4.bölüm

231 15 1
                                    

IŞIĞIN AĞZINDAN, arkadaşlar bu arada yukarıdaki kişi emir. İyi okumalar :)

Burak ve ben birbirimize bakarken sinan ve melek yanımıza geldi.

Sinan " arkadaşlar sınıfın önündemi duracaksınız" dedi.

Burak " yoo" dedi ve sınıfa girip sıralarımıza oturduk. O esnada içeride öğretmenimiz gelmişti. Burak dersi dinlerken benim bir an gözüm Yağmura takıldı. Burak'a bakıyordu. Ben yinede bi tık emin olmakta güçleniyodum. Burak'a inanma konusunda.

O esnada fark ettim ki hoca bana bakıyodu. Ben hemen önüme döndüm ve dersi dinlemeye çalıştım. Ders bittikten sonra Yağmurla konuşmak için peşinden gittim.

Ben "Yağmur bir dakika dururmusun" dedim.

Yağmur " evet ne oldu?" dedi.

Ben " Burak tan uzak dur Yağmur" dedim normal bir tavırla.

Yağmur " sana ne ister dururum ister durmam hem sen ne hakla böyle bişey söylersin Burak senin sevgilin değilki " dedi gülerek.

Ben bişey diyemeden burak geldi.

Burak " ışık ne oluyor burada?" dedi.

Yağmur " hiç.Öyle kız kıza sohbet ediyorduk canım" dedi gülümseyerek.
Burak " Yağmur yeter sen benim sevgilim değilsin ve bana sevgilinmişim gibi davranma lütfen şimdi gidermisin" dedi hafif sinirle.

Yağmur " ama kalbimi kırıyosun Burak" dedi.

Burak " böyle davranmaya devam edersen daha çok kalbin kırılıcak Yağmur" dedi. Yağmur birşey söylemeden ordan uzaklaştı.

Ben " yılan kadın ya" dedim öfkeyle.

Burak " yılan kadın güzelmiş lakabı" dedi.

Ben " dalga geçme" dedim.

Burak "dalga geçmiyorum gerçekten güzel" dedi.

Ben " neyse sen onu bunu boşver" dedim.

Burak " aynen Yağmur yüzünden yeme kendini" dedi.

Ben " aynen neden yiyoyasam" dedim.

Burak " hadi o zaman son derste bitti sinanla melek bizi bekliyor. beraber bir yere gidip bişeyler içeriz "dedi.

Ben" tamam hadi gidelim "dedim ve baraber melek ve sinanın yanına gittik. Bir cafeye oturup bir şeyler söyledik.

Sinan " ee burak yağmurla aranız nasıl "diye sordu.

Burak " ne Yağmur'u "dedi.

Melek " ee bügün sınıfta sizi el ele gördük "dedi ve gülümsedi.

Burak " o tamamen bir yanlış anlama "dedi. Ben bu konuda konuşmak istemiyordum bile.

Sinan " vay be ama çok yakışıyodunuz "dedi. Benim gözlerim bi anda açıldı.

Ben " evet isterlerse sevgili olurlar bizi ilgelendirmez "dedim ve bardağımı alıp suyumu içtim. Burağın bana garip baktığını hissediyodum. İçimde şüphe kaldığını anlamıştı. İçeceklerimizi bitirdikten sonra hep beraber kalktık. Hep beraber eve giderken biri telefonuma mesaj attı. Mesajda yazan ben emir rica etsem benle okulun yanınandaki cafeye gelirmisin yardımına ihtiyacım var diyodu.

Ben " arkadaşlar ben bir yere kadar gidip geliyorum bir arkadaşıma " dedim.

Burak " bende geleyimmi seninle?" diye sordu.

Ben " gerekmez hemen gelirim" dedim ve cafeye gittim. Bir kaç dakika sonra cafeye varmıştım.

Emir " merhaba geldiğine çok sevindim" dedi.

Meta DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin