chapter10

1.1K 81 2
                                    

selepas sahaja tamat permainan tersebut ..

di bilik private exo..

''hyung saya rasa kuasa qira rasanya halimunan dan terbang ,sebab lepas kita gabungkan kuasa kita dia tak boleh bangun pun''cakap kris sambil tersandar letih di sofa ..

entahlah tapi aku rasa dia ada sembunyi kan sesuatu lah ,lagi -lagi kuasa dia sebab waktu dia berlawan dengan kita dia langsung tak cedera parah pun sedangkan bila kuasa kita digabungkan ,impaknya agak kuat bukan.sebab sapa yang yang pernah berlawan dengan kita pun pasti akan tercedera teruk ...ckp suho aneh..ye dia merasakan gadis itu menyembunyikan sesuatu dari mereka.

"dahlah kita lupakan dahulu benda ni jom pulang ,dah lewat sangat ni".cakap xiumin yang paling tua disitu..dan mereka hanya mengangguk setuju kerana mereka terlampau letih semasa berlawan dngan qira tadi.{end pov}

[di bilik qira dan yinji}

''wei amacam kau dah tahu apa kekuatan mereka?tanya yinji sambil keringkan rambutnya di hadapan cermin..

hmmm ,yup tapi tadi terlalu sikit sangat waktunya, kita kena uji lagi..ckp qira sambil berjalan menuju ke katil mereka..

''tapikan bukan ke kau rasa diorang akan syak yang kita ni sembunyikan something ,yelah diorang dengan senang dapat tumpas kan kita..''ckp yinji .bila tiada tindak balas dia pusing untuk melihat qira,rupanya qira sudah tertidur..{''mungkin dia terlalu penatlah tu, yalah bukan senang nak lawan mereka semua,tapi aku belum mengantuk lagi .ckp yinji sambil memandang yinji yng lena tidur waktu itu.keluar sekejap jelahh lagipun dah lama aku tak bersenamkan .}dia pun keluar dari bilik secara terjengket -jengket bagi tidak mengejutkan yang lain dan qira.

di luar kawasan villa

ahhhh!!! best nye dah lama tak terbang..!!!!!!!ckp yinji gembira ..dia terbang dengan pantas dan lalu turun kebawah .''hmm rasa nya tak pape kan kalau aku test kuasa aku ,siang tadi tu pun macam senaman 2 minit jer lepastu kena pura -pura kalah.''bisik hati yinji sedih..dia lalu bergerak kearah satu pokok rendang yang berada disebelah villa mereka..

dibilik kim taehyung a.k.a v

''hmm aku still rasa tak puas hati ,yelah takkan dia boleh tumbang dengan hanya kuasa gabungan kami sedangkan kami belum keluarkan hampir kuasa kami..''cakap v aneh teringat dia tentang perbincangan ahli bts di bilik private mereka

trowback.....di bilik private bts..

''hyung kau tak rasa pelik ke ?tanya jungkook pada kami semua yang sedang berehat di ruang tamu itu.

apa maksud kamu kokkie ,apa ynag peliknya ?tanya jin sambil menletakkan dulang yang penuh air diatas meja..

''yelah ,kita belum keluarkan pun kuasa kita sepenuhnya tapi si yin-ji tu dah tumbang ..lagi pun tak ke aneh kuasa dia hanya terbang sahaja sedangkan benda itu kan adalah yang paling asas sekali bagi vampire.''terang kokkie pada kami semua.

hmm betul juga tu apa yang kokkie cakap tu ,yelah rasa nya kuasa kita tak sepenuhnya keluar lagi dan masa dia berlawan dengan kita dia hanya mengelak,terbang sahaja langsung tak tunjuk kan kuasa dia..cakap jimin sambil minum air..

dan kalau korang perasan dia selalu perhatikan gerakan kita dan seperti dapat agak tindakan kita ynang seterusnya ,rasa nya dia sembunyikan sesuatu lah.cakap j-hope serius..

hmm dahlah waktu sekolah dah habis jom kita balik .cakap rapmonster.tetapi sebelum rapmonster pergi aku rasa seperti dapat dengar [adakah ''dia'' sudah kembali.]bisikan hyung.

''hyung cakap apa tadi ?tanya aku sekali lagi..rapmon segera mengeleng kan kepalanya dah berlalu pergi ..apa maksud rapmon ?sapa yang ''dia '' itu????

end pov ..

Vampite&wolf Last GenerationWhere stories live. Discover now