2.BÖLÜM

280 15 1
                                    

IŞIĞIN AĞZINDAN,
iyi okumalar

Burak ve sinan lavabodan geldikten
sonra masaya sakince oturdular.

Ben " sen iyimisin?" diye sordum.

Burak " iyiyim ben sadece gözlerim neden kırmızı oldu bilmiyorum.Kırmızı rengi hiç sevmem"dedi.Gözlerinden endişeli olduğu belliydi.

Sinan " heralde profesörün yaptığı aşının küçük bir yan etkisidir geçer" dedi.

Burak " heralde öyledir" dedi ve ekledi " neyse yemeğimizi soğutmayalım" dedi ve hep beraber yemekğimizi yedik. Masadan ilk melek kalktı.

Melek " ben oturma odasına gidiyorum" dedi.

Ben " tamam bende birazdan yanına gelirim" dedim. Melek salona gittikten bir on beş dakika sonra Burakta yemeğini bitirmiş ve odasına gitmişti.

Sinan " bu günkü duruma kafası takıldı heralde ben şimdi konuşurum onunla" dedi ve sinanda burakla beraber çıktı. Ben mutfakta yalnız kalmıştım o nedenle yemeğimi hemen yeyip salona geçtim.

Melek " afiyet olsun "dedi.

Ben " teşekkürler "dedim ve meleğin yanına oturdum.

Melek " bugün burağa olanları gördünmü "diye sordu.

Ben " evet gördüm "dedim.

Melek " ona olan bizede olmaz inşallah "dedi.

Ben " olmaz ya heralde aşı ona yan etki yaptı geçer "dedim. O esnada sinan yukarıdan indi.

Ben" ee konuştunmu onunla "dedim.

Sinan " yalnız kalmak istediğini söyledi bende aşağı indim "dedi.

Ben" dur bide ben konuşayım "dedim ve yukarı çıktım. Kapısını hafifçe çaldım. Yatakta oturmuş düşünüyor gibiydi.

Ben" girebilirmiyim "diye sordum.

Burak " yalnız kalmak istiyorum lütfen "dedi.

Ben" biliyorum ama bu sorunu beraber halledeceğiz burak merak etme "dedim.

Burak" bilemiyorum bu gün olan şey çok garipti kendimi daha tuhaf hissediyorum "dedi.

Ben " bişey olsaydı şimdiye olurdu merak etme "dedim ve gülümsedim.

Burak " teşekkürler "dedi.

Ben " neden teşekkür ettin "diye sordum.

Burak " birazda olsa moralimi yüksek tutmamı sağlıyorsun o nedenle teşekkür ettim " dedi ve gülümsedi.

Ben " bişey değil.Burak neden kırmızıyı sevmiyorsun? "diye sordum.

"Kırmızı bana ateşi hatırlatıyor"dedi burak

"Ateşten mi korkuyorsun?"dedim.

"Hayır.Annem ve babam yangında öldü.Bu yüzden ateşi de kırmızıyıda sevmem"dedi burak.

"Ben özür dilerim.Seni üzmek istemezdim.Neyse ben gideyim artık geç oldu"dedim ve odadan çıktım. O esnada aklıma saat gelmişti. Saat 10:57 di. Geç olmaya başlamıştı. Biraz yorgun olduğum için hemen uyamak istiyordum. Aşağı inip meleğe seslendim.

Ben " melek ben yatıyorum sen daha oturacakmısın "diye sordum.

Melek " bende birazdan yatarım iyi geceler sana "dedi.

Sinan da " iyi geceler ışık "dedi.

Ben " iyi geceler "dedim ve odama gidiyordum. Ben kapıyı açacakken burak odasından çıktı.

Meta DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin