FELIX
"Vad?" ropar jag när någon knackar på min dörr, antagligen blondinen eller mamma.
Dörren öppnas och till min förvåning är det blondinen som knackat. "Din mamma sa att jag skulle gå upp hit medan hon fixade med efterrätten" förklarar han och jag bara nickar.
"Om jag ska vara ärlig så föreslår jag nog att du går ned, om du förstår vad jag menar" säger jag tyst, tillräckligt tyst för att mamma inte ska höra något men tillräckligt högt för att blondinen ska höra det.
Blondinen ger mig en menande blick innan han himlar med ögonen och slår sig ned på min skrivbordsstol som jag alltid använder när jag surfar på datorn.
"Du vill nog inte sitta där" skrattar jag och genast reser blondinen på sig och ger mig en oförstående blick. "Jag runkar där samtidigt som jag är surfar på nätet, ibland, om du förstår vad jag menar".
Han nickar bara, en aning generad på grund av orden som nyss lämnat mina läppar. "Jag skulle erbjudit dig att sätta dig på sängen bredvid mig men med tanke vad jag gjort i den vill du nog verkligen inte sitta på den" flinar jag retsamt.
"Men jag slår vad om att du gärna vill sitta på mig" viskar jag så att mamma inte ska höra det.
Om hon någon gång skulle få reda på att jag stöter på hennes pojkvän skulle jag vara så gott som död i hennes ögon.
"Felix, lyssna här; sluta upp med dina kommentarer, dina alldeles för sexuella kommentarer. Jag kan faktiskt anmäla dig på grund av det" orden som lämnar hans läppar är skratt retande.
"Men du gillar det, så vad finns det att anmäla" mumlar jag och reser mig upp ur min säng, och mot all förmodan går närmare blondinen.
Blondinen skakar på sitt huvud, i försök att övertala mig om att han inte gillar det.
"Så du gillar inte det här" viskar jag, en aning för sensuellt och stryker min hand lite för nära hand nedre regioner, vilket resulterar till att en flämtning lämnar blondinens läppar.
"Nej" viskar han bestämt när han fått tillbaka talförmågan, slår bort min hand och lämnar mig ensam i mitt rum.
-
:))))))))))
ESTÁS LEYENDO
psykologen | foscar
Fanfic"Vad hindrar dig Felix? Vad hindrar dig från att visa känslor Felix?" Du Oscar, Du och bara Du.