sa cred ca asta este ultima zi din clasa a-10 a si totodata si ultima din New York. Ma intreb daca voi putea trai acolo,pentru ca este extrem de diferit fata de aici. Louisiana,din cate am inteles,este frumoasa, dar e la tara. Nu o sa ma acomodez prea usor, doar sunt născuta in oras si nu am fost niciodata la Any si Bob.Poate cu timpul o sa vada ai mei ca nu este locul meu la vaci si cai. Nu mi-a placut niciodata la tara! O sa fie bine Ely! Vrem doar sa iti fie bine. Sigur o sa iti placa acolo bla-bla-bla.Discursul mamei mele de aseara nu imi iese din minte. Pana la urma nu o sa fie asa rau, nu? Adica,nu e ca si cum as merge in alta tara sau mai rau, continent! Este la nu stiu cati kilometrii de New York, dar tata mi-a promis ca o sa venim aici macar o data pe an. Sper sa nu uite ce a zis.
"Domnisoara Will!" tipa domnul Roberts si tresar la urlet" Unde iti este capul? Ai auzit macar ce am predat ora asta?" spune nervos indreptandu-se spre mine cu mainile in san.
"Ah..da..cred" spun si imi duc privirea spre caiet "Scuzati-ma." zic insa cand imi ridic privirea sta acolo furios. Cred ca l-am enervat tare.
"Sa nu se mai intample asta! Nu vreau sa pleci din clasa pana nu iti vad lectia pe caiet! Ai auzit?!"Urla din toti rarunchii la mine si eu aprob din cap. Cer lectia unei fete din spatele meu si incep sa transcriu cat de repede pot. Peste 20 de minute imi mut privirea spre ceas vazand ca este fara 5 minute. Oh nu! Haide! Haide! Nu vreau sa imi ia din pauza! La fix suna clopotelul si eu imi trantesc pixul pe banca si ii arat caietul profesorului Roberts.
"Bine.Esti libera!" zice in timp ce imi arunca caietul spre mine si plec nu inainte sa ii zic cateva in gand.
Este pauza de pranz asa ca ma indrept spre cantina. Dupa ce imi iau o tava cu mancare imi fac drum spre o masa libera.
"Heei Ely!" O pot auzi pe Gemma, cea mai buna prietena a mea cum ma striga. Ii simt tava atingand masa din plastic." Cum esti? Te simti mai bine cu plecatul in Pineville?" imi zice si ii zâmbesc,chiar daca eram trista.
"Da..cred. O sa fiu bine. O sa vorbim pe Skype si la telefon.O sa iti arat poze cu liceul si cu orasul."zic cu o voce trista si ea isi inconjoara bratele in jurul meu si eu facand la fel " O sa imi fie foarte dor de tine Gemm". zic si ea imi zice la fel.
" Atentie! Atentie toata lumea!" se aude vocea directoarei Jonson in difuzoarele cantinei " Eu, impreuna cu toti profesorii am decis sa va dam drumul in aceasta pauza deoarece o sa avem un consiliu in scurt timp.Deci v-am scutit de inca 2 ore. Sunteti liberi!" directoare spune si toti elevii din cantina fug si sar spre iesire.Ce dementi! Astept ca toata gramada de oameni cu hormonii dati peste cap sa iasa si ies si eu, impreuna cu Gemma la final.Ii trimit mesaj mamei mele ca vin ma devreme acasa si sa nu se apuce de bagaj fara mine.Dupa o mica discutie de ramas bun cu Gemma intru in casa, lasandu-mi ghiozdanul sa cada pe podeaua aceasta pentru ultima data.
"Am ajuns!"Tip si mama cobora cu doua cutii in brate. Le lasa jos si vine spre mine.
"Ely sa iti faci bagajul. Ai grija sa nu iti uiti ceva!" Zice si pleaca in bucatarie lasadu-ma singura.
Urc scarile si intru in camera mea.Trei geamantane zac pe patul meu si doua cutii stau imprastiate pe covorul din mijlocul camerei.Incep cu dulapul si imi arunc toate articolele de imbracaminte si pantofii pe podea. Incep sa le pun in geamantane impreuna cu alte lucuri pesronale si lucruri pe care le folosesc in fiecare zi. Animalele de plus si ce mi-a mai ramas le-am pus in cele doua cutii de carton.Dupa ce mi-am verificat totul, le-am dus jos,in living. O sa imi fie tare dor de casa aceasta. In ea am avut copilaria si o parte din adolescenta. E bine ca nu am avut foarte multi prieteni ca sa imi fie greu sa ma despart de ei, bine aveam dar nu eram asa apropiati. Gemma a fost prietena mea cea mai buna din clasa a-2 a. Ea imi stie secretele si stie ce simt si cum ma simt doar uitandu-se la mine. Parintii nostrii se intelegeau foarte bine si eram ca doua surori. Mama ei era mama mea , iar mama mea era mama ei. Eram de nedespartit. Am plans destul de mult cand am auzt ca o sa ne mutam si eram foarte trista, suparata, nervoasa. Eram ca un uragan care voia sa distruga totul. Chiar daca am fost asa,nu am incetat sa zambesc si sa rad impreuna cu cei din jurul meu. Ei m-au ajutat sa imi ridic moralul de fiecare data. Dupa ce ma plictisesc, decid sa cobor scarile ca sa mananc ceva.Cobor scarile cu grija si intru in bucatarie. Era goala, doar mama era acolo cu inca doua cutii in care punea vesela,cred.Nu o bag in seama pe mama si imi deschid frigiderul luandu-mi ceva de mancare. Ma hotarasc sa iau un iaurt cu capsuni. Merg spre canapea si deschid televizorul, schimband canalele incontinuu pana cand decid sa las pe desene.Imi mananc linistita iaurtul si dupa un timp oboseala incepe sa apara si decid sa ma duc sus si sa ma culc.Ma pun in pat si imi pun alarma telefonului la 10:00 a.m.Ma invelesc si in cateva minute ma i-a somnul.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O melodie super enervanta suna si imi deschid ochii incet ,incercand sa caut sursa sunetului. Imi inchid alarma si cobor din pat. Ma inderpt direct spre baie pentru rutina zilnica de dimineata. Dupa ce imi prind parul intr-un coc dezordonat ma bag in dus si las storpii de apa calduta sa imi stopeasca corpul golas. Dupa 10 minute de relaxare in dus ies si imi infasor un prosop pe mine. Ma spal pe fata si dinti si ies din baie.Ma imbrac intr-o pereche de pantaloni negrii surti si un maieu larg crem si ma indrept spre masuta de machiaj. Imi dau cu rimel, fond de ten si un ruj trandafiriu.Imi pregatesc rucsacul pentru drum si cobor scraile incet, analizand toate coltisoarele casei pentru ultima data.Casa am vandut-o unei familii din Canada. Dupa ce inchid usa dupa mine ma indrept spre taxi-ul chemat de ai mei. Ma asez in spate impreuna cu mama si tata ii da banii soferului, spunadu-i sa ne lase la aeroport.Dupa o jumatate de ora de mers si de asculta muzica coboram si ne inderpatam spre intrarea in aeroport. Cand ajungem inauntru, tata se duce sa ia biletele iar noi punem bagajele pe o banda rulanta care duce bagajele in avion.Dupa ce asteptam sa intram in avion, incepem sa mergem intr-un coridor care ne duce la avionul nostru. Vom face 1 ora sau 2.Intru in avion si imi aleg un scaun.Voi sta singura fiindca sunt locuri de doua persoane. Dupa ce se anunta decolarea in 5 minute imi scot castile din rucsac si incep sa ascult muzica.
"Doamnelor si domnilor, avionul v-a ateriza in 20 de minute." spune o voce de femeie tanara si observ ca au trecut 2 ore de cand am plecat este ora 14 p.m.Imi pun tot ce am scos in rucsac si astept sa ni se dea voie sa iesim.Dupa ce am aterizat si usa a fost deschisa am coborat impreuna cu parintii mei. Am inspirat adanc aerul din Louisiana."Bun venit Pineville!"spun incet si oftez dupa ce ajung in coridorul aeroportului. Asteptam ca tata sa cheme un taxi. Dupa un minut suntem in masina si asteptam sa ne duca la casa mătușii mele.Cand soferul ne lasa fix in fata casei matusii Any si a unchiului Bob iesim si salutam soferul. E chiar frumos aici. Este o casa autentic americana destul de mare si avem un lac chiar in curte. avem piscina si desigur...cai.Am alergat ca o nebuna cand am vazut-o pe bunica Carly stand pe veranda si leganadu-se in fata si in spate pe scaunul ei. Dupa ce mama si tata au ajuns si ei cu bagajele in fata casei, matusa si unchiul meu ma iau in brate si imi saruta fruntea.Ce dor mi-a fost de ei.Ei mereu au venit la noi, insa noi nu am venit la ei. Chair imi place aici. Credeam ca o sa fie mult mai urat,dar cand am vazut piscina. WOW!
"Bine ati venit in Pineville dragii mei! Haideti sa va arat camerele!"Spune matusa Any si intram in casa. Casa era veche, dar avea un aer putin modern.Cand am ajuns in camera mea am ramas masca.Era asa spațioasă si patul era mare si dulapul parea încăpător.Am inceput sa imi despachetez lucrurile si sa mi le pun la loc.Dupa o ora si ceva camera asta arata magnific.Aveam privirea la curtea din spate si puteam sa ma uit la hambarul cu cai si la piscina.De asemenea am vazut si un foisor mare cu o masa din lemn si bancute.Era totul perfect,doar ca imi era foarte dor de acasa.
"Ai patit ceva papusa?" o aud intreband pe matusa Any stand in pargul camerei.Nu zic nimic, stau si ma uit pe geam gandindu-ma la casa din New York."Ti-e dor de acasa nu?" zice si eu aprob lasandu-mi privirea in jos. Ii simt mana pe umarul meu si ma introc usor."Astazi dupa cina niste vecini fac un foc de tabara. Vrei sa vii si tu cu noi?" Ma intreaba si eu ii zambesc.
Acesta este primul capitol din cartea asta.Sper sa va placa!
CITEȘTI
Fată de oraș
RomanceEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...