Madison
Celý čas som Josha pozorovala v škole aby niečo nevyviedol. Avšak bola som prekvapená, že keď si doňho začali Mark s bandou, bol úplne v klude. Až potom si ho zastal dáky Ashton ktorý ho očividne pozná.
S Chantili sme sa po škole vybrali do parku sa učiť na maturitu. Neboli sme jediné.
Po asi stáročiach učenia my konečne zazvonil telefón. Suz volala že otec je ešte v práci a že ide na nákupy. Super! Takže keď prídem domov bude tam iba Josh. Teraz som sa však ešte chcela doučiť.Prišla som domov, skopla topánky, odložila tašku a vybrala sa do izby. Josh tu však nikdd nebol. Niežeby mi chýbal, to nie, ale bola som tak trocha zvedavá čo asi môže robiť.
Nakukla som do hosťovskej izby v ktorej ho Suz zabývala, no nebol tam. Až vtom som si všimla že z garáže vychádzajú čudné zvuky. Preistotu som cestou zobrala metlu a zakrádala sa do garáže. Pootvorila som dvere a už už som išla Josha praštiť metlou, keď som si všimla že iba opravuje tú krásnu Harley motorku čo dva roky bola odložená pod kopou prachu.
,, Ideš zametať? '' spýtal sa ironicky Josh keď si ma všimol. Nenávistne som naňho pozrela a metlu odložila.
,, Čo robíš? '' zmenila som tému a sadla si na motorku, Joshovi tvárou.
,, Upravujem posledné detaily a ty?''
,, Sedím na tejto krásnej motorke ktorá zjavne čoskoro vyrazí do ulíc ''
Josh na mňa prekvapene pozrel
,, Páči sa ti? ''
,, Mám pre krásne motorky slabosť '' mykla som plecami. Josh chvílu ešte niečo skúmal no nakoniec zahlásil:,, Môžme vyraziť do ulíc! ''
,, Ako to myslíš " môžme "? '' spýtala som sa trocha prekvapene a zosadla z motorky
,, Ak nechceš ísť nemusíš '' povedal, otvoril bránu, a vytlačil motorku pred dom. Chvílu som váhala či mám jeho ponuku prijať.
,, Bojíš sa že nás spolu uvidia alebo že budem jazdiť ako blázon ?''
,, Oboje '' odvetila som bez váhania. Josh sa zasmial a naskočil na motorku.
,, Aj tak všetci vedia že bývame pod jednou strechou a slubujem že pôjdem podla predpisov ''
Chvílu som váhala, no nakoniec som si sadla za Josha. Obmotala som mu ruky okolo pása keďže som sa nemala čoho chytiť. Josh sa na mňa otočil a potichu povedal:,, To s tými predpismi som nemyslel vážne ''
Šťuchla som ho do ramena a Josh naštartoval.
Kým sme ešte boli v meste, Josh išiel normálne, no ako náhle sme sa dostali na ďialnicu, ovela zrýchlil. Divila som sa že v pohode zvládol prudké odbočky v ktorých sa mi skoro drali kolená o asfalt.
Neviem ako dlho sme sa takto potulovali po okolí, ale keď sme prišli domov, otec aj Suz už spali. Josh zaparkoval nablýskanú Harleyku a ja som šla do kuchyne. Pozrela som na hodiny. Preboha to sme jazdili od piatej do pol tretej?!
Josh prišiel do kuchyne.
,, Chceš niečo jesť? '' spýtala som sa a zamierila k chladničke. Josh pokrútil hlavou a šiel sa napiť
,, Josh, Madison kde ste boli tak dlho? ''
Od laku som nadskočila. Vo dverách stál ospalý otec. Ježiš čo mu povedať?
,, Boli sme prevetrať motorku '' ujal sa toho Josh.
Otcovi to bolo teraz očividne jedno. Iba prikývol a odšuchtal sa späť do postele
,, Prevetrať? Skôr dostať nás do väzenia '' odvrkla som
,, Prečo? Šiel som podla predpisov ''
,, To určite '' zamrmlala som a šla si lahnúťČawinko ludia tady Forsy-391! A tady máte už piatu kapitolu z mojej story, takže dúfam že sa bude páčiť
Nezabúdajte že vote a comenty potešia!
Na obrázku: Nakrajšia motorka Harley akú som kedy videla...v story Joshova motorka
YOU ARE READING
Behind Blue Eyes [ Pozastavené ]
RandomZatrúbil klakson, vybehla som za ním, dali sme si helmy, išli za svitaním. Nevedeli sme čo nás čaká, len to že dialka nás láka. Ktovie, kam povedú nás dve kolesá, možno k brehom mora, možno do lesa. Ideme, brázdine trasy autostrád, rovnako krás...