chapter4

1.7K 110 1
                                    

Pov yin_ji dan min -rin
Dalam bilik

"Min rin  kita kena bagi tahu diorang ke pasal identiti kita yang sebenar?"tanya yinji.
"i think jangan dulu aku nak tengok macam mana diorang kawal kuasa  diorang  dan macam mana tahap kesabaran mereka dulu and aku nak tgok diorang dah bersedia ke belum nak berhadapan nenek sihir itu.terang min-rin pada yin ji.
"Habis tu macam mana kita nak tengok diorang kawal kuasa diorang semua and bila nak start?"tanya yinji.
"hmm diorang akan men
lalui cabaran tu pada minggu hadapan buat sementara ni biar diorang haappy dulu ."cakap minrin sambil tersenyum sinis .woah !!2 hari lagilah kan tapi mcm mana dengan mamat tao tu dia kan boleh ramal masa depan .tanya ji risau.kau jgn risau dia x kan dpt ramal sbb aku dah halang kuasa dia untuk benda tuu .ckp kira tenang .!!hahaha ketawa jahat ji dan kira bergema didlam bilik tu.nasib baik bilik tu kalis bunyi klau x rosak reputasidiorang sebagai gadis ayu.

Di ruang tamu.

Prof park.diorang tu sama mcm kita orng ker??.tanya suho sebagai soalan pertama selepas prof park membekukan diorang and campak diorang ke sofaa.yup .jawap ringkas prof park.dioramng puak apa and apa kuasa diorang? tanya v pulak.itu kena cari sendiri and mulai minggu hadapan kamu semua akn menghadapi satu ujian yang kuasa .ckp prof park pada mereka.hah!!ala!!!awalnyer!!mula lah bising dekat ruang tamu tu..dah jgn nak complain buat jer.tapi prof park budax dua orang tu dah sediakan nak exam??tanya chanyeol.dah lah kot lantak lah saya nak balik jgn ada yang jadi toyol pulak malam nii sindir  prof park pada mereka sebelum dia menghilang .aduh sentap doh yat prof!!ckp mereka semua .. dah lah gi masuk tido ingat apa prof park ckp tadi jgn ada yng jadi toyol .dah bla .halau suho dan rap moster kepada ahli mereka semua.ok dan diora g pon masuk ke bilik nak jadi sleeping beuty katanya..

Vampite&wolf Last GenerationWhere stories live. Discover now