"De abia astept sa te vad Ely!"Gemma exclama prin difuzorul telefonului.
"Si eu.Mai sunt decat 4 zile"zic bucuroasa.
"Si ce mai face Luke?"prietena mea ma intreaba.
"Pai de ieri seara nu a mai vorbit cu mine.Am incercat sa il sun,dar nu raspundea.Ma intreb ce este ineregula cu tata!"aproape tip prin telefon.
"Ramai calma Ely.Pana la urma trebuie sa il placa,doar sunteti impreuna"imi zice.
"Defapt..nu prea suntem impreuna.Adica nu m-a intrebat daca vreau sa fiu cu el deci.."ii zic cu glasul slab.
"Poate o sa o faca in viitor.Adica sunt sigura ca o sa o faca!"imi zice si eu zambesc.
"Ok Gemma mai vorbim.Am putina treaba cu mama si iti trimit mesaj cand sunt libera"o anunt si dupa un scurt 'pa' inchide.
M-am plictisit azi prin casa.Este 2 p.m. si tot ce am facut este sa stau in pat si sa citesc.O sa il sun pe Luke sa il intreb daca vrea sa iasa.Imi deschid telefonul si cand apas pe iconita cu contacte numarul lui Luke apare pe ecran.Se pare ca gandim la fel.
"Hei Ely"imi zice repede Luke.
"Sa intamplat ceva? De ce gafai?"il intreb amuzata.
"Sunt in fata usii tale."imi raspunde si sar din pat pentru a cobora scarile.Merg in living si cand deschid usa ii sar in brate si il strang tare,tare.
"Usor nu ne-am mai vazut de o zi"zice el si chicoteste.
"stiu,dar mi-a fost dor de tine"ii zic usor si imi pun capul pe pieptul lui,ascultandu-i bataiile inimii.Ii vad tristetea in ochi si pur si simplu ma omoara cand stiu ca este asa.
"Luke esti suparat?"il intreb si el da negativ din cap."Ba da esti.De ce esti suparat?E din cauza tatalui meu?"il intreb si el ofteaza.
"Doar nu stiu cu ce am gresit."zice incet si eu imi ridci capul de pe pieptul lui si ma uit urat la el.
"Tu nu ai gresit cu nimic.Tata doar este prea protectiv."spun si el se uita la mine si imi da un scurt sarut pe buze."Ce zici sa mergem sus sa ne uitam la un film,serial?"ii sugerez si el imi zambeste."O iau ca pe un 'da'"zic si il targ dupa mine spre scari.
"Usor,vezi sa nu cazi"zice si rade.
"Hei suparacila,nu mai comenta atat si gandeste-te la ce vrei sa te uiti"zic si imi revad de drumul spre dormitor.
Deschid cu cealalta mana usa si merg direct spre raftul cu CD-uri.
"Deci am filme de groaza,comedie,dragoste,SF...deci?"il intreb.
"Pai la ce ai vrea sa te uiti?" imi raspunde cu o alta intrebare si eu cercetez din nou filmele.
"Dragoste"zic.
"Prea siropos."spune
"SF"ii zic iar.
"Nu stiu..sunt cam ciudate"zice in timp ce isi increteste nasul.
"Ce zice de groaza"ii sugerez.
"Pai o sa te sperie si nu vreau sa ai cosmaruri la noapte"zice grijuliu si imi dau ochii peste cap.
"Sti puteai sa imi zici de la inceput ca vrei comedie"zic si radem amandoi.
"Ce comedii ai?"ma intreaba si vine si imi cuprinde talia pe la spate.
"Am decat doua comedii deci,dintre Placinta Americana si Trainwreck"
"Hai sa ne uitam la amandoua"zice si le ia de pe raft si merge spre DVD player."La ce ne uitam prima data?"ma intreaba si eu arat cu degeteul spre Placinta Americana.El baga CD-ul si vin spre mine si sare in pat cu tot cu mine.
"Hei m-am chinuit sa il fac de dimineata,iar acum e numai un mare dezastru"il cert .
"Asta nu este nimic,sa vezi cum este la mine in camera"zice.
"O sa vad maine.Upss!Vroiam sa fie o surpriza"zic si radem.Filmul incepe si eu ma asez mai bine in bratele lui.
Comedia dureaza o ora si ceva si in timpul acesteia mama ne-a facut popcron si amandoi zicea replici celebre din film.Am facut popcron peste tot prin camera si am varsat suc pe covorul meu preferat.Ce conteaza este ca de cand Luke a aparut ma simt mai activa si simt ca pentru prima data tin la cineva mai mult ca Gemma,adica el este primul si sincer nu regret ca m-am mutat aici.Apropo de Gemma trebuie sa ii zic ca voi pleca in cateva zile inapoi in New York.
"Luke trebuie sa iti zic ceva"zic si el se intoarce cu fata la mine si pune inapoi CD-ul Cu comedia Placinta Americana."Peste 4 zile plec inapoi in New York pentru ca am niste chestii de rezolvat cu transferul."zic.
"Este ok.Pentru cat timp pleci?"ma intreaba si vine si se aseaza pe marginea patului.
"Nu stiu,oricum mai putin de o saptamana"zic si el zambeste.
"E bine. Eu aveam niste concerte prin orasele din apropiere Pineville-ului oricum"zice si imi saruta fruntea."Gemma nu vine si ea pe aici?"ma intreaba.
"De ce vrei sa o cunosti?"il intreb.
"Pai posibil sa ma un amic mai bun care este in cautare de o fata."zice si ii zambesc.Doamne cat de dragut ar fi ca Gemma,cea mai buna prietena a mea si prietenul lui cel mai bun sa fie impreuna!
"O sa ii zic ca ai intrebat de ea"ii spun si il iau in brate.Este 6 p.m. si afara nici nu s-a intunecat."Ce zici sa mergem la cascada?"Il intreb si el ma ia pe sus si coboara scarile."Luke da-ma jos o sa cad!"tip si el rade si ma lasa jos cand ajunge la baza treptelor.
O anunt pe mama ca plecam si il iau de mana pe Luke si mergem incet spre cascada din apropiere.Amintriri neplacute imi apar in inte,dar cand ma uit inapoi la el toate sa dizolva si dispar.Ajungem la intrarea in padurice si Luke alearga ca un copil mic spre o stanca si isi da tricoul si tenesii jos si vine spre mine.Tip stiind ce ma asteapta,insa in loc sa ma ia pe sus imi da un pupic pe tampla si imi da pantofii si pantalonii jos.
"Perves mic"zic si imi pun din nou pantalonii pe mine.
"Hei,am vrut sa te ajut sa nu te uzi asa de tare"zice si rade."bine atunci.."nici nu termina ca ma ia pe sus si sare cu mine in apar rece sloi.La contactul cu apa rece ca gheata tipam si ne ridicam la suprafata.
"Nu eram pregatita"zic si el ma stopeste si eu fac la fel.Dupa ce ma baga la fund pentru a o suta oara decid sa ma razbun si il trag de picior si el se ridica repede si ma ia in brate.
Vantul adia cu putere,iar nori de ploaie se imprastie pe cerul intunecat.Dupa cateva minute picaturi de ploaie se stropesc de pielea mea si imi mut privirea spre Luke care se uita la mine calduros si se apropie de mine incetul cu incetul pana camd ma aplec spre el si il sarut cu pofta.
....
Sper ca nu vau lipsit mult Luke si Ely! Va pup :*
*Needitat*
CITEȘTI
Fată de oraș
RomanceEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...