nitton | ta mig hårt

1.4K 104 2
                                    

OSCAR

"Vafan hände igår?" säger jag yrvaket när jag vaknar upp i soffan. Ett flin platsar sig på Felix läppar och han ser på mig en kung stund.

"Nästa gång borde vi gå hela vägen hjärtat" med dom orden sagda lämnar han vardagsrummet och försvinner upp till övervåningen.

"Fan Felix, ta mig. Ta mig hårt" stönar jag högt och rycker upphetsat i hans, just nu, svettiga hår.

Han gnider sitt hårda skrev mot mitt, där vi ligger i hans säng, halvt nakna, svettiga och kåta.

"Tro mig, det ska jag men bara inte idag" mumlar han och tar tag i sänggaveln, och rider mig långsamt och erotiskt, dock bär vi båda till min besvikelse underkläder.

Med sina gröna ögon låser han sin blick i min samtidigt som han fortsätter sina tidigare aktiviteter.

"Felix..." stönar jag allvarligt fram, eller jag försöker iallafall låta allvarlig. Han släpper taget om sänggaveln och slutar upp med sina tidigare aktiviteter.

Håret på hans huvud står åt alla håll och ändå så finner jag honom attraktiv, han är fan attraktiv som fan.

"Är något fel?" muttrar han fram med besvikelse i rösten. Hastigt skakar jag på huvudet.

"Sug av mig" orden som lämnar mina läppar chockar både mig och Felix. Visst, jag har bett ett antal tjejer suga av mig men aldrig har jag i mina vildaste drömmar kunnat tänka mig att jag skulle kunna be Felix om att göra något sånt.

Att slösa någon tid står inte på Felixs lista så han hasar sig ned till mina vader och är snabb med att dra ned mina kalsonger.

"Jag ska göra det så skönt för dig, du fattar inte ens" hans fylliga läppar omsluter mig och ett högt skrik lämnar mina läppar, hans namn lämnar mina läppar

Längre vågar jag inte ens tänka, jag vågar inte komma ihåg. Jag vill glömma men jag kan inte neka den faktan att jag tyckte om det, jävligt mycket.

psykologen | foscarOnde histórias criam vida. Descubra agora