Utószó.

154 12 12
                                    

Mivel előszót nem írtam, így a végén fogok, egy utót.
Mikor elkezdtem írni, mások voltak a terveim. Egy a sok közül, hogy minimum negyven része lesz. Később ez a szám egyre csökkent. Június 13.-a után, 20-ra csökkent. Pont a felére. Akkor nem éreztem úgy, hogy 20 résznél is írnom kellene többet. Akkoriban nem is tudtam volna. Túlságosan lekötött ez az egész ballagás dolog. Akkor még nem úgy gondolkodtam. Bár mindig kaptam egy új ötletet. Akkor még kezdő voltam, igaz, akkor ez már azt hiszem a harmadik, vagy negyedik sztorim volt. Az első volt az "On the place". A másik kettőt, hármat, a "Love the song"-ot töröltem, mert később annak a tervét összekapcsoltam a "Friends with Benefits" terveivel. "A szikra" és a "We are the better" született meg mellette. Azóta azokat befejeztem. A "Sweet blood"-ot is be akartam fejezni, de egyre többen lettetek, akik olvassák. Úgy gondoltam, mivel két sztorim is tragikusan ér véget, attól, hogy e horror, nem muszály úgy érnie véget.
Kendra és Adam összejönnek. És Kendra marad továbbra is a természetfeletti világ csúcsragadozója.
Amikor második évadot akartam kezdeni, és az elsőt, azaz ezt a tizedik résznél befejezni, csak egy "vérengző" borító miatt született. De folytattam tovább itt, egy kis elválasztással, és nem bántam meg! Ha két évadot írtam volna, most összesen 20 rész lenne. Remélem tetszett nektek, és remélem jól szórakoztatok. Az elején énsem hittem volna, hogy a megtekintések száma megközelíti az ezret. Először csak 100ban bíztam. De ahogy elértem a 100 megtekintést, utána már nem azt figyeltem. Horrorra tervetem, de van benne néhány gyengébben aikerült rész. Beleéltem magam énis a történetbe. Átéreztem minden részét.
Szeretném, hogy mindenki, aki olvasta, írjon róla véleményt. Lehet hosszú, vagy csak egy mondat, csak szeretném látni, ki hogyan élte meg, kinek hogy tetszett, ki mit érzett az olvasása közben. Minden kommentre fogok válaszolni. És igaz, nem valami befutott sztori, mégis, szeretném tudni, kinek milyen élmény volt.
Puszi:Regina.

Sweet blood/BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now