the last chapter

81 4 0
                                    

villa 

suho bangun dari tidur dan melihat katil rapmon kosong ,suho hanya membiarkan sahaja dan pergi membersihkan dirinya .

==============================================================================

di ruang tamu

ahli exo dan bts sedang berehat saat   satu ketukan di pintu villa mereka  kedengaran .

"sehun ,pergi buka pintu tu ,tengok siapa datang ."arah kris kepada sehun

sehun yang dengar namanya dipanggil  hanya muncung dan berlalu pergi ke pintu utama.

"hish siapa pula yang datang pagi -pagi ni ?''gerutu sehun geram

saat dia membuka pintu ,dia terkejut saat melihat rapmon terkujur di hadapan pintu dengan  badannya penuh luka dan  tangannya yang kebiruan  .

"HYUNG !!!!....HYUNG SEMUA CEPAT DATANG SINI CEPAT !!!"jerit sehun cemas.

semua ahli berlari ke pintu utama dan terkejut saat melihat rapmon yang dipangku oleh sehun

"HYUNG !!APA DAH JADI NI???'' tanya jimin terkejut .

sehun hanya mengeleng tanda tidak tahu dan segera ahli exo dan bts memgangkat rapmon masuk kebiliknya .

dan tanpa mereka sedari ,rapmon memegang satu bunga rose biru yang berkilau yang disorokkan di dalam bajunya .

puak exo dan bts meletakkan rapmon yang tercedera di atas katilnya sebelum yixing cuba memulihkannya .seketika kemudian badan rapmon  mula  menghasilkan satu cahaya kemerahan yang menlempar yixing ke dinding bilik suho dan rapmon.semua yang berada di situ terkejut apabila cahaya itu mula menyinar dengan terang sehingga membuatkan rapmon mengerang kesakitan .

semua orang di situ  yang cuba menyentuh rapmon terlempar apabila cahaya itu semakin berkilau .cahaya itu semakin bersinar dan membuatkan semua orang di situ menutup mata dan pengsan.

di suatu tempat.

seorang ahli sihir wanita yang kelihatan muda mendekati batu yang terbaring  minrin dan yinji yang pengsan  dikelilingi bunga merah  berduri dan berkilau itu .dia tersenyum sinis sebelum bunga -bunga itu membuka laluan itu wanita sihir itu untuk mendekati  minrin dan yinji .wanita itu menyentuh tangan yinji dan kira dengan senyuman sinis sebelum senyuman itu mati apabila dia dilempar ke luar apabila ada satu kuasa yang keluar dari tubuh badan minrin dan  yinji .

"kurang ajar punya binatang!!!kau cuba nak  pindahkan kuasa itu pada puak kau ye .aku takkan bagi "kata gadis itu sambil mengetap gigi dan menutup pintu hutan yang menyembunyukan pewaris itu.

================================================================================================================================================================

Di  satu tempat terlihat semua ahli exo dan bts yang terbaring di atas taman yang hijau dan cantik .

"kita dekat mana ni ?" tanya j-hope apabila dia melihat permandangan  yang dikenali.

"kita ada kat dalam dunia yang aku cipta "kata seseorang yang muncul dari belakang  mereka semua . 

mereka segera menoleh dan terkejut saat melihat rapmon yang yang sihat tanpa cacat cela berdiri teguh dihadapan mereka. 

"hyung !!"

"rapmon !!!"

jerit mereka serentak .

"apa maksud kau rapmon ?" tanya suho apabila dapat mengagak sesuatu perkara telah berlaku.

"Suho kita dah tiada banyak masa lagi .Mereka dalam bahaya sekarang "kata rapmon serius sambil memandang  semua puak yang berada di situ .

Vampite&wolf Last GenerationWhere stories live. Discover now