Tanışma

495 47 12
                                    

Canlarım bölümü bu şarkıyı dinleyerek yazdım. Sizde okurken bu şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim.İyi okumalar canlar :)

Deniz için çok heyecanlıydım o benim en yakın arkadaşım ve can dostumdu.Onun üzülmesini hiç istemiyordum. Daha önce sevgilisinden ayrıldığında kendine gelmesi çok zor olmuştu.Onun için o zaman çok üzülmüştüm.İşte o zaman kendi kendime bir söz vermiştim. Deniz'in asla üzülmesine izin vermeyecektim... 

Nedensizce içimde bir huzursuzluk vardı.Korkuyordum, Deniz'in kötü şeyler yaşamasını istemiyordum.İç sesim kötü bir şeyler olabileceğini ve gitmememiz gerektiğini söylüyordu.Kendimi durdurup iç sesime ''Şu şom ağzını kapat!''diyerek   silkelendim. Daha doğrusu silkelenmeye çalıştım.

Neyse  ki mekana  gelmiştik,geldiğimiz yer uzaktı . Deniz kimseye görünmek istemediğinden burayı tercih etmişti.Beklemeye başlamıştık. Yelkovan her döndüğünde içim korkuyla kaplanıyordu.Denizi'n gözleri dolmaya başladı.

Yanına gidip,ellerini tutup ''Deniz ne olursun ağlama,beni de üzüyorsun canım.''dedim.''Selen ben terk edilecek kız mıyım?''dedi ağlamaklı ses tonuyla. Arkamı döndüğümde bir çift göz  bize doğru bakıyordu. İçimi birden huzursuzluk kapladı,bize doğru gülümseyerek geliyordu.İçim korkuyla kaplanmıştı. Denizi öptükten sonra "Merhaba hanımefendi." deyip elini uzattı.Ben ise şaşkınlıktan kala kalmıştım . Beynime emir vererek, Denize çaktırmadan korkarak elimi uzattım ve   "Merhaba beyefendi." dedim.

Kahverengi saçları ve ürkütücü gri mavi gözleri vardı uzun boyluydu.İçimi huzursuzluk kaplama sebebi ise, beni 2 gün önce takip eden kişi olmasıydı.Ürkütücü bakıyordu,yüzüne bile bakamıyordum.Bazen bana bakıyor mu diye kaçamak bakışlar atıyordum.Ne yazık ki tüm delici bakışları benim üzerimdeydi.

Bana bakarak''Ben Emir çekingen birisin galiba.''dedi''Bende Selen hayır çekingen biri değilim.''dedim delici bakışlarımı atarak.Deniz de oradan atlayarak''Arada böyle dalıyor.''dedi.Denize delici bakışlarımı attım.Deniz birden ''Benim bir lavaboya gitmem gerek siz siparişleri verin.'' dedi. Şaşkın bakışlarla Denize bakmaya başladım.Ama o hiç aldırış etmeden koşarak gitti.Muhtemelen makyajını tazeleyecekti.

Emir bana dönerek ''Napıyorsun Selen Demir'' dedi.İmalı bir şekilde konuşmuştu.Bir anda çok şaşırdım,ellerim ve ayaklarım birbirine dolandı.Soy adıma kadar biliyordu, Kalbim çarpmaya başlamıştı.Yüzümü yere eğdim ve sağ ayağımı sallamaya başladım.''O çeneni kapat.'' diyerek tısladım.''Deniz gelecek şimdi,seninle sonra hesaplaşacağız " dedim. Seni sevdim''dedi.''Sus artık,kapat o lanet çeneni''diyerek delici bakışlarımı attım.

Deniz gelmişti her zaman ki gibi yüzündeki gülümsemesi eksik değildi.Denizin yüzüne bile bakamıyordum. Utanmıştım,asıl sorun ise Denize nasıl söyleyeceğimdi...

Bölüm hakkında düşüncelerinizi bekliyorum vote vermeyi unutmayın seviliyorsunuz öpüldünüz canlar :) ;)

Kitapların Arasında #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin