-Bölüm 11-ÖZEL BÖLÜM-

147 11 2
                                    

DİKKAT +18 BÖLÜM BULUNMAKTADIR!!!

''Sky! Sky kalk! ''

''I-ımm..  ''

''Kalk hadi uykucu. ''

''I-ı.. ''

Genç adamın sarhoş etkisi bırakan hoş kahkahasıyla hafifçe sırıttı genç kız. Depoda ki olayın üzerinden 1 hafta geçmiş ve genç kız artık hayalet olduğunu insanların öğrenmesinden korkmuyor ya da uğraşmıyordu. Sonuçta ona kafa tutabilecek kadar manyak birlileri daha çıkmamıştı karşısına. Genç kız aklına gelen bu düşünceleri aklından kovarak yastığa iyice sarıldı. Genç adam kızın hala yatmasına sinir olarak  hortumu alarak içeri soktu ve adamlarından birine açması için emir verdi. Genç kız vücudunda hissettiği ıslaklıkla kocaman bir çığlık attı. İlk başta ne olduğunu anlamasa da ona kahkaha atarak bakan genç adamı görünce kaşlarını çattı ve ona doğru koşarak hortumu elinden aldı. Genç kız keyifle onu ıslatırken kahkaha attı.

''Sanada günaydın. ''

''Bunun hesabını sana sorucam küçük sıçan! ''

''Sıçan mı?! Ah benim gibi seksi birini nasıl sıçana benzetebilirsin aklım almıyor. ''

''Öyle mi ben sana bakınca hiç de etkilenmiyorum demek ki o kadar da seksi değilmişsin ha küçük sıçan? ''

''Var mısın iddiasın? '''

''Neyin? ''

Dedi genç adam alayla genç kıza.

''Seni etkileyip etkilemediğime. ''

''Varım. ''

''Ama kazananın bir ödülü olmalı hayatım. ''

Genç adam huzursuzca kaşlarını çattı. Adını sağ koluna bile söylememişti. Bu onun için tehlike ifade ediyordu ama emindi bu haliyle onu etkileyemezdi. 

''Tamam.. peki ben kazanırsam? ''

''İstediğini yapabilirsin. ''

Genç adam keyifle sırıttı. Genç kız kaşlarını çattı. 

''Ne isteyeceksin? ''

''Kimliğini bütün dünyaya açıklamanı. ''

''Ne!!! ''

Genç adam keyifle sırıttı. Ama genç kız adını öğrenmeyi kafasına takmıştı bir kere. O da sırıtarak başına salladı.

''Hadi gidelim. ''

''Nereye? ''

Genç kız cevap vermeden onu kolundan sürüklemeye başladı.


***


''Yeter artık! ''

''Tamam son iki yer kaldı sabret. ''

''Of tamam. ''

Genç adam kızı sağ kolu Tiris'e emanet edip bıraktı.

''Ee nereye uğrayacağız daha? ''

''İç çamaşırı mağazasına ve kuaföre! ''

Diye sevinçle bağırdı genç kız. 


***


Genç kız çok göğüs kısımları dantelli hemen altı en kaliteli ipek kumaştan yapılmış ultra mini sıfır kol toz pembe geceliği ve aynı renk sabahlığı alıp kuaföre uğradılar. Az bir şey saçının kırıklarını aldırıp fön çektirdi. Genç kızın yanında ki adam beğeniyle genç kızı süzdü. Genç kız gelmeden önce duş aldığı için yoğun bir şekilde lavanta kokuyordu. Bu kokuyu oldu olası hep sevmişti zaten. Hemen eve geçip roantikbir sofra hazırladı ve mango aromalı dudak nemlendiricisini dudağına sürdü. Genç kız için her şey tamamdı. Kendi kendine etrafta tur atıp eksiklere bakıyordu.

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin