Day 1- You are stupid

16 5 0
                                    

Otec a Suzan vyrazili skoro ráno, takže som sa ani nestihla rozlúčiť. Dúfam, že tie dva týždne ubehnú ako z vody.
Ja som vstávala asi tak o pol ôsmej a aj to som nevstávala dobrovolne.
Z môjho sladkého spánku ma vyrušil Joshov hlas:,, Madison vstávaj, zaspíš do školy ''
Na protest som sa mu otočila chrbtom. V noci bolo horúco a preto som svoju perinu skopla niekam na zem, takže som sa nemala ako ubrániť následnej situácii.
Pocítila som ako Joshova studená dlaň jemne dopadla na moje holé stehno a začala ho hladkať. Takto ma budila mama v Texase, takže mi to bolo celkom príjemné.
Avšak Josh začal posúvať dlaň vyššie a vyššie až zasunul končeky prstov pod lem mojich nohavičiek. Vtedy akoby som dostala elektrický šok, som sa prudko posadila a Joshovi jednu vlepila
,, Aj tebe dobré ráno ''
,, Úchyl jeden '' zahundrala som a vyskočila na nohy. Vrútila som sa rovno do kúpelne, vykonala rannú rutinu a šla sa najesť. Suz bola taká dobrá, že nám ešte nachystala raňajky.
Dala som najesť aj Daisy a z chladničky jej konzervu, z ktorej sa valil neskutočný smrad.
Najskôr som si myslela, že to je v pohode ale ako rýchlo som konzervu otvorila, tak som ju aj rýchlo vyhodila. Nakoniec sa Daisy ušiel kus Joshových raňajok.

***
,, Tak čo ty chemička? '' pribehla som k Chantili a plácla ju učebnicou po hlave.
,, Madison nemôžeš ten test spraviť za mňa? '' spýtala sa unudene
,, Nie, nie, pekne si to napíšeš sama '' odvetila som až príliš energicky, čoho si Chantili všimla
,, Zlato tebe čo dal kto do raňajok''
,, Neviem, boli od Suz '' mykla som plecom a ďalej si vykračovala študentami preplnenou chodbou
,, Vieš v čom máš výhodu? '' nadhodila Chantili a ruku si prehodila okolo mojich pliec
,, V čom? ''
,, Že ty dva týždne bude variť pekný chlap, dúfaj, že tie raňajky a večera budú také chutné ako on ''
,, Chantili prestaň! Stačí mi povedať raz, že Josh Morgan je proste a jednoducho sexy ''
Ako sa to hovorí? My o vlku a vlk za humnami?
Ako keby to bolo na sekundu načasované, okolo nás prefrčala spomínaná osoba.

Josh
To bola katastrofa!

Madison
Cítila som sa totálne trápne, najradšej by som sa pod zem prepadla a už nikdy sa odtial nevrátila.
S Chantili sme sa na seba pozreli a vybuchli od smiechu! Bohvie ako sa cítil Josh.
Chvílu sme sa zdržali na mieste aby sme nešli tesne za Joshom. Keď sme si boli isté, že už nie je v našej blízkosti, vykročili sme do triedy.
Práve sme mali fyziku, ktorú som z celého srdca neznášala.
Učitelka o niečom kecala, avšak ja som sa trápila nad myšlienkou čo budem robiť doma? a mám ísť spať k Chantili?
Z myšlienok ma vytrhol zvonček nado mnou a Chantilina ruka ťahajúca ma von.
Celé vyučko sa tiahlo až prirýchlo, obed bol celkom fajn ak nepočítam tie cestoviny s mäsom ktoré boli bez mäsa.
Tiež som sa s Chantili dohodla, že u nej budem spať ale iba jeden týždeň, jej mama totižto s dvomi nesúhlasila.
Po vyučku som sa teda išla zbaliť. Vytiahla som si len väčší batoh, zbalila si tri, štyri tričká, dvoje kraťásy a dvoje dlhšie rifle a tepláky. Nezabudla som samozrejme ani na spodné prádlo, ktoré som tam ledva nacpala, zubnú kefku, špirálu a lesk na pery. Myslím, že mám všetko.
Zrazu mi niekto zaklopal na dvere, až som nadskočila.
,, Josh? To si ty? '' zvolala som
,, Nie! To je tvoj sexy kuchár! '' odpovedal Josh a nakukol dnu
,, Debil '' zahundrala som
,, Kam sa balíš? ''
,, K Chantili'' odvetila som a dala ruky vbok.
,, Aha ''
,, Josh? Vyvenčíš potom prosím ťa Daisy?''
,, Jasné '' povedal, vyšiel z izby a zatvoril za sebou dvere.
Vo vrecku mi zavibroval telefón. Volala Chantili
,, Hneď idem '' povedala som ako som zdvihla
,, Čakám ťa ''

Čawinko ludia tady Forsy-391!
Toto je dvanástna kapitola, ktorá je taká vcelku nudná. Vďaka tým čo to čítate
Nezabúdajte že vote a comenty potešia!

Behind Blue Eyes [ Pozastavené ]Where stories live. Discover now