Genç kız yavaşça elinde ki kahve tepsisiyle yan yana oturup hararetle konuşan ikiliye öldürücü bakışlarını atıp sinsice sırıttı.
''Kahveleriniz geldi. ''
İlk pul biber, karabiber ve tuzlu kahveyi kıza uzattı. Ardından sarışın kızın kahvesini yudumlayıp Rick'in üstüne püskürtmesine gülmek istese de Rick'e yaklaşıp kahveyi bacak arasına döktü.
''Ah! Pardon.. Ne kadar da dikkatsizim?! ''
Genç kız ilk üzgünmüş gibi gözlerini yere dikti. Gülümsedi ve sonra histerik bir kahkaha atarak öfke dolu gözlerini ikisine çevirdi. Rick ne kadar bağırıp çağırmak istese de yukarı doğru çıkıp bir an önce soğuk su ile kavuşması gerektiğini fark etti. Sarışın kız da tuvalette kusmak ile meşgul olduğu için hızla kapıyı açarak yüzünü telaşlı bir biçime soktu. Kapıda ki korumalar nefes nefese kalmış endişeli kızı görünce kaşlarını çattılar.
''Yukarıda biri var. Onunla dövüşüyorlar! Yardım edin çabuk! ''
Korumaların hepsi hızla yukarı çıkınca gülmemek için dudaklarını bastırdı. Önceden hazırladığı dart tahtasına notlu oku fırlattı. Arkasına bakmadan hızla koşmaya başladı. Saatine bakınca 10 saniye sonra köşeden geçicek olan siyah BMW' ye yetişmek için koştu. Köşeye gelince siyah BMW'nin ışıkları genç kızın gözünü doldurdu. Kendini arabanın önüne atarak arabanın durmasını bekledi. Araba durunca içinde ki adam hırsla arabadan indi.
''Aklını mı kaçırdın sen?! ''
Genç kız adamı takmadan sürücü koltuğunun yanında ki koltuğa kuruldu ve gözlerini kapattı.
''Sa- ''
''Sana bir teklifim var. Ama ilk arabayı sessiz bir yere çek başım ağrıyor. ''
Genç adam kaşlarını çatarak yanında ki kıza baktı. Halbuki bilmiyordu ki; genç kız onu günlerdir takip ediyor ve adamın istediğini gerçekleştirebilecek tek kişinin o kız olduğunu. Arabayı çalıştırarak kendi evine sürdü. Genç kız yola bakınca kaşlarını çattı.
''Sessiz bir yere çek dediğimi hatırlıyorum evinde ki köpeklerin havlamalarını çekebilirim demedim. ''
Adam, genç kızdan duydukları ile şaşkınlıkla fren yaptı.
''Kimsin sen? ''
Genç kız istemese de bunu yapacaktı. Adamı çok iyi araştırmıştı ve verebileceği tepkileri, kişiliğini, özel hayatını hepsini biliyordu.
''Hayalet'i duydun mu hiç? ''
Genç adamın yüzünde bir gülümseme belirdi. O adama hayrandı. Yaptığı her şeyde mükemmeldi.
''Ah o adama hayranım. ''
Genç kız sırıttı.
''Ah biliyorum. Her yaptığı iş kusursuz ve onu tanıyan kimse yok değil mi? ''
Genç kız son söylediği kelimelerle yüz ifadesi ve sesi sertleşmişti.
''Evet. ''
''Bak ben hayaletim ve şuan kimliğim tehlike de bana yardım etmen gerekiyor. ''
''Sana neden yardım edeyim ki. Ve inanmadım. ''
''Eğer yardım etmessen kız kardeşini sonsuza dek unut. Üç saatin var. ''
''N-ne demek bu?! ''
''Kız kardeşinin hastanede olduğunu biliyordum. Ve şu demek tam şuan da bir adamım tarafından serumuna kendini 3 saatte felç bırakan bir ilaç enjekte edildi. Kardeşinin yaşaması sana bağlı. Imm.. sarı saçları solmuştu en son. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Katil
Teen FictionSabahları enerjik ve neşe dolu gazeteci bir kız, geceleri acımasız bir kiralık katil. Tüm dünya onu ve cinayetlerini konuşuyor ama onun adını bile bilen yok. Peki ya ansızın biri onu fark ederse? KİRALIK KATİLE HOŞGELDİNİZ. Aşırı doz cinayetten ölm...