13.bolum

106 6 3
                                    

Işığın ağzından,

Isık burağın kendileri için hazırlattıklari masaya dogru yürüdü ve oturdu. Masadaki mumlar ve enfes yemekler şahane gözüküyordu.
Hemen arkasindan burakta gelmisti.

Burak ' canim begendin mi masayi ? ' diye sordu.

Işık ' begendim ellerine saglik sevgilim ' dedi. Burakta isigin karsina oturup ekledi.

Burak ' yeni yilimaza ' dedi ve kadeh kaldirdi.

İsikta ' yeni yilimiza ' dedi ve bardaklarini tokusturdular.

Burak ve isik beraber yemeklerine basladilar. Tam o esnada burak isik icin bir supriz hazirlamisti. Bir el hareketi yaparak arkadan bir adam elinde kemanla beraber geldi ve guzel bir muzik calmaya basladi.

İsik sasirarak ' burak ' dedi ve gulumsedi.

Burak ayaga kalkip ' benimle dans edermisiniz isik hanim ' dedi ve elini uzatti.

İsik ' ederim burak bey ' dedi ve buragin elini tutup dans pistinin ortasinda dans etmeye basladilar.

İsik ' yilbasina benimle boyle girecegin aklindan gecermiydi ' dedi.

Burak ' nasil ' dedi.

İsik ' benimle boyle el ele göz göze ' dedi.

Burak ' gelmezdi ' dedi gulumseyerek.

İsik ' yani bana su anın videosunu ilk tanistigimiz gun gosterselerdi ben hayatta inanmazdim ' dedi gulerek.

Burakta gulerek ' ben inanirdim 'dedi.

İsik ' ne demek o sen ilk gunden gözmu koydun bana ' dedi.

Burak gulumseyerek isigi kendine biraz daha cekti.

İsik basini buragin alnina burakta alnini isigin alnina yaslayip sordu.

İsik ' bizim sonumuz nasil olucak sence ' dedi.

Burak ' sonumuz mu ? ' dedi.

İsik ' evet yani biz ileride ne yapacagiz ' dedi.

Burak ' bilmem ' dedi.

İsik ' hayalin peki ' dedi.

Burak ' senin hayalin ne ' dedi basini kaldirip.

İsik ' oyuncu olmak isterim heralde yeni insanlar hayal ettigimde bile mutluyum sonra sen varsin hayalimde belki de elinde cocugumuzla ' dedi gulerek.

Burak ' guzel hayal ismi ne cocugumuzun bakalim ? ' dedi.

İsik ' deniz ' dedi ve ekledi ' benim cocugum olursa eger adini hep deniz koymak istedim ' dedi.

Burak ' deniz guzel isim ' dedi.

İsik ' hadi sende anlat senin hayalin ne ' dedi.

Burak ' benim hayalim yok ya ' dedi.

İsik ' nasil senin benimle bizimle ilgili hayalin yokmu ' dedi.

Burak ' ee ben senin yaninda zaten hayalde gibiyim ' dedi.

İsik ' gelecekle ilgili yok mu ' dedi.

Burak ' gecmisle gelecegin arasinda sıkıştım ben isik benim icin tek onemli sey var oda suan ' dedi.

İsik ' o zaman yarin bizim icin yeni bir gun olsun mu her seye sıfırdan basliyalim kim oldugumuzu bile hatirlamayalim '

Burak isiga sarilarak ' ben seni unutmak istemiyorum' dedi.

Meta DönüşümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin