Chapter 47.*

6.5K 421 67
                                    


*SEXUAL CONTENT



Έφτασε η ημέρα του γάμου, επιτέλους. Ένιωθα τόσο πολύ ενθουσιασμένη. Από νωρίς το πρωί το σπίτι είχε γεμίσει με όλες τις θείες του Harry και της Gemma, όπου τριγυρνούσαν μέσα στο σπίτι. Η νύφη ήταν όλη την ημέρα στο δωμάτιό της, έχοντας μαζί της κομμώτριες, μακιγιέρ να ετοιμάζουν αυτή και ύστερα όλες τις υπόλοιπες κυρίες, περιλαμβανόμενου και εμένα.

Όταν το μακιγιάζ μου και το μαλλί μου ήταν έτοιμο, ήμουν σχεδόν έτοιμη να φύγω και να πάω στο ξενοδοχείο όπου βρισκόταν ο πατέρας μου. Έψαξα σε όλο το σπίτι τον Harry ώστε να τον ρωτήσω αν είναι έτοιμος να μου δείξει το φόρεμα όπου ο ίδιος έχει διαλέξει για εμένα και τελικά τον βρήκα στο σαλόνι, γονατιστό μπροστά στον μικρό του ξάδερφο, τον Alex.

"Harry;"

Είπα για να του τραβήξω την προσοχή. Το κεφάλι του Harry και του μικρού Alex, σηκώθηκε και με κοίταξαν και οι δύο δείχνοντας έκπληκτοι.

"Wow."

Πήρε μια ανάσα και σηκώθηκε από το πάτωμα. Στάθηκε όρθιος μπροστά μου και με κοιτούσε προσεκτικά.

"Γεια σου Audrey!"

Είπε ο μικρός Alex με ενθουσιασμό καθώς σηκώθηκε από τον καναπέ. Γύρισα και τον κοίταξα χαμογελώντας.

"Γεια σου μικρούλι."

Τον χαιρέτησα σκύβοντας χαμηλά και δίνοντάς του ένα μικρό φιλί στο μάγουλο.

"Είσαι πολύ όμορφη!"

Μου είπε το μικρό παιδί. Ξέσπασα σε μερικά "αωω" ενώ ο Harry γέλασε και ανακάτεψε τα μαλλιά του Alex με τα χέρια του.

"Αμμ, μπορείς να μου δώσεις, αμμ, το φόρεμα που μου πήρες για σήμερα διότι πρέπει να φύγω."

Είπα γυρνώντας να κοιτάξω τον Harry. Ο Harry με κοίταξε σμίγοντας τα φρύδια του.

"Ποιο φόρεμα;"

Ρώτησε μπερδεμένος. Αυτή την φορά εγώ έσμιξα τα φρύδια μου.

"Περίμενε- Τι; Εσύ; Μα- Περίμενε, αφού-"

Τα μάτια μου γούρλωσαν και την επόμενη στιγμή ο Harry άρχισε να γελάει δυνατά.

"Έπρεπε να είχες δει την φάτσα σου!"

Είπε μέσα από τα γέλια του καθώς με έδειχνε με το δάχτυλό του. Ένιωσα τους ώμους να χαλαρώνουν και ξεφύσηξα ανακουφισμένη.

𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒆𝒑 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 Where stories live. Discover now