-Bölüm 4-

240 17 5
                                    

Sky, yavaşça oldukça pahalı sadece üst düzey insanların girebileceği bara doğru adımladı. Ölen babası sayesinde bu bara rahatlıkla girip çıkabiliyordu. Yavaşça kapıda dikilen izbandutlara kısa bir bakış atıp içeri geçti. Yavaş yavaş etrafı süzme gereği bile duymadan bar taburelerine oturdu ve Rush'ı düşündü. O adamda dikkatini çeken bir şeyler vardı ama bunun ne olduğunu bilmiyordu. Belki tuhaf gelicek ama ilk adam öldürürken ki tutku ve heyecanı hissetmişti yanında. Geçer dedi içinden. Geçiçek, geçmeli. Barmen kibarca gülümseyerek genç kıza yaklaştı.

''Ne alırdınız efendim? ''

''Bana efendim diye seslenme. Sky. ''

''Anlamadım? '' dedi sarışın ve mavi gözlü barmen şaşkınlıktan açılan ağzı ve hafif yukarı kalkan kaşlarıyla. Buraya gelen insanlar saygı bekler eğer efendim demezsen olay bile çıkartabilirlerdi.

''Adım diorum Sky. Benim yanımda rahat olabilirsin, gözlerin.. Ne kadar rahatsız olduğunu belirtmek için adeta bağırıyorlar. ''

''Ah.. anladım e-Sky. ''

''Yeni geldin değil mi? ''

Diye alayla sordu Sky. Çünkü burada çalışanlar ona efendim demezler, eğer demeye kalkarlarsa Sky ağızları ile burunlarını yer değiştirebilirdi.

''Evet? ''

''Genelde- '' 

Genç kız cümlesini bitiremeden arkasından iki çift kol ona dolanmış ve birbirine karışmış iki sesin onun adını bağırdığını fark etti. Sky gözlerini devirme dürtüsünü engellemeye bile çalışmadan direk devirdi.

''Eğer. o. sikik. ellerinizi. hemen. çekmesseniz. sizi .aşağıdaki. odamda.ağırlamaktan. zevk. duyarım. '' 

Sean ve Jessie hemen ellerini çekerek korkuyla ona baktılar. Yapardı, eğer o bir şey derse mutlaka yapardı. Ama bunu sadece bu ikisi bilirdi.

''Ta-tamam Sky sakin ol ya. '' 

Sky omzunun üstünden tek kaşını kaldırarak arkasında mızmızlanan kıza baktı ve kız anında mızmızlanmayı kesti. 

''Tekila. ''

Barmen onu süzüp alaylı bakışlarını ona çevirdi.

''Çarpmasın? ''

Sky gözlerini kapatarak derin nefesler aldı. Bu işe sinir oluyordu. İnsanlar onun sadist bir psikopat olduğunu gayet iyi biliyorlardı. Tek bilmedikleri hayaletin o olduğuydu.. ama bnu öğrenmemelilerdi. Genç kız sakinleştiğini hissedince Sean ve Jessie'nin barmen çocuğa bir şeyler fısıldadıklarını gördü. Gıcık bir öksürükle dikkatleri üstün çekti ve Sean'a, biricik çocukluk arkadaşına dönerek sinsice sırıttı.

''Sence onu alt katta ağırlamalı mıyım? ''

Genç adam, psikopat arkadaşının neyi kast ettiğini anlayıp hemen ellerini iki yana salladı.

''Hayır Sky. Sakin ol. Ama.. bi gezdirip ayağını denk almasını sağlayabilirsin ha? ''

İkisi de birbirine sinsi bakışlar atıp aynı anda barmen çocuğa döndü. 

''Barmen bozuntusu? Bu gezintiyi bana lütfeder misiniz? ''

''Benim bir adım var. '' Dedi genç barmen sızlanarak.

''Ciddi olamazsın! '' Sky'ın bu haline kahkahalarla gülen Sean ve Jessie ellerini karınlarına koymuş derin nefesler almaya çalışıyor ama dayanamayıp tekrar kahkaha atıyorlardı.

''Maxim. Adım Maxim. ''

Sky gülüşünü bozup bir aanda ciddiyete boğulunca Maxim sırııtarak ona bakaya başladı. Ondan korktuğunu sandı bir ara.

''Rush Shancez? ''

''Abim. ''

Sky psikopatça sırıtarak ona baktı.

''Sanırım alt kattan önce abine beni sorabilirsin? Tabi kendine gelebildiyse.''

Maxim ilk bir kaç dakika karşısındaki kızın ne demeye çalıştığını anlamak için uğraştı. Sonunda aklına gelen kötü düşüncelerle hemen abisinin numarasını tuşladı. Telefon çaldı.. çaldı.. çaldı ve 4. çalışça açıldı.

''Alo? ''

''Abi! ''

''Ne oldu? Sen iyi misin? Bir şey mi oldu? Nerdesin? '' Maxim başka zaman olsa abisinin bu soruları ardı ardına sıralamasına kahkahalarla boğulabilirdi ama başka zaman olsaydı..

''Ben iyiym de sen? Sen iyi misin? ''

''Ben iyiyim de.. Neden bunu sorduğunu anlamadım. ''

''Bak şimdi ben barda çalışıyordum işte sonra bi kız geldi... işte sonra bu dediki sanırım alt kattan önce beni abine sorabilirsin Tabi kendine gelebildiyse dedi. Bende seni merak ettim ve aradım. ''

Karşı taraftan gelen tok kahkaha Sky'ın kulağına gitmişti. Ama sonra sırıtarak telefonun ucunda ki Maxim'e baktı.

''Saçmalık. Adını biliyor musun bari.. Şu kızılın? ''

''Sky. ''

Karşı taraf öksürük krizine girmiş ve bu Maxim'i meraklandırmıştı. Neler oluyordu? 

''O-o orda mı? '' dedi öksürükten kısılmış merakla sarmanlanmış bir ses.

''Evet hatta bizi dinliyor şuan. ''

''Ona kabul ettiğimi söyle. ''

''Neyi abi? ''

''Sen sadece söyle paşam. Gerisi onunla benim aramda. ''

''Tamam abi. '' Dedi ve aptallaşmış bir şekilde etrafına bakmaya başladı Maxim.

''Neyi olduğunu bilmiyorum ama.. kabul ettiğini söyledi? ''

''Güzel. '' diye keyifle mırıldandı Sky. Ve ne zaman buraya geldiğini bilmediği tekilasını tek dikişte fondip yaptı ve 4 bardak sonra sanki 5 bardak tekila içen o değilmiş gibi sapasağlam ve yalpalamadan ayağı kalktı ve sarışın barmenin kulağına eğilip fısıladı..

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin