Όλη η Τετάρτη πέρασε χωρίς κανένα τηλεφώνημα από τον Harry. Ένιωθα τόσο εκνευρισμένη μαζί του και προσπαθούσα να απασχολήσω τον εαυτό μου με οτιδήποτε πάρα να σκέφτομαι αυτόν και την Elizabeth μαζί. Την περισσότερη ώρα τα κατάφερνα αφού είχα την Gemma συνεχώς μαζί μου, αλλά όταν βρισκόμουν μόνη στο δωμάτιό μου, καθόμουν όσο πιο μακρυά μπορούσα από το κινητό μου, ή θα διάβαζα ένα βιβλίο ή θα άλλαζα την διακόσμηση του δωματίου.
"Τι έχεις εσύ; Είσαι στην τσίτα από χθες."
Ρώτησε η Gemma. Βρισκόμασταν στην κουζίνα, εγώ έβαζα τα πιάτα στο πλυντήριο πιάτων και αυτή καθόταν στον πάγκο της κουζίνας πίνοντας λίγο τσάι.
"Τίποτα. Είμαι εντάξει, απλά..."
Σταμάτησα και ξεφύσηξα γυρνώντας να την κοιτάξω. Έδιωξα μερικές τούφες από τα μαλλιά μου από το πρόσωπό μου και πήρα μια ανάσα.
"Απλά;"
Με παρότρυνε να μιλήσω. Την κοίταξα στα μάτια και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
"Δεν έχω πολλή όρεξη, αυτό είναι όλο."
Της απάντησα κάνοντας μερικές κινήσεις με τα χέρια μου προτού γυρίσω και πιάσω το τελευταίο πιάτο και το τοποθετήσω μέσα στο πλυντήριο πιάτων.
"Ξέρεις ότι μπορείς να μου μιλήσεις έτσι; Δεν πρόκειται να πω τίποτα σε κανέναν."
Μου είπε καθώς ρύθμισα το πλυντήριο πιάτων.
"Το ξέρω, αλλά είναι όλα καλά, αλήθεια σου λέω."
Της είπα γυρνώντας να την κοιτάξω.
"Δεν σε πιστεύω." Κατσούφιασε πιάνοντας την κούπα με το τσάι στα χέρια της. Ανασήκωσα τους ώμους μου και δεν απάντησα. "Έγινε τίποτα με τον Harry; Την τελευταία φορά ήσασταν μια χαρά." Ρώτησε αυτό που δεν ήθελα, αλλά παίρνοντας μια βαθιά ανάσα αποφάσισα να της απαντήσω ειλικρινά.
"Ναι."
Μουρμούρισα, πιάνοντας μια κούπα και βάζοντας λίγο τσάι.
"Έλα, κάτσε." Είπε η Gemma δίνοντάς μου αυτό το βλέμμα, σαν να το ήξερε, πως κάτι είχε γίνει με τον Harry. Πήρα μια θέση απέναντί της σε ένα ψηλό σκαμπό και άφησα την κούπα πάνω στον πάγκο του πρωινού. "Λοιπόν, ακούω... Τι έγινε;" Ρώτησε ήρεμα.
Κοίταξα αμήχανα γύρω μου στην κουζίνα και ύστερα στην κούπα με το τσάι μπροστά μου. "Το Σάββατο, όταν ήρθα ήταν όλα καλά, μιλήσαμε για δύο ώρες στο τηλέφωνο." Άρχισα να μιλάω, η Gemma κουνούσε το κεφάλι της δείχνοντάς μου πως με άκουγε. "Τις επόμενες μέρες δεν τηλεφωνούσε, το καταλαβαίνω από την μια διότι βρίσκεται σε περιοδεία και είναι πολύ απασχολημένος, του έστειλα μερικά μηνύματα και τον κάλεσα κάμποσες φορές αλλά δεν απαντούσε. Μόνο την Τρίτη απάντησε αλλά μιλήσαμε για πολύ λίγο. Την Τετάρτη το πρωί τον πήρα μια φορά αλλά δεν το σήκωσε ξανά."
YOU ARE READING
𝑴𝒚 𝑺𝒕𝒆𝒑 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓
FanfictionΕσύ τι θα έκανες, εάν μάθαινες πως ο Harry Styles είναι ετεροθαλής αδερφός σου; [not edited] Highest Ranking: #1 in Fanfiction © 2015-2016 APROUDBITCH All rights reserved.