Ma introc in casa si o vad pe Gemma treaza.
"Mersi ca m-ai trezit."spune ironica si mananca un jeleu.
"Nu vroiam sa te trezesc din somnul tau dulce. Sunt sigura ca nu ai dormit deloc noaptea trecuta."zic si iau un jeleu.
"Auzi, Daniel mi-a trimis mesaj ca e petrecere la Nick acasa. Mergem?" ma intreaba si imi zambeste strengareste.
"Pai preferam sa stau cu tine in curtea din spate si sa povestim,dar avand in vedere ca stau o saptamana cred ca o sa zic da" raspund si ea imi zambeste.
"Pai ce mai stai? Hai sa vedem cu ce te imbraci,defapt imbracam." spune si ma trage sus spre camera ei.
"Gemm nu mi-am luat decat o rochie care nu cred ca este potrivita. "
"Pai am eu vreo 3-4 rochii care ti-ar veni. Deci alege ce iti place" spune,aruncand pe pat acele rochii. Nu erau pe placul meu,dar erau ok pentru petrecere. Doua dintre ele imi erau largi si celelalte nu erau dragute deloc.
"Gemma nu mai ai nimic?" o intreb si vad ca are in mana un costum alb care este chiar frumos. "Ce zici de costum?" o intreb aratand degetul spre el. Ea mi-l da si imi iau un maieu scurt negru cu dantela la baza ca sa se asorteze cu costumul. Gemm si-a luat o rochie simpla neagra scurta ai amandoua ne-am luat pantofi cu toc negrii,ea platforme si eu sandale.
"Fetelor! A venit Daniel!" striga mama prietenei mele si coboram scarile. In usa era Daniel cu doi trandafiri in mana si cand ne-a vazut a zambit. Am mers spre el si l-am strans in brate tare. Daniel sau Dan cum ii spunem noi este prietenul meu din copilarie. Inainte sa ma intalnesc cu Gemm, eu si Dan eram vecinii ,insa el s-a mutat in calsa a 7-a si nu am mai tinut legatura de doi ani pana cand am aflat tarziu in primul an de liceu ca el vine in liceul nostru.
"Ely! Ma bucur sa te vad din nou. Ce mai faci?"ma intreaba si imi da trandafirul.
"Fac bine. Si eu ma bucur sa te vad."
"Ok copii,eu vreau sa merg la petrecere asa ca ar fii bine sa plecam." Gemma zice si mergem spre masina lui Dan. Eu m-am asezat in spate si Gemma in fata.
"Deci Ely..o sa ii dai vestea si lui Dan?" prietena mea ma intreaba.
"Pai nu e cine stie ce dar..."
"Sa nu imi zici ca te casatoresti? Esti prea mica! Parintii tai ce au zis?" el zice ingrijorat si noi radem in hohote.
"Nu ma marit,dar am un iubit acolo. Il cheama Luke."zic si el se rusineaza.
"Scuze. Pai atunci sa va tina . Mi-l arati si mie?" ma intreaba si ii arat o poza cu mine si Luke la acea cafenea.
"Am un sentiment ca o sa aiba grija de tine." zice el si eu ii zambesc.
Masina se opreste si Dan imi deschide usa,eu iesind din masina.
"Vai multumesc ca mi-ai deschis-o si mie gentelman-ule!" Gemma a zis razand si a venit spre noi. Intram in curte si deja dau de oamenii beti care danseaza. Din cate am inteles petrecerea asta se tine in curte. Muzica era la maxim si Dan si Gemma deja s-au pierdut prin multime. Ma duc sa imi iau o bere din frigider si pornesc in cautarea unui loc linistit. Vad o canapea libera si ma grabesc sa o ocup insa cand ma asez dau de un corp tare si ma ridic. Cand vad cine e zambesc si il iau in brate.
"Nick!"zic si el zambeste cand il iau in brate.
Nick este iubitul prietenei mele Cora. Eu,ea si Gemm ieseam mereu dupa ore undeva si asa ne-am imprietenit. Cand l-a cunoscut pe Nick,eu m-am imprietenit prima cu el.
"Ce faci? A venit si Cora?" il intreb.
"Da. Este la baie acum. Tu ce faci? Am auzit ca ai plecat in Louisiana. E frumos acolo?" ma intraba.
"Este super. Chiar sunt intr-o relatie cu cineva de o saptamana si ceva. Nu imi vine sa cred ca tu si Cora inca mai sunteti impreuna. Adica au trecut 1 an si ceva si nu ti-a dat papucii." rad si el rade cu mine.
"Pai s-a schimbat,dar nu e usa de biserica iti garantez."zice el si eu rad putin.
"Ely!" aud o fata cum striga si ma intorc sa o vad pe Cora cu Amanda.
"Cora! Amanda!"zic si le iau in brate. Petrecerea asta este din ce in ce mai frumoasa. "Ma bucur sa va revad. Ce faceti?"
"Foarte bine. Cum e acolo ?" ma intreaba Amanda.
"Super".
"Si sa stiti ca are deja un iubit" spune Nick si fetele tipa.
"O Dumnezeule! Cum il cheama? Cati ani are? E frumos? Cum l-ai cunoscut?" intreaba la unison fetele.
" Luke. 18. Foarte si la un foc de tabara." spun si rad
"Sa va tina fata! Sunt asa fericita pentru tine. Sa ma suni daca intervin probleme. Sunt de 1 an intr-o relatie si am supravietuit."zice Cora si Nick ne-a anuntat ca merge sa ii gaseasca pe Gemma si Dan. Simt telefon cum vibreaza in buzunarul pantalonilor albi si cand il scot vad numele " Luke" pe ecran.
"Da Luke!" .
"Hei. Unde esti? Te sun de 10 minute." imi zice ingrijorat.
"Pai Gemma si eu am mers la o petrecere ca sa ma vad si cu ceilalti prieteni si este galagie. Scuze."
"E ok. Ma bucur sa aud ca te distrezi. Noi intram intr-o ora pe scena si sunt obosit rau. "Spune si ofteaza.
"O sa fie bine. Pai atunci te las si ar fii bine sa dormi putin inainte."
"Bine mama. Hai ca te las. Ma suni cand te culci. Te iubesc."
"Si eu te iubesc. Pa" inchid si Dan si Gemm vin spre mine.
"Te-a sunat iubitelul?" imi zice Dan si Gemma rade.
"Mhm." afirm eu.
"Si ce mai face?"ma intreaba Gemma.
"Pai intr-o ora intra pe scena si este obosit rau si i-am spus sa doarma putin".
"Ce esti si mama lui?"ma intreaba Dan.
"Pai vreau sa ii fie bine,dar nu ai cum sa stii daca nu ai si tu pe cineva."rad de el si face fata de catel.
"Cine a zis ca nu am!?"zambeste si se uita spre Gemma.
"Ce vrei sa spui?" intreb nedumerita.
"Ely..eu si Dan suntem impreuna."
.....
Hei lume. Sper ca nu ati asteptat mult capitolul,dar in sfarsit sunt in vacanta si gata tezele si testele. Ce ziceti de vestea cea mare de la final?*Needitat*
CITEȘTI
Fată de oraș
عاطفيةEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...