IŞIĞIN AĞZINDAN,
Burak bir anda bayıldı. Sinan hemen burağı alıp odasına çıkardı. Odada yağmurda vardı.
Yağmur " ne oldu" diye sordu panikle.
Sinan " bilmiyoruz" dedi ve burağı yatağa yatırdı.
Yağmur " ışık burak en son seninle konuşmak için çıktı ne yaptın ona" dedi bağırarak.
Ben daha olayın nasıl böyle olduğunu bilmiyordum. Şoku biraz atlattıktan sonra " ben birşey yapmadım" dedim.
Yağmur " seni küçük sinsi yılan yine burakla aramı bozucaksın çocuğuylada" dedi sinirle.
Sinan "kızlar yeter tartışmayın melek benimle gel doktoru arayalım" dedi.
Sinanlar gittikten sonra yağmura karşılık verdim.
Ben " yeter eğer çok istiyorsan aranızın bozulmamamısını gidin başka yerde kalın" dedim ve odadan çıktım. Odama geçip kapımı kitledim. Burağa ne olmuştu öyle. Beni öptükten sonra bu hale gelmişti. O esnada kapı çaldı. Kaşıyı çalan melekti.Melek " girebilirmiyim" diye sordu.
Ben " tabiki girebilirsin" dedim.
Melek " burağa ne olduğuna dair bir fikrin varmı" diye sordu.
Ben " melek inan bende ona ne olduğunu bilmiyorum bir anda oldu herşey" dedi.
Melek " anladım peki konuşmak istermsin" diye sordu.
Ben " yalnız kalsam daha iyi biraz kafamı toplamam lazım melek" dedim.
Melek " peki ben aşağıdayım bir şey olursa seslen" dedi ve odadan çıktı.
Ben odamdan çıkıp burağın odasına gidicektim ki kapı hafif aralık kalmış ko uşmalar duyuluyordu. Yağmur telefonda konuşuyordu.Yağmur " biliyorum ama ben istediğimi aldım sıra sende istediğin şeyi bence şimdi alabilirsin" dedi " tamam o zaman yarın konuşuruz kapatıyorum" dedi ve telefonu kapattı.
O esnada arkamdan biri bna seslendi.
Bu kişi yakınlarda yaşayan bir doktordu.Doktor " izninizle küçük hanım" dedi ve odaya girdi. Sinan mrlek ve bende hemen odaya girdik. Foktor yavaşça burağın yanına yaklaştı ve bir kaç kontrol yaptı.
Yağmur "neyi varmış doktor bey" diye sordu.
Doktor " sanırım normal bir baygınlık bir şeyyemediyse veya her hangi birşey dokntıysa" dedi.
Ben " yani durumu iyimi" diye sordu.
Doktor " şu anlık iyi bir kaç dakikya kendine gelir diye umayorum" dedi.
Sinan " teşekkürler" dedi ve doktora dışarıya kadar eşlik etti.
Ben " iyiki bir şeyi yokmuş" dedi.
Yağmur tam bir şey söyleyecekken burak mırıldanmaya başladı.
Yağmur " söyle ne dedin aşkım" dedi burağa yaklaşarak.
Burak " ışık" diye fısıldamıştı.
Yağmur buraktan uzaklaşarak " bak ne hale soktun canımı en son senle konuştuğu için seni sayıkladı neyse ben bir su içmeye gideyim" dedi ve odadan çıkıp kapıyı kapattı. Ben buraşın yanına yaklaşarak.
Ben " ne oldu sana" dedim.
Burak " senin büyüne kapıldım" dedi.
Ben hemen ayağa kalkıp " numaracı" dedim ve koluna vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meta Dönüşüm
Science FictionBilimin neler yapabileceğini bile bilirmisiniz ? Gizli bir formülün açığa çıkacağını peki ? Unutulmuş bir yer. Gizli bir formül. Gizli bir adam. Bu üç şeyden ne çıkabilir ? Kendine gizli bir labaratuar kurmuş bir adam gizli bir formül bulmuştur. Bu...