Day 5 - Memories

16 3 0
                                    

Madison
Mala som pocit, že mi hlava o sekundu exploduje a zo včerajška som si pamätala velké nič, aj keď uznávam, tak dobre som sa nevyspala od odchodu z Texasu. Vyškriabala som sa na nohy a šla si do kuchyne pre tabletku. Boli odložené v bielej skrinke nad drezom. Otvorila som žltú nádobku kde máme všetky lieky a našla niečo proti bolesti. Snáď to pomôže. Napustila som si pohár vody, prehtla tabletku a zapila. Prázdny pohár som odložila do drezu. Otočila som sa, že si idem ešte zdriemnuť ale prekvapila ma potetovaná kopa svalov stojaca asi jeden a pol metra odo mňa.
,, Kolko som toho vypila? '' spýtala som sa a oprela sa o linku.
,, Neviem ale tvoja nálada prezrádzala, že asi vela ''
,, Prečo? Čo som hovorila? ''
,, No, " odkašlal si,, mňa si oslovovala Joshinko..."
,, Bože ja som sprostá "
,, Potom si sa rozplývala aký je Ashton krásny a že si sa doňho zalúbila, taktiež si kritizovala môj zadok a..."
,, Počkaj, tvoj zadok?! " prerušila som ho
,, Vraj mám menší zadok ako Ashton " povedal a uškrnul sa na mňa. Oukej, tak teraz sa prepadnem pod zem.
,, A tiež si ma nazvala žiarlivec. Prečo? Čo si pamätáš? '' vyzvedal
,, Že sme s ním aj Chantili boli v Starbuckse a Chantili neskôr odišla, potom je velké okno a potom už iba to akosi na mňa kričal, za neviem čo" podišla som k nemu a prstom ho ďobla do ramena
,, To som na teba kričal či si sprostá keď ideš s Hastingsom do klubu, sama a večer ''
,, A to už prečo? ''

Josh
Nikto jej o tom nepovedal. Nevedela o tom. Nevedela že Ashton je iba násilný kretén ktorý čaká kedy mu ktorá vlezie do postele a potom ju odkopne. Nikto jej nepovedal, že tak isto dopadla aj Loren iba horšie.

Flashback
V ten moment som chcel zomrieť spoločne s ňou. V mojom vnútri sa strhla vojna pocitov a nevedel som čo mám robiť. Nehybne som tam stál a pozeral ako ma moja malá sestrička opúšťa. Nemohol som nič robiť, nijako tomu zabrániť, už bolo neskoro.
Ashton sa otočil a hneď ako ma zbadal, odhodil zakrvavený nôž do trávi a začal zdrhať. Neutekal som za ním, aj keď som chcel. Slzy si prerazili cestu von a stekali mi po lícach ako vodopády. Opatrne som prešiel k nehybnému a dobodanému telu Loren. Moje nohy vypovedali, padol som na kolená.
Vzal som jej tvár do dlaní a nechal slzy volne dopadať kam chceli. Jej vystrašené oči boli otvorené, civeli na mňa, aj keď ma už nemohla vidieť, ako sa pomaly začínam strácať v tomto chaose, ako moje telo kričí o pomoc, a mysel začína vymýšlať nápady na sebevraždu.
Stratil som ju! Je preč! Nevráti sa!
kričalo moje vedomie. A bola to pravda. Odišla. Nechala ma tu samého.
,, Josh? '' ozvalo sa odniekal z ďialky
,, Otec? ''
End of Flashback

Udalosti sa mi premietali pred očami.Táto spomienka mi iba pripomenula tie ďalšie, ktoré sa začali vynárať z môjho tmavého a skrytého kúta. Zahnal som ich rýchlejšie ako ma mohli zlomiť zas a znova.
,, Josh? "
,, Hmm? ''
,, Si okej? ''
,, Áno...eh...ja...prepáč " zazmätkoval som
,, No nič, prezlečiem sa a pôjdem späť k Chantili skôr ako po mne vyhlási celoštátne pátranie ''
Prikývol som, prešiel do obývačky a zvalil sa na gauč. Chvílu som sa tam len tak vyvaloval a zas a znova si premietal tú istú spomienku v hlave. Aký na to mal vlastne Ashton dôvod? Čo som mu ja alebo kto spravil? Loren si to nezaslúžila.
Na dvere niekto zaklopal a ja som otrávene vyskočil na nohy. Sakra kto sem teraz lezie keď som iba v boxerkách.
Otvoril som dvere a zbadal Ashtona poklopkávajucého si nohou s veselým úsmevom na tvári.
,, Čo tu chceš? " spýtal som sa a obzrel sa ponad jeho plece na jeho čierneho, mafiánskeho Mercedesa. Si myslí, že keď má Mercedes je frajer? Skôr iba ukazuje, že nevie čo s peňiazmi.
,, No mám cestu okolo, tak že či nechce Madi odviezť "
,, Madi? '' spýtal som sa prekvapene a uchechtol sa nad jeho prezývkov
,, Hej Millerová! " zvolal som po Madison
,, Čo je? " ozvalo sa z jej izby
,, Je tu ten, čo má podla teba väčší zadok ako ja "
Madison sa bleskovo zjavila na chodbe a strielala po mne nenávistné pohlady.
,, Ashton? '' spýtala sa akože prekvapene
,, Nechceš zviesť? '' Ashton vymenil tváričku kreténa za tváričku poslušného chlapčeka
,, Jasné len počkaj päť minút "
,, Bež čakať do auta " odsekol som a zabuchol za ním dvere. Rýchlo som zabehol do mojej izby, hodil na seba čierne véčkové tričko, džíny, vzal si slnečné okuliare, klúče, mobil, peňaženku a vybehol von k mojej Harleyke. Madison s Ashtonom práve vychádzali z príjazdovej, štrkovej cesty čo bol ten správni čas na ktorý som čakal. Rýchlo som vysadol na motorku, naštartoval a počkal, kým bude Ashton bočiť.
Práve včas som vyrazil dopredu a prefrčal som tesne centimeter od nárazníku. Ashton prudko zabrzdil a bolo počuť ako kolesá Mercedesu pištia.

Madison
Ten známy zvuk Joshovej Harleyki keď prefrčal tesne popri nás mi chýbal. Na tej krásnej motorke som nesedela hodne dlho. Treba Josha niekam vytiahnuť.
Ashton si niečo mrmlal nespokojný a vyrazili sme do školy.

Čawinko ludia tady Forsy-391! Toto je už 16 časť a úprimne som neverila že to dotiahnem až tak ďaleko.
Nezabúdajte že vote a comenty potešia!
Na obrázku: Loren

Behind Blue Eyes [ Pozastavené ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant