Ahogy leszáll az éjszaka, úgy kezdek én is feléledni. Felhőtlen az ég, ellenben az én életemmel. Tudtam, hogy másik várost kellett volna választanom, de csak itt volt ilyen relytekhely. És sosem gondoltam volna, hogy egy fiú, bármikor is megneheziti a mindennapjaimat.
Elő húzom a pengét a ruhám alól, és körözni kezdek a fiú körül.
-Mit akarsz?-Kérdezi elcsuklott hangon.
-Nem tudom miért kérdezed meg, ha úgyis tisztában vagy vele.
-Most fogsz megölni?
-Hm.-Sóhajtok fel.
-Nem félek. Tudod, én szeretni foglak akkor is, ha megölsz.
-Mit csinálsz?
-Mi van, még nem hallottad azt a szót hogy "szeret", "szeretni","szeretlek"?
-De hallottam, ne nézz kérlek hülyének.-A gyomrom össze rándúlt. Komolyan azt mondta, hogy szeret?
-Te komolyan azt mondtad, hogy szeretsz?
-Igen.-Néz rám, eleresztve egy gyenge mosolyt. Csak sóhajtok egy nagyot, és megrázom a fejem. Ekkor hallom, pár ember erre sétál.
-Kik ezek?-Nézek mérgesen a fiúra.-Tudod, ha ezt a pengét beleállítom a mellkasodba, átszúrja, a szived, és egyből meghalsz.
-Tudod, ha egy fém átszúrja egy vendigo bármely testrészét, az halálos számára.
-Hé, ott a fiam!
-Kapjuk el a csajt.
-Várjatok.-Kiállt fel Jess. De ahogy ezt kimondta, az egyiknek elkaptam a karját, és elvágtam a torkát. Ahogy elengedtem, mint egy zsák liszt, úgy zuhant a földre. Ez hatásos volt. Ötből már csak négy. Hirtelen valaki lefog hátulról, és össze próbálja kötni a kezem. Megfordulok, és megfogom a nyakát. Olyan erősen szorítom, ahogy csak birom, kirántom a csizmámból a kést, és a mellkasába szúrom. Pár perc kínlódás után, de meghal. Már csak hárman maradtak. Plusz az a barom. Elindultam a pengéért, de Jess apja közelebb volt hozzá, mint én. Elkapta előlem, és majdnem belém szúrta. De Jess kikapta a kezéből, és meg is vágta a tenyerét. Épp el akartam kapni Jess apja nyakát, amikor, melegséget éreztem a gyomromban. Lenéztem, és láttam, a penge belém fúródott. Nagyot nyeltem, és megcsuklott a térdem. A földre zuhantam levegő után kapkodva.
-Kendra!-Hallottam, ahogy Jess felkiállt. Beleszaladtam a pengébe, ami véletlen megcsúszott Jess kezében, a vértől.
-Kendra!...
YOU ARE READING
Sweet blood/BEFEJEZETT
HorrorMagam sem tudom mi vagyok.De imádom a vért.Százakat öltem már meg,édes vérük miatt.Rejtőzöm a nap elől.Nappal soha nem bukkanok fel.Sötétben kitűnően látok,és temetőkben lelem otthonom.Természet feletti vagyok.Mesteri hidegvérű. ___________________ ...