Το επόμενο πρωί ξύπνησα στο δωμάτιο όπου κοιμήθηκα μαζί με την Kelsey. Το προηγούμενο βράδυ απέφυγα κάθε συζήτηση με τον Harry, διότι δεν είχα καμία όρεξη για τυχόν τσακωμό. Ήξερα πως αυτή η απόφασή μου δεν του άρεσε από τον τρόπο που τον είδα να μπαίνει στο δωμάτιο που μοιραζόταν μαζί με τον Niall, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γι'αυτό εκείνη την στιγμή, δεν ήθελα να κάνω κάτι.
Είχα μόλις βγει από την τουαλέτα, έχοντας πλυθεί και βουρτσίσει τα δοντια μου και βγήκα έξω από το δωμάτιο. Στον μικρό διάδρομο δεν είδα κανένα από τα αγόρια ή την Kelsey, οπότε υπέθεσα πως ήταν όλοι στο κύριο δωμάτιο ή στην μικρή κουζίνα που υπήρχε σε αυτήν την τεράστια σουίτα.
Κατευθύνθηκα προς την κουζίνα όταν δεν βρήκα κανέναν στο κύριο δωμάτιο και εκεί βρήκα μόνο τον Louis. Μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία μου, μου χαμογέλασε πλατιά.
"Καλημέρα, πριγκίπισσα."
Είπε αφήνοντας το κινητό του πάνω στον πάγκο.
"Καλημέρα, Louis."
Του χαμογέλασα ελάχιστα κοιμισμένη. Πήρα μια θέση στο ψηλό σκαμπό του πάγκου και κοίταξα γύρω μου.
"Πώς κοιμήθηκες;"
Ρώτησε πίνοντας λίγο από το τσάι του.
"Μια χαρά, εσύ;"
"Πολύ καλά. Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, όλοι είναι κάτω, σκέφτηκαν πως θα ήταν ωραία να κολυμπήσουν στην πισίνα του ξενοδοχείου στις δέκα το πρωί."
Με ενημέρωσε, ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του.
"Όταν λες όλοι;"
Δεν μπορούσα να μην ρωτήσω.
"Όλοι. Τα αγόρια, η Kelsey, η Cara και η Kendall. Θες να πάμε; Εάν είναι παγωμένο το νερό μπορούμε να κάνουμε παρέα στον Zayn που κάθεται σε μια ξαπλώστρα καπνίζοντας."
Πρότεινε ο Louis. Κατσούφιασα ελάχιστα στην σκέψη πως είναι και η Kendall με μαγιό εκεί κάτω, αλλά το προσπέρασα κουνώντας το κεφάλι μου.
"Δεν ξέρω."
Απάντησα ψιθυριστά. Γίνομαι δραματική ή μου φαίνεται;
"Μην είσαι χαζή, Aud. Πάμε εκεί κάτω και μείνε με το μαγιό να τον τρελάνεις."
Με σκούντηξε παιχνιδιάρικα. Γέλασα νιώθοντας τα μάγουλά μου να καίνε.
"Μου κάνεις πλάκα έτσι; Έχει δύο μοντέλα της Victoria's Secret εκεί κάτω και εμένα θα κοιτάξει;"
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒆𝒑 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓
FanfictionΕσύ τι θα έκανες, εάν μάθαινες πως ο Harry Styles είναι ετεροθαλής αδερφός σου; [not edited] Highest Ranking: #1 in Fanfiction © 2015-2016 APROUDBITCH All rights reserved.