Ma uit pe geamul camionetei si imi iau la revedere de la acest loc care mi-a schimbat viata extrem de mult.Luke este in dreapta mea si se uita la mine si imi zambeste trist.Nu o sa ma vad cu el timp de o saptamana.Masina se opreste si tata ne spune sa coboram.Zilele astea tata si Luke au inceput sa discute si sa isi ceara scuze unul celuilalt.Luke o sa mearga si el intr-un turneu cu trupa lui si o sa se intoarca putin mai devreme decat mine.Intram in aeroport si asteptam decolarea.Ma asez pe o banca de afara cu Luke in timp ce mama si tata s-au dus inauntru sa isi ia cate o cafea.Ma uit la Luke care vorbea la telefon cu mama lui si se plimba de colo-colo.Ma indrept spre el si cand ajung in fata lui inchide apelul.Nu mai stau pe ganduri si ma ridic pe farfuri ca sa il sarut.El imi raspunde la sarut si dupa un minut ma indepartez de el si il iau in brate.
"O sa imi fie dor de tine" ii zic si el ma saruta pe frunte.
"Si mie o sa imi fie dor de tine Elly"Luke zice si imi mangaie spatele.
"Elenor! Trebuie sa plecam"striga tatal meu si dupa ce ii dau un scurt sarut lui Luke si ne promitem ca vorbim in fiecare zi ii fac cu mana si ma indrept spre avion.
.................dupa 2 ore de zbor..............
Sunt zdruncinata,semn ca am aterizat si incerc sa ma ridic de pe scaun. Merg spre iesirea din avion si ii astept pe ai mei.Cand intram in aeroport incep sa imi caut prietena mea.Dupa ceva timp de cautat prin tot aeroportul Gemma intra in aeroport si cand ma vede fuge spre mine.
"ELYYY!"tipa si ma ia in brate.
"Geeeema!"strig si o strang in brate.
"Doamne nu stii cat de mult ma bucur sa te revad!"
"Am atatea sa iti arat si povestesc!" spun si ma indepartez putin de ea.
Dupa ce mama mai sta de vorba cu mama lui Gemm mergem spre masina. Drumul spre casa prietenei mele nu a durat foarte mult,dar tot drumul am discutat despre relatia mea cu Luke. Desigur ca mama a inceput sa ne faca draguti si ca ne potrivim si mama Gemmei m-a felicitat. Cobor rapid din masina si imi iau bagajul de mana din portbagaj. Il tarasc mai mult pana in camera prietenei mele si dupa ce il arunc pe podea sar in pat si inchid ochii putin. Noaptea trecuta nu am putut sa inchid un ochi! Am fost asa emotionata sa o vad pe Gemma incat am stat si am citit pana cand am adormit si mi-a cazut cartea pe fata.
" Deci cum e sa respiri din nou aerul din New York?" Gemma ma intreaba." Ce intrebare mai este si asta? Gemm si acolo respiram aer. Aerul este acelasi" ii raspund razand.
"Cu-i pasa! Deci..sa vorbim despre lucruri importante."
"Mai tarziu. Trebuie sa imi despachetez si daca e mergem in curtea din spate pe leagan" ii spun si ea se aseaza mai bine in pat.
Imi dezpachetez destul de repede hainele si le.am pus pe partea mea de dulap. Observ ca prietena mea a adormit si o las sa doarma si ma duc jos. Cobor rapid scarile si intru in bucatarie.
"Hei Ely!" ma saluta Ann,mama lui Gemma.
"Buna ziua" un moment de liniste incomoda se asterne peste noi pana cand ea ma intreaba ceva
" Si cum l-ai cunoscut pe Luke?"
"Pai in prima zi cand am venit m-am dus la un foc de tabara si el a cantat acolo si asa ne-am cunoscut. Pana sa fim impreuna a durat ceva timp. Suntem de 5 sau 6 zile ."
"Pai in acest caz, sa va tina mult si bine,insa tot o sa spun asta. Sper sa nu re superi. Eu credean ca Gemma va fi prima cu un iubit"
"Stiu! Exact asta gandeam si eu "zic si incepem sa radem. O anunt pe Ann ca merg afara si formez numarul lui Luke si astept sa imi raspunda.
"Hei iubito" el imi..stai ce! Tocmai mi-a zis iubita. Cred ca o sa lesin.
"Hei! Poti sa vorbesti?"il intreb.
"Sigur ca pot! Deci cum e in New York?"
"Exact cum il stiam. Ce faci?"
"Pai acum am ajuns la hotel. Sunt ok. Tu ce faci?"
" Sunt bine. Tocamai ce am terminat de vorbit despre tine cu mama lui Gemma."
"Se pare ca deja le-ai spus. Trebuie sa inchid,managerul nostru ne-a chemat intr-o sedinta pentru concert. Te iubesc"
"Si eu te iubesc. Ai grija."
"Pa"
"Pa"
....Stiu! Sunt o persoana oribila,dar este ultima saptamana inainte de tezele unice si profesorii ne dau teste cu galeata. Ma scuzati pentru intarziere. Va pup :*
•Needitat•
CITEȘTI
Fată de oraș
RomanceEa: O fata simpla,obisnuita cu orasul, este nevoita sa plece din marele New York in Louisiana. Indrageste arta si este sociabila. El: Un baiat de la tara cu simtul umorului si iubitor de muzica country.Este intr-o trupa si este cel mai popular din...