,, Som doma! '' zvolal z predsiene dievčenský hlas.
Suzan spozornila, vymanila sa z zovretia spiaceho Edieeho a vybrala sa do predsiene. Chvílu som tam len sedel a čakal či prídu. Keď som však počul ako Suzan povedala moje meno, vyskočil som na nohy a potichu sa plížil k predsieni
,, Josh Morgan?! Suzan vy ste sa s otcom zbláznili?! '' počul som ako sa dievča snaží rozprávať potichu.
,, Madison prestaň! Tvoj otec ho pozná už roky '' to bola Suzan
,, To že ho pozná nič neznamená! Suz čo ak nám niečo čo ja viem ukradne alebo...''
,, Počula si toho o mně vela čo? '' skočil som jej do reči a ona zostala stáť ako prikovaná. Oprel som sa o stenu a lepšie si ju obzrel.
Madison bola redheadka s typickým štýlom. Čierna kožená bunda, biele tričko a čierne obtiahnuté legíny. Vysoké topánky jej pridávali na výške no i tak bola celkom malá.
,, Madison zoznám sa s tvojím novým spolubývajúcim, Josh u nás bude bývať'' povedala Suzan. Obaja sme na ňu vyvalili oči.
,, Suzan prepáč ale to nemôžem prijať '' oznámil som a začal sa prezúvať do tenisiek.
,, A kam pôjdeš? Vravel si že k Richardovi nevrátiš ''
,, Hmmm...pôjdem do hotela '' odvetil som, dal si na hlavu kapucňu, a odišiel.Madison
,, Otec ja sa mu nebudem ospravedlňovať! '' skríkla som už asi po desiaty krát. Namosúrene som odišla do svojej izby a treskla som za sebou dverami aby otec videl ako som naštvaná. Tomu vrahovi by som sa neospravedlnila ani keby mi mal čo ja viem podrezať žily. Keby som odrátala to že je vrah, prirátala to sexi telo a úsmev...Ježiš nad čím to zase premýšlam.
Potriasla som hlavou a dostala tú myšlienku preč z hlavy. Síce už je celkom neskoro aby ma niekam Suz pustila ale bazén mi predsa nezakázala nie?
Vyzula som si topánky a prezliekla sa do plaviek. Cez moju izbu sa dá prejsť na dvor takže o mne Suz ani otec nevedeli. Vzala som ešte uterák a otvorila sklenné dvere. Vonku bolo ešte príjemne teplo. Vlasy som si zviazala do drdolu, podišla ku kraju bazéna a pomaly som sa ponorila do vody. Vždy som milovala ten pocit keď sa môžte v klude ponoriť a nevnímať nič iné okrem toho či máte ešte dych v plúcach. Vynorila som sa a ešte chvílu si len tak plávala. Neviem ako dlho som tak bola, avšak keď niekto zazvonil a videla som že v celom dome je tma, musela som ísť otvoriť. Bola som iba v bikinách a preto som cez seba prehodila aspoň uterák. Nazula som si papuče a rýchlo utekala otvoriť.
,, Ty?! '' zvolala som keď som otvorila a naskytol sa mi pohlad na Josha Morgana.
,, Ja! Musím hovoriť so Suzan a Edieem ''
,, Už spia príď ráno '' povedala som a zatvorila dvere.
,, Madison! Otvor! '' počula som ako na mňa kričí. Nech si trhne hoci aj jeho kamošom tam dole, neotvorím.
Prešla som späť do izby a ignorovala ho. Prezliekla som sa do môjho oblúbeného trička, pootvorila sklenné dvere od terasy a zalahla do postele.Čawinko ludia tady Forsy-391 spoločne s novou kapitolou! Tešili ste sa?
Ospravedlňujem sa že je táto kapitola kratšia ale už som nevedela ako pokračovať
Nezabúdajte že vote a comenty potešia!
Na obrázku: Madison
YOU ARE READING
Behind Blue Eyes [ Pozastavené ]
RandomZatrúbil klakson, vybehla som za ním, dali sme si helmy, išli za svitaním. Nevedeli sme čo nás čaká, len to že dialka nás láka. Ktovie, kam povedú nás dve kolesá, možno k brehom mora, možno do lesa. Ideme, brázdine trasy autostrád, rovnako krás...