Ne idepartam unul de celalat si iesim repede din apa. Fugim repede spre casa lui Luke fiindca este mai aproape si intram val-vartej.
"Ce s-a intamplat?"mama lui Luke ne intreaba.
"Ne-a prins ploaia.Noi mergem sus."
"Sa aveti grija copii."ne spune mama lui si noi emrgem sus.
Urcam scarile pana in camera lui si imi caut un loc sa ma asez.
"NU!"Luke tipa cand vreau sa ma asez pe pat
"Ok ma pun aic.."
"Nici gand!"zice Luke si imi arunca un prosop."Dute sa faci un dus.Te astpet sa iesi si dupa intru si eu"
Ma intrept spre baie si inchid usa dupa mine.Ma dezbrac si intru in dus.Dupa catev minute ies,imi infasor prosopul pe corp si merg spre camera lui Luke. Cand intru el era imbracat intr-o pereche de panatloni scuti si un tricou alb. Imi asez hainele ude pe scaunul de la birou si il observ pe Luke cum se uita la mine.
"Luke nu te mai holba si da-mi ceva sa ma imbrac."zic si el imi da un tricou negru si o pereche de pantaloni scurti.Merg inapoi in baie sa ma imbrac si intru din nou in camera,sarind direct in pat.
"Ce zici sa dormi la mine in seara asta?"imi zice si eu ii zambesc si ii cer telefonul.Formez numarul mamei si dupa primul ton raspunde.
"Alo"zice ea.
"Mama sunt Ely.In seara asta raman la Luke.Spunei tatei ca sunt la o prietena nu vreau sa il supar"ii spun si ea imi zice sa am grija si inchide. Ma asez mai bine in baratele lui Luke si ne uitam unul la celalalt.
El incepe sa imi managie obrazul si eu simt cum somnul imi inunda ochii. El imi da un pupic pe nas si se aseaza mai bine langa mine si isi inchide ochii odata cu mine.
...dimineataMa trezesc din cauza luminii puternice si zambesc cand il vad pe Luke cum doarme linistit langa mine cu gura intre deschisa. Ma ridic din pat si ma duc jos unde dau de mama lui care facea probabil micul dejun.
"Buna dimineata!"zic si ma duc langa ea. "Va ajut?"intreb si ea imi zambeste in semn ca 'da'. Am luat cateva farfurii si am asteptat ca ea sa termine clatitele. In acel timp am discutat despre liceu si despre familia mea. In bucatarie mirosea a aluat si ciocolata si dupa cateva minute de pregatit clatite am luat o frafurie si m-am dus inapoi in camera lui Luke si el inca era in lumea viselor. Tocmai atunci mi-a venit o idee. M-am dus la baie cu o vaza de flori si am umplut-o pana la varf. Am venit in camera si am aruncat apa direct pe el. Luke s-a ridicat din pat ud din cap pana in picioare.
"Un 'buna dimineata' si un pipic pe obraz era mai bine"zice sarcastic si isi schimba tricoul.
Ii dau farfuria cu clatite in mana si incepe sa manance.
"Clatitele m-au inveselit"zice si ma ia in barte si ma saruta.
..
stiu ..e tarziu,dar saptaminile astea au fost decat teste peste teste si na ma intelegeti si pe mine. Va pup dragilor. :*
*needitat*
CITEȘTI
Fată de oraș
RomanceEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...