Luke POV
Ely iese alergand din cafenea si incerc sa o opresc,dar ploaia prea deasa nu ma lasa. O strig si nu raspunde asa ca intru in cafenea si alerg spre baieti.
"Ce s-a intamplat" ma intreaba Calum si furia imi patrude prin vene. Il imping si ii iau hanoracul si ies pe usa.Trebuie sa o gasesc sa o fac sa inteleaga ca nu am vrut sa o ranesc. O plac si nu pot sa ii fac asa ceva! Fug pe strazile intunecate si intreb fiecare om daca a vazut-o.O caut de un sfert de ora si nu dau de ea.Daca s-a ratacit? Daca a fost rapita? Imi trec prin minte aceste lucruri si dupa ce mai intreb cativa oameni caut o cabina telefonica si introduc o fisa ca sa o sun.Dupa al doilea ton ea imi raspunde.
"Da?"zice cu vocea tremuranda.
"Ely! Sunt Luke! Unde esti?"zic rapid si o aud cum plange.
"Nu stiu"zice si aud cum telefonul ei intalneste betonul si incep sa alerg de nebun.Unde poate fi?Gandeste Lucas!Gandeste! Sunt un idiot!Alerg,alerg pana cand dau de un magazin de haine si sub cortina acestuia se vede o silueta mica.Era Ely.
"Ely!"tip si merg spre ea,dar ea nu raspunde.Buzele ei sunt albarte si este toata rece.Ii pun hanoracul pe ea si o duc acasa.Dupa ce ii iau telefonul observa ca are 6 apeluri pierdute de la mama ei.Sun inapoi si imediat,mama ei raspunde.
"Elenor! Tu stii ce ingrijorata sunt!?"tipa in difuzor.
"Sunt Luke! Am gasit-o pe strada si am luat sa o aduc acasa! Vin cat pot de repede."zic si mama ei incepe sa planga.
"Te asteptam Luke!"zice si inchide.
Ma grabesc sa ajung pe starda noastra si dupa ceva timp de alergat intru pe alle si deschid usa.Mama si tatal ei vin repede spre usa si o iau pe Ely din bratele mele ,iar tatal ei se uita dur si nervos la mine.
"Ce i-ai facut fetei mele? Ai lasat-o singura!Pe langa ca a suferit ca nu ai venit acum ai lasat-o pe strazi!?"zice si imi da un pumn in fata.Cad si incerc sa ma ridic,dar simt inca un pumn in barbie si lesin.
---------------------------------------------------- DUPA 2 ORE-------------------------------------------------------------------
Ma trezesc cu o durere insuportabila de cap si imi amintesc ce s-a intamplat.
"Ely!"strig si vad ca sunt pe canapeaua care am vazut-o cand am adus-o pe ea.Dupa ce ma ridic o vad pe doamna Any si simt ceva rece pe barbie si ochi.Era gheata."Ce s-a intaplat?"zic si ea se aseaza langa mine.
"Don,tatal lui Elenor te-a batut si ai lesinat."zice si observ o pata mica de sange pe covorul de la intrare.
"Ely unde este?"o intreb si imi arata scarile.Ma grabesc sa ajung sus si vad ca usa de la camera ei este deschisa. Intru incet si ea sta in pat cu ochii inchisi. Ma apropi de ea si ii ating fruntea. Acum este calda,iar buzele ei sunt din nou roz. Ii iau mana in mana mea si o mangai usor cu degetul mare. Dupa ceva timp in care am stat si m-am uitat la ea,Ely isi deschide ochii si imi strange mana.
"Luke?"intreaba ea.
"Da. Eu sunt"zic si se ridica si ma ia in brate.
"Multumesc!"imi spune si o strag mai tare "Aer Luke!"imi sopteste si o las sa isi regleze respiratia." De ce mi-ai facut asta?"ma intreaba si ma uit confuz la ea.
"Ce am facut?"zic si isi apleaca privirea in jos.
"De ce nu ai venit la cascada?"ma intreaba si eu nu stiu ce sa zic. Adevarul este ca nu am mers la niciun concert. Baietii m-au invitat la o petrecere in seara aia,dar le-am zis ca o sa stau putin ca sa pot veni la intalnire. Insa ei m-au inbatat si uitasem complet de Ely si am stat toata noaptea acolo. Ea se uita la mine si vad ca in ochii ei se citeste dezamagire.
"Imi pare rau Ely.."zic si ea se aseaza cu capul pe perna si ofteaza." Eu o sa plec .." ii spun si cand ma ridic din pat ea ma trage inapoi,iar eu cad pe ea,fata mea fiind la cativa centimetrii de a ei.
"Te iert Luke."imi spune si ma apropii incet de ea pana cand ii simt buzele ei pe ale mele. Incep sa o sarut,dar ea se ridica si imi da o palma.
"Idiotu-le" zice si merge in baie.*Needitat*
Scuze ca este asa scurt. Va multumesc pentru voturi!♡♡
CITEȘTI
Fată de oraș
RomanceEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...