Multimedyada Selen ve Emir'in kaldığı ev var iyi okumalar :) Emir'in amacı bu bölümde ;)
Gözlerimi açtığımda kendimi beyaz bir koltuğun üstünde buldum.Ben bilmem kaçıncı rüyadayken.Biri beni buraya getirmiş ve kırmızı bir pikeyle üzerimi örtmüştü.Buraya nasıl geldiğimi bilmiyordum.En son Emir'in geldiğini görmüştüm.İç sesim bu işin içinde bir bokluk olacağını söylüyordu.
İç sesime bir susar mısın salak diyerek sesini bastırdım.Şu anda düşünmem gereken şey buradan nasıl kurtulmam olacaktı.Yerimden kalktım odada dolaşmaya başladım.İçerisi sıcaktı şömine yanıyordu.
Daha fazla ısınmak için şöminenin yanına yaklaştım ve yere oturdum.Evde kimse yoktu tahminimce Emir beni buraya getirmişti.Emir gelmeden kaçmanın tam zamanıydı.Saatin kaç olduğu umrumda bile değildi buradan kaçmak istiyordum.Ayağa kalkarak şömineden uzaklaştım.Çantamı aramaya başladım.Uzandığım yere bakmıştım.Çantam pikenin altında kalmıştı.
Çantamı alıp kapıya doğru koşmaya başladım.Kapıyı açacağım zaman kilit sesi gelmişti.Hemen geri çekilmiştim kapının yüzüme çarpmasını istemezdim.Tam tahmin ettiğim gibi beni buraya getiren Emirdi.
"Kitap kurtumuz uyanmış hı"dedi."Beni buraya neden getirdin?"diyerek bağırdım.
"Selenciğim boşuna bağırma seni burada kimse duyamaz"dedi.Pencerenin önüne koşturup"İmdat! Kurtarın beni!"diyerek bağırmaya başladım.
Emir ise arkamdan kahkaha atarak yanıma geldi kulağıma doğru gelerek"Burada bizden başka kimse yok"diyerek fısıldamıştı.
"Senden nefret ediyorum"diyerek tısladım.Şöminenin yanına doğru yürüdüm.Yere çöktüm gözlerim dolmaya başladı."Senden nefret ediyorum.Emir iğreniyorum."dedim.Emir yanıma gelip yere çöktü.''Bana neden bir şans vermiyorsun?''dedi.''Neyin şansından bahsediyorsun hı neyin''diyerek bağırdım.
''Seni istiyorum Selen bana bir gün ver.Kendimi sana ispatlayım.''dedi.''Sen nasıl bir pisliksin'' dedim bağırarak.''Al arabanın anahtarlarını git! şimdi''dedi.''Ne yapmak istiyorsun?'' dedim fısıltıyla sesim tükenmişti.Bağırarak konuştuğum için ses tellerimin iflas edeceği belliydi.
''Duymadın mı? Al şu arabanın anahtarlarını ve git''dedi.Elinden bir hışımla anahtarı kapıp dışarıya çıktım. Dışarıda gördüğüm BMW olan araca doğru ilerledim.Arabanın yanına vardığımda kapıyı açıp arabaya bindim.
Gözlerim dolmaya başladı ilk önce beni isteyen kişi şimdide bana git diyordu.Gurur yapıp anahtarı aldım sanki araba kullanmayı biliyordum daha nerede olduğumu bile bilmiyordum.Hava çok karanlıktı saat epey bir geçti. Karanlıkta da yürüyemezdim.
Arabadan indim eve doğru yürümeye başladım.Ağlamak istemiyordum ama gözlerim kendinden dolup taşmıştı.Kapının önüne geldiğimde ağlıyor vaziyetindeydim.Sinirimden kapıyı çalmak yerine tekmelemeyi seçmiştim.Kapı açıldığında bir adet gülümseyen Emir'i gördüm.''Al şu arabanın anahtarlarını'' diyerek anahtarları yere fırlatıp içeri girdim.
''Geri geleceğini biliyordum''dedi.''Yanına yaklaşıp sadece 1 gün şans vereceğim sonra çekip gideceksin hayatımızdan.''dedim.Gülümseyerek ''İstediğim şeyi yaptırabilirim o zaman''dedi.''Bu tekmeyi görüyormusun? Kasıklarına yemek istemiyosan susacaksın''diyerek tısladım.
''Senden ne olacaksa yerim ben yeter ki senden olsun''dedi.Ayağımı kaldırmıştım tam vuracağım sırada koşmaya başladı.''Şaka yapıyorsun sanmıştım''diyerek şaşkınca bağırdı.Benden böyle bir şey beklemiyordu şaşırmıştı.Emir'i şaşırtmak doğrusu hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapların Arasında #Wattys2016
Novela JuvenilKitapları herşeyden çok önemseyen bir genç kız... Kitapların onda ayrı bir yeri var... Babasının ölümünden sonra,aile geçimini üstlenen... Ve bir erkek... Yakışıklı,cesur,gri mavi gözleri olan,ailesi için her şeyi göze alabilen bir hırsız... Ant...