Sabah olup kalkacaksın yine vuracaksın kendini şiirlere yazılara , adım adım gideceksin anılara her anı yakacak kalbini bir küçük Alevi kocaman bir yangına çevirecek bir damla su bulamayacak kavrulacaksın .
İşte burası diyeceksin duracaksın , ne çok bakılmıştık orda ellerimin sıcaklığı ılık ve utangaç öpüşlerim gelecek aklına .Bir terkedilmişlik duygusu gelip saplanacak yüreğine ağlayacaksın .
bir kıyıda durup bomboş gözlerle Masmavi denize bakacaksın biz Aşkı hep mavi bilmiştik diye hayıflanacaksın bir zamanlar nasılda çoşku yaratırdı o mavi sende....Şimdiyse siyahtan ne farkı varki...Maviye de Aşka da lanet edecek kızacaksın .
öfkeni bir Kılıç gibi bileyeceksin öfkenimi yoksa ayrılığa neden olan her ne varsa hepsine mi anlayamayacaksın .
Bir gemi yanaşacak kıyıya içinden kimse inmeyecek savrulacaksın.
karşılaştığın herkese nefretle bakacaksın sevgiye dair ne kadar Kırıntı varsa hepsini Alıp götürmüştür çünkü bütün insanlar suçlu bütün insanlar güvenilmez artık senin için.Bir selam bir tek kelime bile etmeyeceksin susacaksın...
Ayrılıktan söz eden Şarkıları duyduğunda bütün organlarına aynı anda bir Sancı saplanacak .Birisi sussa diyeti başlayacak .Kulaklarını kapatacak olmayacak kaçacaksın .
Beynin oyunlar oynayacak sana hangisi gerçek hangisi hayal ayıramayacaksın. Karşıdan geleni ben sanacaksın . Koşacaksın yanına gidebilmek için yüzüne baktığında bir yabancı Oluğunu göreceksin delirdiğini sanacak korkacaksın.
Yok mudur bir çaresi peki yok mudur bu acıyı dindirecek bir ilaç... Kimse Yanıt vermeyecek soruna kimse çektiğin acıyı bilmeyecek ,kimse senin hissettiğin gibi hissetmeyecek . Seni senden daha iyi kimse anlamayacak . Oysa hayat devam edecek aynı hızla. Yaşamak en önemli Görevin senin anıları içine gömüp yaşamayı öğreneceksin hayatına sahip çıkacaksın kavrulsanda korksanda yaşayacaksın zor olacak imkansız olacak ama UNUTACAKSIN.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiÇ GELMEYECEK OLANA
RomanceSenin için yapabileceklerimi sınırını bulduğumda sana çeyrek kala kendimden ise çok geçmiştim.Bu yüzden geri dönemem artık ama sanada gelemem bu benim arafım işte tam ortada seninle benim aramda kalmak.