Dupa ce mergem ceva timp ajungem la cafenea.Era superba! Era in stil frantuzesc. Culorile pastel prodominau localul,ghivecele cu flori asezate pe marginea ei dadeau un aer mai dulce,iar mesele din fier auriu cu multe modele curbate aveau fiecare cate o umbrela roz cu alb.Era perfect acest loc!
"Iti place?" ma intreaba si eu dau din cap afrimativ.Ne asezam la o masuta si un chelner vine si ne ia comanda.
"Buna ziua! Ce doriti sa va aduc?"ne intreaba politicos acesta.
"Eu vreau o cafea si..Ely ce vrei?"ma intreaba Luke si eu imi plimb privirea prin meniu.
"Vreau o limonada"zic si el isi noteaza comanda in carnetel si pleaca in cafenea.
"Deci,am vazut ca te-ai distrat la concert"imi zice Luke si cred ca m-a vazut cand am dansat cu aceea fetita.
"Da.Era simpatica si o chema Anne."zic si ii zambesc cald."Luke,chiar imi cer mii de scuze ca te-a batut tatal meu. habar nu am de ce a reactionat asa."ii zic si el imi prinde mana si mi-o strange usor.
"Nu este nimic"imi zice simplu si baiatul care ne-a luat comada se intoarce cu bauturile noastre.
"In sfarsit!Au o cafea asa buna aici.Trebuie sa incerci"imi zice si imi da ceasca.Ia o gura si in loc sa ma stramb de la gustul amar al cafelei,zambesc cand simt ceva dulce.
"Ai pus zahar in ea?"il intreb
"Nu am pus nimic.Ti-am zis ca este buna"imi zice si zambim amandoi.
In timp ce discutam despre arta si muzica telefonul meu vibreaza.Imi scot telefonul din geanta si observ ca mi-a trimis mama un mesaj.Il citesc rapid si imi pun telefonul pe masuta.
"Si la ce liceu esti?"il intreb si el ia o gura din cafea.
"Liceul Brooks"imi raspunde.
" Si eu m-am inscris acolo"ii zic fericita si el imi zambeste.
"Ce clasa esti?"imi spune.
"A 11-a. Tu?"il intreb
"A 12-a"imi raspunde simplu si se joaca cu degetele .
"Este plictisitor locul asta"ii zic si el incepe sa rada.
"Este un balci putin mai departe de aici.Vrei sa merge?"ma intreaba si dupa ce platim consumatia plecam spre el.
Pe drum am discutat despre copliarie.El mi-a zis ca ii place sprotul foarte mult si matematica.Mi-a povestit ca a fost la o gramada de concursuri scolare si olimpiade de matematica incat tot podul lui este acum o mina de aur si argint.Eu i-am zis ca vreau sa ma fac pshiholog si i-am povestit despre prietena mea Gemma.I-am spus si cum este sa locuiesti in marea metorplola si in tot timpul asta ajungem la intrarea balciului.Intram si observ un stand cu multi pinguini de plus.
"Luke vreau un pinguin!"ii zic si incep sa sar in sus si in jos pe langa bratul lui.
"Ok.Hai sa iti castig un pinguin!"imi zice si merge spre stand.Vazatoarea ii da 5 mingii si nu nimereste nimic. Mai ia inca 5,insa la fel.Nu se da batut si mai ia inca 4 randuri de mingi,dar arteaza mereu.
"Luke cred ca e.."nu termin propozitia ca el imi raspunde.
"Ai vrut un pinguin,iti dau un pinguin Ely!"zice suparat si plateste inca un rand de mingii. De aceasta data nimereste 3 si primesc un pinguin micut.
"Merci Luke!"spun si ii sar in barte.
"Mai vrei sa facem ceva inainte sa mancam?"ma intreaba Luke si ii arat roata cea mare. Ma prinde de mana si ne indreptam spre ea.Luke ma tragea prin multimea de oameni agitati,iar dupa cateva minute de mers ajungem in fata rotii si Luke se duce sa cumpere 2 bilete. Chiar cand se intoarce el cu biletele parcul de distractii isi aprinde luminitele si totul revine la viata. Dupa ce admiram privelistea incantatoare mergem spre o cabina si intram in ea. Era roz si avea luminite multicolore pe aceasta. M-am uitat in stanga mea si am observat tot orasul Pineville. Eram destul de sus si nu puteam muta ochii de la acea priveliste.
"E uimitor!"soptesc si Luke isi odihneste bratul pe spatele meu si admiram amandoi peisajul. Dupa ce roata se opreste sus pentru cateva secunde,ma introc spre Luke care era la cativa centimetrii de fata mea. Ochii sai straluceau de la luminitele colorate si buzele lui erau putin mov de la frig. Vantul batea cu putere si frigul imi intra prin haine. Luke a observat ca tremur si si-a dat jos jacheta si mi-a pus-o pe umeri. Dupa ce i-am multumit m-am apropiat mai multe de el si dupa cateva secunde de uitat unul la celalalt ii simt buzele lui pe ale mele si le misca usor peste ale mele. Imi era frica fiindca nu stiam ce sa fac,dar in acelasi timp eram in culmea fericirii si imi venea sa sar de bucurie. Ii copiez miscarile stangace si dupa el se retrage si imi sopteste..
"Te iubesc."...
Yeey. Primul lor sarut!! Vroiam sa il pun maine seara,dar m-am gandit sa nu va mai las in suspans si sa postez capitolul acum. Mda e cam tarziu,dar e ok si asa decat deloc. Va pup! :*
CITEȘTI
Fată de oraș
RomanceEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...