Sıcak bir yaz akşamıydı , hava kararmış yağmur başlamıştı .Düşlerimize yağmur yağıyordu ,ellerimize. Gözlerin donuk bedenin halsizdi . Gizli bir el, kalkışa hazırlanan otobüse binmek için seni sürükler gibiydi .Sanki kalmak istiyordun sonbaharda dönerim demiştin hatırlıyor musun ? sakın beni unutma bekle .
Ben seni unutmadım sevgili,ben seni unutmadım . Minik öpücüklerle uyandırıp güneşin doğuşunu gösterecektim sana çiçeklerin,denizin,kumsalın,güneşin tadına birlikte bakacaktık. Birlikte gün batımında denizle birleşen çizgisini seyredecek ,ay ışığında mutluluk şarkımızı söyleyecektik .
Yalan değil kaçamak sevdalara takıldım yokluğunda bir süre sana benzeyen her şeyi sevdim ben.Sevdiğim her şeyde senden izler vardı .Aradığımı buldum sandım ama yanıldım bulduğum sen değildin .Olmadık zamanlarda aklıma düştün zamansız yaralandım .Her sabah seni bulmak için yollara düşmek geldi içimden ama gidemedim.
Yalnızlığın acısıyla gurur satın alır oldum her gece GELİR dedim kendi kendime söz verdi gelmesi gerek BEKLEDİM kendimi param parça hissettim ama yinede sana kızamadım .Unuttum kötü sözlerini unuttum hep bekletildiğimi unuttum gelmeyecek mesajlara baktığımı kavgalarımızı unuttum,atışmalarımızı .Bir tek seni unutmadım sevgili ,hep dönmeni bekledim zamanla öğrendim yaşamaya alıştım acılara ,ölüm ilanlarında kendiliğinden silinen adreslere .Alıştım sevdiklerimin yokluğuna ,ama yalnızlığa alışamadım,hasrete alışamadım ,sensizliğe alışamadım .Hep dönmeni bekledim.
Olmadı bir araya gelemedik oysa daha yolun başındaydık tomurcuk tuk daha çatlamaya hazır son bahar gelmeden ayrıldık .Şimdi artan yalnızlığım büyüyen yokluğun var, duvarlarda gözlerinin izi, kapı kollarında parmak izlerin saklı yatağımda kokun. Sen nerede sin sevgili? varlığın nerede ? bir mevsim döndü ,sen dönmedin .Düşlerim böyle dağınık değildi eskiden .Kara bulutlar gibi kümelenip bir yere acılarım ,yüreğimde çöreklenmişti gece yarılarında, Özlemlerim hiç bu kadar doğmamıştı gün ışığına .Hasret bu kadar büyümemişti. Şimdi göçebe olmuş yüreğimle her sabah yeni yolculuklara çıkıyorum Umudun şiirini söylüyorum öksüz bakışlarımla....................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiÇ GELMEYECEK OLANA
RomantizmSenin için yapabileceklerimi sınırını bulduğumda sana çeyrek kala kendimden ise çok geçmiştim.Bu yüzden geri dönemem artık ama sanada gelemem bu benim arafım işte tam ortada seninle benim aramda kalmak.