Sexy roommate

25 5 0
                                    

Zobudila som sa asi o pol hodinu skôr ako môj budík. Vonku práve vychádzalo slnko a izbu zaliali ostré, slnečné lúče. Spať už sa mi nechcelo a popravde, ani by som.už nezaspala. Avšak výsť z postele sa mi tiež nechcelo, preto som sa iba tak povalovala a čakala kým niekto vstane.
A vyplatilo sa! Asi po dvadsiatich minútach som počula vrzganie dverí od spálne. Podla krokov som vedela že Suz ide chystať raňajky. Snáď jej nebude vadiť keď jej pôjdem pomôcť. Vstala som a zamierila do kuchyne.
,, Môžem pomôcť? '' spýtala som sa Suzan
,, Pomoc sa zíde '' usmiala sa na mňa a podala mi nôž a misu so zeleninou.
Každá sme pracovali v tichosti, dokial sa nezobudil otec
,, Dobré ránko '' povedal, podišiel ku mne a vtisol mi pusu do vlasov. Potom šiel k Suz a zozadu ju objal
,, Madison bež prosím zobudiť Josha '' poprosila ma Suz a ďalej krájala. Odložila som nôž, utrela si ruky a išla do hosťovskej teda skôr do Joshovej izby.
Ani som sa neobťažovala zaklopať, jednoducho som rozrazila dvere a vletela dnu.
Naskytol sa mi pohlad na Daisy spiacu pri Joshovi. Trochu som sa zarazila pri pohlade na Josha. Bol bez trička čím odhaloval svalnatú hruď.
,, Mám sa ti predviesť v plnej kráse? '' spýtal sa provokačne a už už si išiel zhodiť perinu ktorá zakrývala zvyšok
,, Nie! '' skríkla som a otočila sa chrbtom. Josh sa začal smiať čím zobudil Daisy. Tá ho začala oblizovať po tvári. Nad tým som sa musela zasmiať aj ja.
,, Konečne úsmev! '' zahlásil a rozhodil rukami
,, Zachvílu vyrážame do školy tak pohni '' oznámila som Joshovi a zatvorila za sebou dvere.
Šla som sa najesť, prezliecť a zavolala Chantili.
Tá povedala že ju do školy odvezie Luke takže budem musieť ísť sama, pešo.
V hlave sa mi však rozsvietilo a dostala som výborný nápad. Josh by ma predsa mohol zviesť na motorke. Má to iba jeden háčik. Po škole by sa velmi rýchlo o nás dvoch rozšírili hocijaké drby a to riskovať nechcem.
Vyšla som pred dom a akože som si poupravovala rameno na taške. V podstate som čakala či pôjde Josh motorkou.
,, Zveziem ťa? '' ozvalo sa spoza môjho chrbta. Konečne!
,, Ehmm...na našej škole sa drby šíria rýchlo '' povedala som a mykla plecami
,, A koho ich názor zaujíma? ''
,, No tak trocha mňa ''
,, Takže nejdeš? '' spýtal sa a naskočil na motorku. Usmiala som sa, sadla si zaňho a povedala:,, Dúfala som že sa ma opýtaš ''

Ediee
,, Suzan poď rýchlo sem! '' zvolal som a pozoroval za záclonou Madison a Josha. Suzan prišla ku mne, utierajúc si ruky.
,, Hovorila som ti to...ani sa nenazdáš a už budeme starými rodičmi ''
,, Kludne nech sú svoji ale s dedkom ešte daj pokoj ''

Madison
V škole na nás všetci čumeli ako na debilov keď sme prišli. A na obede už boli aj prvé drby. Celý deň sa tiahol neskutočne pomaly. Po škole som šla rovno domov a do bazéna, trocha sa osviežiť.
Otec ani Suzan boli v práci a Josh bol zavretý v jeho izbe. A to bol ten správny čas na štúdium. O chvílu sa po celom dome začala niesť príjemná vôňa omelety. Žeby bol Josh kuchár? Odložila som knihy a zvedavo sa šla pozrieť čo to tak príjemne rozvoniava.
Prešla som do kuchyne. Josh podotýkam iba v teplákoch, stál pri šporáku a čosi miešal na panvici.
,, Čo kuchtíš? '' spýtala som sa a podišla k nemu.
,, Večeru, dáš si? '' odvetil, ochutnal omeletu a trocha prisolil.
,, Hej ''
Vytiahla som dva taniere zo skrinky a z umývačky vzala vidličku
,, Odkial vieš kde máme sol a tak? ''
,, No...ako vrah musím mať zručnosti na hladanie vražednej zbrane a nevarím tu prvý raz ''
Zarazila som sa pri tom vrahovi.
,, Hotovo! ''

Čawinko ludia tady Forsy-391!
Takže tady je o trošku dlhšia kapitola. Ako vždy nemám čo povedať iba jedno
Nezabúdajte že vote a comenty potešia!

Behind Blue Eyes [ Pozastavené ]Where stories live. Discover now