"Aud;"
Άκουσα μια γνωστή φωνή να ψιθυρίζει μες στο αυτί μου. Την αγνόησα και γύρισα απο την άλλη πλευρά στο κρεβάτι μου. Ένιωσα το κρεβάτι να βουλιάζει που αυτό σήμαινε πως κάποιος άλλος κάθισε πάνω σε αυτό.
"Βγες έξω! Δεν ξύπνησε ακόμα"
Άκουσα την φωνή του Harry ξανά. Ύστερα άκουσα την πόρτα να κλείνει και ένα χέρι να ακουμπάει το μπράτσο μου κουνώντας με ελαφρά.
"Aud;Ξύπνα"
Η ίδια φωνή όπως πριν ακούστηκε ξανά.
"Μμμμμ"
Μούγκρησα αρπάζοντας ένα μαξιλάρι και βάζοντάς το,πάνω από το πρόσωπό μου ώστε να το καλύπτει.
"Aud!Jesus,ξύπνα!"
Η φωνή του Harry ξανά ακούστηκε.
"Aud;Ζεις;"
Ξαφνικά ο Harry άρπαξε το πάπλωμα που με κάλυπτε και στην συνέχεια προσπάθησε να τραβήξει και το μαξιλάρι από το πρόσωπό μου.Το κράτησα σφιχτά για να μην το πάρει,αλλά είχε περισσότερη δύναμη και το άρπαξε μέσα από τα χέρια μου.
"Aud;"
Ξανά ψιθύρισε στο αυτί μου.Εκατομμύρια κορίτσια θα ήθελαν να ήταν στην θέση μου αυτή την στιγμή.Να τους ξυπνάει ολόκληρος Harry Styles.Ακούγεται υπέροχο.Αλλά για εμένα προσωπικά δεν είναι.Είμαι ευγνώμων που ο Harry διαλέγει τον εύκολο τρόπο.Αλλά είναι εξίσου ενοχλητικός όπως και ο δύσκολος,όπου περιέχει κουβά με κρύο νερό.
"Aud;Ξύπνα"
"Ohh εντάξει,ξύπνησα!"
Αναφώνησα και πετάχτηκα σαν ελατήριο από το κρεβάτι.
"Επιτέλους!Καλημέρα Aud!"
"Καλημέρα"
Μουρμούρησα ελαφρώς ντροπιασμένη που ο Harry με έβλεπε σε τέτοια κατάσταση.
Μόλις ξύπνησα.Αφού με φίλησε στο μέτωπο,βγήκα από το δωμάτιο ακούγοντάς τον να γελάει.
"ΈΚΠΛΗΞΗ"
Τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα.Αποκλείεται.Όχι όχι.Ονειρεύομαι.
"OH MY GOD! OH MY FUCKING GOD!"
Αν και κοιμησμένη τσίριξα και χωρίς να συγκρατήσω τον εαυτό μου,όρμηξα στην αγκαλιά του Niall,πηδώντας και τυλίγοντας τα πόδια μου γύρω από την μέση του.Ο Niall πέρασε τα χέρια του γύρω μου και κάνοντας μερικές σβούρες γύρω από τον εαυτό του,αυτός όπως και τα υπόλοιπα αγόρια γέλασαν ενώ εγώ βούρκωσα από συγκίνηση.
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒆𝒑 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓
FanfictionΕσύ τι θα έκανες, εάν μάθαινες πως ο Harry Styles είναι ετεροθαλής αδερφός σου; [not edited] Highest Ranking: #1 in Fanfiction © 2015-2016 APROUDBITCH All rights reserved.