Capitolul 5

552 38 3
                                    

Deschid usa si in fata mea apare matusa Any suparata.Oh nu am dat-o in bara!
"Elenor Will!"tipa la mine si eu raman teapana."Cum ai putut sa faci asta?"imi spune si eu imi aplec capul" Tu l-ai sunat pe Luke si nu mi-ai zis si mie?!"zice si radem amandoua.
"Pai l-am sunat fiindca Gemma ma batuse atat la cap!"ma scuz eu si ea rade.
"Deci? Maine cu ce te imbraci puisor?"ma intraba si raman socata.
"Nu imi spune ca ai auzit ce am vorbit!"zic si ma rusinez in timp ce imi pun capul intre maini.
"Hai Ely nu ai de ce sa te rusinezi! Luke e un baiat de nota 100" spune si imi pune mana pe umarul meu." Il stiu pe pustiul ala de cand l-a facut mama lui. Si la nastere am fost. Eu,mama ta si mama lui eram cum erai tu cu Gemma. Sti ca mama ta a stat aici pana cand l-a cunoscut pe tatal tau. Si din fericire ne-am pastrat prietenia."zice si eu zambesc. Casc si simt cum ochii se inchid incet.
"Cred ca o sa ma culc." Spun si ma invelesc. Ce bine e! Imi pun capul pe perna si matusa inchide lumina inainte sa plece.
"Noapte buna,fetita de oras" zice si eu ranjesc si imi inchid ochii.
-------------------------------------------------
De dimineata

Ma trezesc vioaie si sar din pat alergand spre baie. Imi pun pasta de dinti pe periuta si in timp ce ma spal pe dinti dansez si ma misc prin baie. Intru in cabina de dus si incep sa fredonez.
"Yeah-Yeah! Azi un baiat dragut ma scoate in oras!" Dupa ce ies din dus merg in camera mea si ma imbrac intr-o pereche de blugi scurti taiati, un maieu roz pal si un blazer subtire alb. Cobor scarile si ma indrept spre foisor ca sa mananc.
"Buna dimineata!"strig si zambesc.
"Neata puisor!"zice bunica si se aseaza mai bine.

"Buna dimineata buni!" spun si ma asez langa matusa Any."Si..ce faceti azi?"ii intreb pe ai mei.

"Pai o sa avem putina treaba astazi si atat."zice tata si imi zambeste.

"Dar ce-i cu tine asa zambareata?"ma intreaba mama si zambetul meu se mareste.

"Pai,stiti ca am primit la focul de tabara un numar de telefon al unui baiat.Pai l-am sunat si m-a invitat in oras!'"spun si incep sa bat din palme.

"Cine-i baiatul ala?"zice tata putin nervos si eu ma uit la matusa Any.

"Este fiul lui Alice"zice rapid matusa Any si tata se uit putin relaxat la mine.

"La 11 sa fii acasa!"spune pe un ton dur si eu oftez usurata in mintea mea.

Dupa ce am mancat merg sus si imi verific telefonul. Incerc sa il deschid si dupa cateva secunde apare poza cu mine si Gemma pe fundalul telefonului si incerc sa pun codul. MERGE! Acum sunt si ma fericita.Cred ca radiez fericire.Imi iau telefonul si o sun pe Gemma.

*beep*

"Alo"raspunde Gemma si zambetul meu reapare pe fata.

"Trebuie sa iti dau o veste. O sa te lase pe spate" spun si astept sa raspunda.

"Hai! spune-mi ce mai astepti?!"zice si eu rad.

"Pai il sti pe Luke.." spun si eu imi raspunde cu un 'Mhm' plictisit."Pai ieri seara a venit la mine sa vada ce fac si dupa ce am mai vorbit..m-a invitat in oraaaas!"zic si Gemma tipa de fericire in telefon, la fel si eu.

"Aaaahh!"striga ea.

"Aaaaah!" strig eu.

"OMG! Ce norocoasa esti.Am vazut ca i-ai acceptat cererea pe Facebook si am mers pe pagina lui sa il vad. E asa dragut! Sunt super-duper geloasa pe tine fata!" zice si tipa prin telefon de bucurie.

"OK.Chiar nu am cu ce sa ma imbrac si nu stiu cum sa imi fac parul si nu stiu ce o sa fac acolo si.."incerc sa imi termin propozitia ,dar Gemma ma intrerupe.

"Ely! Stai calma si intra pe Skype sa vedem cu ce o sa te imraci!"imi comada si eu inchid apelul si intru pe Skype.

"Deci ce ai vrea sa porti?"ma intreapa si eu imi deschid dulapul.

"Pai..ce zice de tricoul meu norocos, ca sa am noroc, cu o pereche de panta.." insa nu apuc sa imi tremin enuntul fiindca prietena mea ma intrerupe..iar!

"Sa nu te aud cu blugi sau pantaloni. Fusta sau rochie..si stiu ca o sa spui 'dar Gemma sti ca eu nu port fuste si nu ma simt bine in ele',dar este un eveniment important fiindca este prima ta intalnire si vreau si cred ca si tu vrei sa fie PER-FEC-TA!" zice si eu imi dau ochii peste cap.

"Bine Gemm.O sa imi iau o rochie." spun si incep sa caut prin dulap ca disperata.Rochie..rochie..aha am gasit 4."Am gasit!"zic si ma duc sa imi pun prima rochie.Dupa ce imi pun rochia merg spre laptop si ii arat rochia Gemmei.Era roz pal cu flori albe de lotus pe margine.

"Pai..e prea Hawaii cu florile de lotus..deci ai un NU de la mine"zice si ma duc sa ma schimb. A doua era albastra fara bretele.Avea la talie o fundita neagra si stiu exact ce balerini o sa incalt..daca e de acord si Gemm.

"Pai e de seara si avand in vedere ca este vara si anul acesta se poarta culori vii ai un NU de la mine!"zice si ma duc sa ma schimb intr-o rochie maro cu maneci trei sferturi, lunga. Avea un imprimeu floral de un maro mai deschis..si in caz ca va intrebati..da,bunica mi-a dat-o.

"IN NICIUN CAZ! Esti mamaie sau o adolescenta?!"zice si ma schimb in ultima rochie. Era alba,imi venea pana la genunghi si nu avea bretele.Avea dantela la sfarsitul ei si era perfecta!

"O da baby! Asta e tinuta perfecta pentru intalnire!" zice si ma analizeaza"La cat trebuie sa te intalnesti cu Luke?" ma intreaba.

"La 6 p.m."spun si ea is verifica ceasul.

"Pai este 2 p.m. si..of ma cheama mama jos.Vorbim dupa intalnire. Succes! Sa nu o dai in bara, pa" si cu asta inchide apelul si eu ma schimb in hainele de astazi. Imi pregatesc rochia si ma asez comod in pat. Imi pun in poale laptop-ul si intru pe Facebook si E-mail. Dupa o ora de stat pe laptop imi verific ceasul si vad ca este 3 jumate. Ma duc jos si imi iau ceva de mancare din frigider.Imi pun niste supa intr-un bol si merg sper masa din living.Imi termin supa si urc scarile, intrand direct in baie.Dupa ce m-am spalat pe dinti,corp si cap, merg in camera mea si imi usuc parul.Dupa imi pun rochia pe mine si aplic machiaj.Putin rimel,fond de ten si un ruj trandafiriu.Ma incalt un niste balerini albi simpli si cobor scarile.Este 5:50 si eu imi iau 'la revedere' de la ai mei si merg spre cascada sa ma intalnesc cu Luke. Nu am mai vorbit cu el de ieri seara,dar sper sa apara azi. Ajung la fix acolo si ma asez pe o stanca, admirand peisajul minunat.Stau..si stau..si stau pana la 7 p.m. Ma plimb dintr-un loc in altul si imi amintesc ca am numarul lui. Imi iau telefonul si il apelez.

*beep* *beep* *beep*'ne pare rau persoana apelata nu este disponibila momentan, va rugam incercati mai tarziu'.

"Ah! La naiba cu tine Luke!" tip si simt lacrimile cazand pe fata mea."Esti un nemernic!"tip si incerc sa il mai sun odata,dar imi inchide. Incerc iar sa il sun, dar la fel. "De ce imi faci asta!" zic si vad ca intunericul se lasa usor peste padurice. Decid sa plec si sa ma indrept spre casa. In timp ce mergeam o sun pe Gemma si incerc sa imi tin lacrimile.

"Da?" zice Gemma si cand ii aud vocea dau drumul lacrimilor si ma asez pe o piatra mare de pe aleea spre casa mea."Ely ce ai patit?"ma intreaba.

"Nu a venit. Am asteptat 2 ore dupa el si nu a venit."zic si incerc sa ma linistesc.

Ma indrept spre casa dupa ce termin de vorbit cu Gemm si deschid usa. In fata imi apare mama si matusa Any ingrijorate.

"Puisor ce ai patit?"ma intreaba si eu o strang pe mama in brate.

"Nu a venit.."zic si suspin usor.

*Needitat*

Fată de orașUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum