5

22 4 0
                                    

film bitince kalkıp odama gidip yatağıma yatıdım bu gün yine çok yorulmuştum yatar yatmazda uyuya kalmıştım zaten...

koşuyorum nereye gitdiğimi bilmeden koşuyorum arkamdan gitdikce bana yaklaşam adım sesleri geliyor ama dönüp bakamıyorum sadece ağaçların arasındaki patika yolda koşuyorum her nefesim soluk borumu yakıpta geçiyor bacaklarım artık koşmaktan bitap düşmüş halde ama durmuyorum içimdeki korku durmamı engelliyor sanki tek kurtuluşum bu patika yolmuş gibi son hız can havliyle koşuyorum adım sesleri hala aynı mesafeden geliyor ne yaklaşıyor ne uzaklaşıyor yaklaşmadığı için rahatlarken uzaklaşmadığı içinde kasılıyorum sonunda yol bitdi ama bu seferde önümde kocaman bir duvar var belimdeki kollarla irkilip dikkatimi belime kenetlenmiş kollara veriyorum korkudan aralıksız aldığım seri nefeslerin yanı sıra kalbimin sesi kulaklarımda gümbürdüyor kaskatı kesilmis bedenim kurtulmak için hiçbir çaba sarf etmiyor kolların altındaki tenim alev alıyor boynuma değen nefesle vücudum karıncalanıyor arkamdaki adam ilk önce kokumu içine çekiyor ardından dudaklarını boynuma sürtüp kulağıma yaklaşıyor...

kan ter içinde yataktan fırladım bu nasıl bir rüya böyle bir rüyanın etkisi bu kadar gerçek olabilirmi? sanki hepsini gerçekten yaşadım o korku o kadar gerçektiki kalkıp mutfağa gitdim ve sürahiden bardağa su boşaltıp tek seferde hepsini içtim bardağı yavaşca koyup tezgaha yaslandım kafamı önüme eğip rüyanın -yada kabusun- etkisinden kurtulmaya çalıştım duvardaki saate baktım saat daha sabahın 5 iydi işe gitmeme daha 3 saat vardı yatsam tekrar uyuyamazdım bende salona gidip koltuğuma yayıldım ve televizyonu açtım yeni bir film başlamıştı adı rehine ~gerçekten güzel film izlemenizi tavsiye ederim~ arkama biraz daha yaslanıp yayvan bi şekilde oturdum ve filmi izlemeye başladım
izlediğim filmler okuduğum kitaplar sayesinde geçmişine takılı kalan tek insan olmadığımı görüp rahatlıyorum bu adamda kurtaramadığı ve gözünün önünde ölen bi çocuğun etkisinden kurtulamıyor ve işini, görünüşünü ,yaşadığı şehiri kısaca hayatını değiştiriyor belkide bende öyle yapmalıyım hayatımı değiştirmeliyim onu hatırlatan her şeyi geride bırakmalıyım ama karşımda kocaman bir kasis var ben onu unutmak istemiyorum işte benim sorunumda bu bana acı verdiğini bile bile ondan vazgeçmiyorum çünkü istemiyorum ben onun herşeyini seviyorum gitmesini seviyorum bekletmesini seviyorum acı vermesini seviyorum...

merhaba :) kısa bir bölüm oldu yarında yb gelmicek çünkü yarın size karakterlerimi tanıtıcam medya paylaşmicam herkez kendi nehiri ni selimi ni ve saklı adamımız o'nu kendi kafasına göre canlandırsın yarın size hepsini detaylı bi şekilde anlatıcam şimdi iyi geceler :D:*

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin