Deniz'den
Bugün çok mutluyum sonunda Emir'i Selenle tanıştırdım.Belli ki güzel anlaşmışlar.Siparişleri bile vermeye unutmuşlardı.Emir'i çok seviyordum herşey den çok seviyordum.Bir gün bile konuşmasak özlüyordum.
Bana çok iyi davranıyordu belli ki oda beni çok seviyordu.Selen için üzülüyordum hayatında hala biri girmedi.Babası vefat ettikten sonra garip bir buzlar ördü.Bazen ben bile o buzları aşmak için zorlanıyordum...
Selen'den
Korktuğum başıma gelmişti.İç sesim yeniden beni yanıltmadı.Şom ağzını açmıştı yine.Üzerimde hala yolun yorgunluğu vardı.Canım annem her zaman yanımda oldu.Seda benim bir tanecik kardeşim bu yıl liseye başlayacak.Annem ve Seda bana emanetti, Babam'ın emanetleriydi.Ben hayallerimi gerçekleştirememiştim. Seda'nın Hayalleri vardı,kendini bir avukat görüyordu. Seda okuyacaktı,benim gibi hayallerine kavuşamayan kız rolünü oynamayacaktı.
Odamdaki boş beyaz tavana bakıyordum.Bugün yaşadıklarımı düşünüyordum.Anlamsızca geliyordu hayat, beni takip eden kişi Deniz'in sevgilisiydi.Peki ama neden beni takip etmişti.Bu işin içinde bir şey vardı.Peki ya Deniz'e nasıl söyleyecektim.
Düşüncelerim ağır geliyordu.Uyku kendini göstermeye9 başlamıştı.Gözlerim ağırlaşmıştı kendimi uykuya teslim edemiyordum.Omuzlarımda ağır yükler vardı.Kirpik diplerim'in acıdığını hissetmiştim.uyku beni kendine hapsetmişti...
Telefonumun sesiyle yerimden sıçradım.Düşündüğüm gibi Deniz arıyordu bekletmedim telefonu açtım.''Efendim Deniz'' dedim.''Selen!''diyerek bağırdı.Ben ise daha yeni uyanmış ve uykulu bir sesle''Allah aşkına bu saate bu enerji nereden geliyor sana.''dedim.Mayışmış ses tonumla.''Bugün Emir'le buluşacağız''dedi. Vücudumu birden bire buz kesti.Konuşmak istiyordum ama yapamıyordum.Beynime emir verdim. Kekeleyerek''Deniz sana bir şey söylemem lazım.''dedim.''Tamam canım aynı yerde mekanda konuşuruz, görüşürüz tatlım''dedi ve telefonu yüzüme kapattı.
Bir hışımla yerimden kalkarak gardolabın önüne geçtim.Gardolabımdan mor bir kazak ve kot pantolonumu elime aldım.Pantolonumu ve kazağımı giydim saçlarımı tarayıp kendi özgürlüklerine bıraktım.
Deniz beni evden almış gittiğimiz cafe'ye gidiyorduk.Cafe'ye her yaklaştığımızda göğüsüm daralıyor, nefes alamıyordum.
"Deniz nefes alamıyorum arabayı durdur"dedim bağırarak."Selen n'oldu iyimisin"dedi.Deniz arabayı sağa çekip durmuştu."Dışarı çıkıcam nefes alamıyorum dedim.Dışarı çıktım göğüsüm daralmıştı,nefes alamıyordum.Kalbim ağrıyordu,gözlerim buğulanmıştı herşeyi bulanık görüyordum.hıçkırıklara boğulmuştum adeta.Deniz'e kekeleyerek"Sana bir şey söylemem lazım artık dayanamıyorum"diyerek bağırdım hıçkırıklarımdan konuşamıyordum."Söyle canım dinliyorum seni"dedi telaşla.
"Deniz,Emir be"derken Deniz'in telefonu çalmaya başlamıştı.Deniz telefonu açıp "Efendim hayatım"dedi.hayatım dediği an nefesim kesildi."Bebeğim sizi bekliyorum trafiğemi takıldınız?"demişti"canım yoldayız geliyoruz"diyerek telefonu kapatıp bana döndü Deniz."Selen gitmemizi istemiyorsan gitmeyiz iyi değilsin sen"demişti."hayır gidelim ben iyim Emir'i bekletmeyelim"dedim.
Ne zamandır ağlamadığım için patladım bir an az kalsın Denizin mutlu gününü mahfedecektim.
Cafeye gelmiştik bir çift göz bize doğru baktı ve elini kaldırdı.Nerede olduğunu bize işaret edip sandalyesine oturdu.Deniz kolumu tutup Emir'in olduğu yere koştu.
Denize sarılırken banada bi göz atmıştı.İğrendimiştim .Bana elini uzattı.Bir kez daha Emir'le iğrenerek tokalaştım.Emir rolünü güzel yapıyordu.Deniz ise adeta Emir'in önünde eriyordu.Deniz'e "Hayatım sen burda dur biz Selenle gidip ne yiyeceğimize içerde bakalım dedi"Şaşırmıştım yine bana bir şeyler söyleyecekti.İçerde bir güzel ağzının payını verecektim.
İçeri girmek için cafe'nin süslü olan kapısından içeri girdik.
Deniz görüş alanımdan çıkmıştı.İşte tam zamanıydı."Sen n'yaptığını zannediyorsun"dedim."Şiit Deniz'in duymasını istemeyiz değil mi?" dedi."Sen aşağılık herifin tekisin"dedim.Kolumdan tutu beni arka tarafa götürmeye kalkıştı.Zorlada olsa direndim"Bırak beni ne yaptığını sanıyorsun"diyerek tısladım."Senin için ölüyorum diyorum anlamıyor musun?"dedi.
"Sana inanamıyorum hastasın sen Deniz'den uygun bir şekilde ayrılacaksın ve bizim peşimizi bırakıp defolup gideceksin"dedim."Deniz'i düşündüğün kadar annen ve kız kardeşin Seda'yı düşünmüyosun galiba"dedi.Beynimden vurulmuşa döndüm nasıl oluyorda annem ve Seda'yı biliyordu.Gözümden bir damla yaş aktı."Hayatım niye ağlıyosun,üzülüyorum ama canım"dedi. Göz yaşımı silerken
"Çek elerini üzerimden" diyerek bağırdım."Deniz'i bekletmek istemeyiz öyle değil mi?"dedi.Emir'den iğreniyordum.Yiyeceğimizi almak için kasiyerin yanına gittik.Oturmaya devam ediyorduk.İçeride olanlardan sonra İştahım kaçmıştı.Deniz ve Emir ise benim aksime ihtaşlı bir şekilde yemeklerini yiyorlardı.Emir ara sıra bana bakıp delici bakışlarını yolluyordu.Bende ona bana attığı delici bakışlardan birini atıyordum.
Ben araftaydım ölümle,yaşam arasındaki çizgideydim.Ya söyeyecektim yada susup içime atacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapların Arasında #Wattys2016
Teen FictionKitapları herşeyden çok önemseyen bir genç kız... Kitapların onda ayrı bir yeri var... Babasının ölümünden sonra,aile geçimini üstlenen... Ve bir erkek... Yakışıklı,cesur,gri mavi gözleri olan,ailesi için her şeyi göze alabilen bir hırsız... Ant...