chapter6

1.3K 97 2
                                    

Di dalam dewan lama.
Woi!!!!! Ada orang tak klau takde kitaorng bla dulu jerit ji pada dewan yang kosong.Ji!!!!kita kena bla sekarang nii ...!! .ckp qi tegas sambil menarik ji kedalam kereta .
Didalam kereta.
Asal kau ni qi?asal kau tarik aku masuk kereta ni?asl kau kelam kabut sangat ni? Masalah kita  pon belom selesai lagi????tanya ji pada qi yang tengah bawak kereta dengan kelajuan penuh.kita diikuti oleh seseorang .ckp qi tenang sambil meluncur laju dan membelok ke arah shopping mall.hah !sape ikut kita ?? Macammana dioramg boleh kesan kita????!?!?tanya ji laju.
Exo dengan bts''belum sempat kira nak abis ckp ji dah sampuk
Asal,dengan diorang pulak?tanya ji pelik
Diorang follow kita senyap2 .ckp qi and lagi sekali ji potong ayat qi
Hah !asal diaorang follow kita .tanya ji lagi.
Qira terus berhentikan parking kereta di suatu tempat.
Kau nak cerita or kau nak aku cerita?tanya qi marah.yelah sape tak marah asal ckp, dia sampuk.
Hehehe sorry ler jgn lah marah just tertanya tanya.ckp ji sambil  sengih kerang busuk.
Dah lah jom turun .ckp qi.
Nak gi mana ?tanya ji lagi
Kita nak gi shoppingkan .ckp aku dengan tenang.ohhhh ok jom . Ckp ji yang memahami maksud qi
Diorang pon masuk kedalm shoppping mall itu .

Exo and bts pov

Di shopping mall...
Hyung tu bukan diorang ber2 ker???.haah lah hyung mana ada apa 2 terjadi ???.ckp kookie pelik.tulah mana apa2?? ckp sehun.  Betul jugak ckp chen ...kita kat mana??tanya lay .aissh korang punya........time semua orang tengah gaduh tetiba.ohhh korang wat apa kat sini?tanya qi dan ji serentak semua ahli exo pandang depan and pandang sesama sendiri .ahhh!kami nak beli barang .ckp jin tetiba .ohhh yeke tapi kenapa semua ikut ?tanya ji.sbb yang lain ada nak beli barnag memasing .right guys?ckp luhan pulak.ohh ok kalau mcm tu kitta orang balik dulu lah jumpa nanti  kat villa..ckp qi. Sambil melangkah pergi..ehhh!!nanti kitaorang dah siap dah beli barang apa kata kita balik sekali .jom ckp jimin .betul!!!ckp mereka serentak. .kalau mcm tu oklah.jom ckp ji .
Mereka pon balik ker villa

Di pov lain.
Hmm kau orang dah suka bergaul dengan manusia rupanyer .mesti game ni akan jadi lagi menarik!!kata seseorang yamg memerahati ahli exo dan bts dengan 2 orang gadis dari atas pokok.

Siapakah dia ???nantikan ep7

Vampite&wolf Last GenerationWhere stories live. Discover now