Multide Mehmet Erdem Acıyı sevmek Olurmu?
Gözlerimi açtığımda kendimi tanıdık olan bir evde buldum.Bu ev Emir'in evinden başka bir ev olamazdı.Bir hışımla yerimden kalkarak etrafıma bakındım"Emir neredesin?"diyerek bağırdım.Beni eve götürmek yerine kendi evine getirmişti,ona bunun hesabını soracaktım.Üzerime baktığımda Emir'in aldığı şık elbise duruyordu.Belli ki dün gece fazla alkolden uyuya kalmıştım.Artık gitme vakti gelmişti,Emir yokken gitmenin tam zamanıydı.Hesap sorma işinden vazgeçebilirdim.Kendi kıyafetlerimi giymek için yatak odasına doğru hızlı bir şekilde adım adım ilerlemeye başladım.
Yatak odasına geldiğimde,aynanın önüne geçtim.Elbisemi çıkartmak için fermuarını indirdim.Elbisemi çıkardığımda elbiseye son bir kez daha göz geçirdim,Emir gerçekten zevkli bir adamdı.Kendi kıyafetlerimi giymeye başladım.Kıyafetlerimi giydiğimde çantamı alıp yatak odasından çıkıp adım adım kapıya doğru ilerledim.Bu kapıdan çıktığımda Emirle yaşadığım anıları unutacak,hayatıma kaldığım yerden devam edecektim...
Kapıdan çıktığımda eve doğru arabasıyla yaklaşan Emir'i gördüm.Emir arabadan indiğinde elinde tek bir gül ile şaşırmış ifadeyle bakıyordu.Yanına doğru yavaşça ağır adımlarla ilerledim.Gözlerinin içine bakarak kararlı bir tavırla "Anlaşma bitti,birbirimizi görmeden hayatımıza devam edeceğiz"dedim ifadesiz olan sesimle.
"Evet anlaşma bitti gidebilirsin Selen"dedi kararlı bir ses tonuyla.Yanından tam ayrılacağım sırada kolumdan tutup beni kendine doğru çekti.
"Evine bırakmama izin ver,seni yanlız göndermek istemiyorum"dedi ifadesiz ses tonuyla. Gözlerine baktığımda kabul etmem için göz bebekleri adeta yalvarıyordu.Ama ses tonu ifadesizdi.Gözleri griden maviye çoktan dönmüştü bile.
Bir süre Gözlerinin içine baktım.Hiç bir şey söylemeden ağır ağır adımlarla arabaya bindim.Emir şaşkınca gözlerini benden alamıyordu.Emirde arabaya bindiğinde yavaşça evin yolundan çıkıp ana yola geçmiştik
Yolda birbirimize bakmıyor,hiç konuşmuyorduk.Emir bana dönerek''Müzik açmamı ister misin?'' dedi.Konuşmak istemediğimden Emire dönüp,başımı sallamakla yetindim.Emir müziği açtığında,sevdiğim melodi kulaklarımı doldurmuştu .Bu melodi Avril Lavigne'nin When your gone den başkası olamazdı.Bu şarkı beni anlatıyordu,uçurum kenarında Emirle dans ettiğimiz şarkıydı.
Şarkı nakarata geldiğinde,gözlerimdeki yaşlar çoktan tırmanmıştı bile.Bana ne oluyor anlayamıyordum.Şarkıyı her zaman ki gibi dinlememiş,daha çok anlam yüklemiştim.Düşündüğüm şeyin olmasını istemiyordum.Düşündüğüm şey ise Emirden etkilenmemdi...
Emir bana getirdiği gülü torpido gözüne atmıştı,torpido gözünden kendimi alamıyordum.Kitap evime az bir kala Emire dönüp"Dur inmek istiyorum"dedim.Arabanın kilit sesi kulağımı doldurduğunda ise inmem gerektiğini anlamıştım.Arabadan indiğimde arkamı dönüp Emire son kez bakmıştım. Emir'in bir şey söyleyecek gibi bir hali vardı.Gözlerinin içine bakmakla yetinmiştim.Emir ise bana son kez bakıp arabanın gazını sonunda kadar kökleyip gitmişti...
Anlaşma bitmiş,hayatımızın kaldığı yerinden devam edecektik.Emir gece hayatının kaldığı yerden devam edecek,ben ise hayatımın rutin işleriyle uğraşıp yaşamımı devam ettirecektim.
Arabanın arkasından bakakalmıştım.Korktuğum şey ise Emir'in beni etkilemesiydi.Bunun geçici bir hayranlık olduğunu biliyordum yani bilmek istiyordum.Yapamazdım belkide bir gün hayatıma renk getirdiği için etkilenmiş olabilirdim.Bu düşünceleri bir kenara süpürerek yürümeye başladım. Kitap evim 15 dakika yürüyüş mesafesindeydi.Kaldırıma çıkıp yürümeye basladım.Az ileride duran bir kız çocuğu ip atlıyordu.Muhtemelen annesi kızını sıkı sıkı giydirmiş ip atlamasına iz vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapların Arasında #Wattys2016
Teen FictionKitapları herşeyden çok önemseyen bir genç kız... Kitapların onda ayrı bir yeri var... Babasının ölümünden sonra,aile geçimini üstlenen... Ve bir erkek... Yakışıklı,cesur,gri mavi gözleri olan,ailesi için her şeyi göze alabilen bir hırsız... Ant...