Luke's POV:
Ely cade pe jos si tot ce fac este sa o privesc.Nu are nicio expresie pe fata,dar la un moment dat imi sopteste sa o duc acasa.Sincer dupa cele intamplate si eu vreau sa plec din acest loc.O iau in stilul miresei si ea isi lasa capul pe umarul meu.Respira greu si mirosul de bautura se simte de la o posta.Fata asta ar face orice doar ca sa castige.In cateva minute ajung in fata casei ei si bat la usa.Doamne daca o vede in starea asta tatal ei o sa primesc o bataie cu siguranta.Din fericire matusa ei deschide usa si cand o vede pe Ely,se sperie.
"Dumnezeule de ce arata asa Ely?"ea ma intreaba si ma invita in casa.
"Poveste lunga."spun si ea zambeste slab."Pot sa mai raman cu ea?"o intreb si ea da afirmativ din cap.
Urc incet scarile ca sa nu o trezesc si deschid cu piciorul usa dormitorului.O asez usor pe pat si ea imi imbratiseaza bratul.
"Stai cu mine,te rog"imi sopteste si eu ma asez langa ea pe pat si o imbratisez.Este liniste si soarele dispare incet,incet si stelele si luna apar lin pe cerul putin innorat.Totul este perfect!Ea este la mine in brate,dormind ca un inger linistit,lumina lunii ii mangaie fata lin cu mici raze de cristal.Corpul ei firav este acoperit de o patura subtire si inspira si expira incet.Eu doar stau si privesc fata minunata din bratele mele care nici nu stie cat de mult o iubesc.Iubesc totul la ea.De la fizicul ei care ma incanta de fiecare data cand o vad zambind sau razand,iar personalitatea ei este fantastica.Este plina de viata,cu visuri mari si sufletul ei inca neatins de nimeni o face asa inocenta.Este pur si simplu perfecta!
Totul este in liniste deplina pana cand o bocnitura se aude de jos si sar ca ars din pat. Usa camerei se deschide larg si tatal ei intra nervos pe ea.Ely tipa si isi tine ghenunchii la piept.Tatal ei vine spre mine si imi da un pun in maxilar.
"Ce inseamna asat Ely? Ai doar 16 ani!"tipa tatal ei si eu incerc sa ma ridic de pe pat ca sa pot sa ii explic cum sunt lucurle.
"Doamnule eu doar....nu am vrut sa se intample asta la naiba!"tip si imi tin pumnii incordati pe langa corpul meu.Doamne cat ma abtin sa nu ii zic cateva.
"Daca tinea-i la ea nu o lasai sa fie in halul asta dobitoc imbecil!"tipa si incerca sa imi dea un pumn,insa ma feresc si ii dau eu unul in obraz
"Pana aici!M-am saturat naibii sa dati vina pe mine intodeauna!"zic si ii dau un pumn in nas.
"Terminati!"Ely tipa din spate si eu ma opresc din al mai lovi pe tatal ei si o privesc ingrozit.Siroaie de lacrimi se scug pe obrajii ei rosii si langa ea este mama ei care ii mangaie spatele.
Mama ei se uita cu mila la mine si jur ca daca nu as fii fost aici as fii tipat din toata puterea.Nu il mai suport.De prima data el nu ma vazut bine.El crede ca sunt o influenta rea pentru fiica lui,dar nici macar nu ma stie si ma critica.Ma indepartez de tatal lui Ely si ajung in fata ei si o iau in brate inainte de a fugii spre usa.Alerg cat de repede pot spre un loc linistit din paduricea din apropierea casei mele si imediat ce intru in aceasta ma asez pe un butuc putrezit.Oftez zgomotos si incerc sa imi elimin furia din corp.Imi inchid ochii si imi readun gandurile.Ma plimb frustrat prin codrul linistit si ma rezem de un trunchi de copac.
"Suparat?"intreaba o voce familiara si in fata mea apare Calum,un bun prieten de al meu.
"Dupa cum vezi,da"zic si oftez pentru a nu stiu cata oara.
"Vrei sa vorbesti despre asta?"ma intreaba si se aseaza langa mine in aceasi pozitie.
"Sincer..nu stiu"spun si ma ridic frustat.
"Frate,de cand te-ai intalnit cu tipa aia parca nu mai esti tu!Unde este Luke care vine si se face muci la fiecare petrecere din oras si care avea nu stiu eu cate fete doar pentru cateva zile"Calum imi aminteste de trecutul,defapt si prezentul meu.
"Calum ti-am zis ca nu mai vreau sa fiu asa.Vreau sa ma schimb,ea ma face mai bun si imi place"aproape tip si el isi arata mainile petru a se preda.
"Ok.Ma bucur ca ai decis sa te schimbi."imi zice Calum si raman cu gura cascata.
"Pai nu ziceai ca nu mai sunt eu?"zic confuz si el chicoteste.Nu mai inteleg nimic.
"Asa este,dar ma bucur ca vrei sa te schimbi in bine.Nu cred ca ti-i se portivea viata de burlac"zice Calum si incep sa rad.
"ma simt mai..eu..de cand am intalnit-o pe Ely,dar tatal ei nu ma place.Pur si simplu nu ma place."ma plang si amicul meu ofteaza.
"Si chiar nu ai niciun plan ca sa ii atragi atentia macar?"imi propune si eu mimez un 'nu stiu'din umeri."O sa se rezlove.Este aproape 10 ce zici sa mergem acasa?"propune si ne ridica sa mergem spre casa.
Pana la urma..o sa il fac sa ma placa!
....
Ce ziceti de mica bataie dintre cei doi?Cam neaspteptat nu?
*Needitat*
CITEȘTI
Fată de oraș
RomansaEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...