Capitolul 6

459 33 2
                                    

Au trecut 4 zile de la acel incident, nu prea fericit.Acum stau in pat si ma uit pe tavan.As vrea sa ies afara,dar ploua cu galeata si este super plictisitor in living,fiindca buni Carly si mama joaca remi, tata si unchiul Bob se uita la un meci si matusa Any e plecata la o vecina.Este 3 p.m. incerc sa il sun iar pe Luke. Am incercat zilele astea sa dau de el:sa il sun, sa ii dau mesaj, sa il bag in seama pe Facebook,dar nimic.. NU stiu ce se intampla cu el si ma doare sa stiu ca simt ceva pentru el, adica il plac si speram sa mergem inainte cu 'relatia'asta, dar cum sa fac asta daca nu mai stiu de el nimic. Gemma este si ea trista, ca i-a decedat pisica Fluffy.Am vorbit cu ea o groaza si mi-a zis ca astazi merge cu mama ei la tara,deci o saptamana nu mai pot vorbii cu ea fiindca nu are semnal. Ploaia s-a oprit si dupa ce ma schimb intr-o pereche de blugi negrii si imi pun un hanorac gri pe mine merg sa ma plimb prin oras. Mi-am anunta parintii si am mers la o statie de autobuz.Ma asez pe banca din staie si vad ca incepe iar sa picure.Ce zi nasoala.Dupa doua minute de stat autobuzul ajunge si intru in el rapid.Ii dau soferului banii si merg sa ma asez undeva. Am gasit un loc liber in spate si ma asez.Autobuzul mai opreste de cateva ori si in ultima oprire ies din el si ma indrept spre o cafenea.

Intru si ma asez la rand ca sa imi comand un ceai.

"Buna ziua!"spune chelnerul si imi zambeste.

"Buna. Vreau un ceai de fructe de padure"zic rapid si ii dau banii.Imi iau comada si ma indrept spre o masa libera.

Cafeneaua este destul de liber, doar cateva cupluri sunt aici si atat.Iau o gura din ceaiul meu si imi scot din buzunarul hanoracului telefonul si intru pe Facebook. Dupa ce dau 'like' la mai multe poze vad ca Luke si-a dat 'check in ' la cafeaneau in care sunt eu.Este aici. Ma ridic in picioare sa il caut,dar nu dau de el.Ma pun inapoi pe scaun si dupa cateva secunde usa cafenelei se deschide si Luke intra impreuna cu inca 2 baieti.Cand il vad nu indraznesc sa il bag in seama asa ca mai iau o gura din ceaiul meu,acum rece, si observa ca mama mi-a trimis un mesaj cu 'ce vrei la cina' si i-am zis ca nu stiu. Inca sunt cu ochii pe Luke si dupa ce isi comanda ceva se aseza la masa de langa mine,fara sa ma observe.Dupa ce vin si cei doi baieti el ia o gura din bautura lui si incepe sa vorbeasca cu cei doi tipi. Ma pun pe scaunul din dreptul lui ca sa pot auzi conversatia.

"Si ai mai vorbit cu fata aia Luke?"intreaba baiatul cu parul albastru.

"Nu,si de abia astept sa o vad astazi."ii raspunde Luke si imi apare un mic zambet pe fata.

Stomacul meu cere de mancare asa ca ma ridic, nu inainte de a imi da hanoracul jos si ma indrept spre o chelnerita. Comad o briosa si dupa ce imi primesc comanda dau de ceva tare si imi scap mancarea pe jos.

"Fii atent pe unde mergi!" zic si cand imi ridic privirea, era Luke.

"Ely!" striga el si ma ia in brate si ma invrate.

"Luke da-ma jos! Acum!"ii comand si el face ce i-am zis.

"Uite, im pare extrem de rau ca nu am venit atunci . Uitasem ca avea un concert in Baton Rouge si nu am putut sa vin."zice si se uita la mine trist.

"Dar telefon nu aveai ?"zic si eu ma uit suparat la el.

"Pai nu am fiindca l-am scapat in lacul din cascada atunci,dar in fine"zice si se indreapta trist spre masa lui.

"Si acum ce? Ma lasi cu ochii in soare?! Crezi ca mi-a fost usor sa trec cu vederea chestia asta?Te-am asteptat 2 ore Luke! Si nici un mesaj , nici un semn de viata nu mi-ai dat.Ce crezi ca sunt un extraterestru sa nu simt nimic.Ce credeai ca nu m-a durut cand am vazut ca m-ai dezamagit?"zic si ies din cafenea. Luke striga dupa mine,dar fug si nu il mai vad. Intru intr-un magazin de haine sa ma adapostesc si intreb unde pot sa probez o rochie luata la intamplare.Angajata ma ghideaza la o cabina de proba si intru si ma uit in oglinda. Sunt uda din cap pana in picioare si observ ca mi-am lasat hanoracul acolo. Noroc ca avea in mana telefonul.

Ies din cabina si imi cumpar o umbrela.Cand ies afara nu vad nimic decat luna si stelele. Ploaia s-a oprit,dar felinarele strazii nu merg.Imi este frica asa ca incerc sa ajunga acasa,dar nu cunosc aceasta parte a orasului. O sun pe mama,dar vad ca nu am semnal si frica patrude prin mine. Luminile magazinului s-au stins si eu raman in fata acestuia dupa ce vazatoare si angajata care m-a ghidat au plecat din magazin.Incep si eu sa merg si vad ca am o liniuta de semnal. Atunci ma suna un numar necunoscut si raspund.

"Da?"zic in timp ce merg si dardai de frig.

"Ely sunt Luke! Unde esti?"ma intreaba ingrijorat si incep sa plang de frica si tristete.

"Nu stiu"

*Needitat*

Fată de orașUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum