di ruang tamu..
sedang mereka berehat selepas makan yang enak dan mewah itu
''ahh ,kau tidur mana semalan ,yelah aku bangun kau langsung tak ada kat katil pun?tanya baehyun pada taehyung.
''ahh entahlah hyung,aku rasa aku nak keluar jejalan ambil udara malam tapi lepastu aku tak ingat,sedar -sedar je aku dah ada kat sofa ruang tamu ni..keterangan taehyung itu membuatkan seluruh rumah jadi pelik dengan apa yang taehyung tadi..sedangkan ada seseorang yang terdengar apa yang mereka bualkan itu berasa gementar tak semenanya takut tentang identiti dia terbongkar..qira yang dah tahu itu mesti kerja yin-ji hanya diamkan saja.nanti dibilik akan aku bakorr dia..bisik hati qira
''dahlah tu mungkin taehyung tak perasan kot yang taehyung tidur kat ruang tamu kot lepas jalan -jalan ''cakap rapmon bagi menenangkan members dia yang agak ketakutan tu..
''dah lah mari kita bersiap prof.park baru je mesej nak jumpa kita semua kat arena sekarang ..''cakap xiumin setelah keadaan sunyi selama beberapa minitt..semua beredar ke bilik masing -masing setelah mendengar arahan xiumin itu...
dibilik d.o dan jin
''d.o kau rasa tak apa yang aku rasa?tanya jin ketika mereka masuk kedalam bilik kongsian mereka ..itu disebabkan untuk mengeratkan persahabatan antara diorang ..itu apa yang dikatakan oleh leader masing -masing.. mereka hanya meneruti sahaja arahan leader dan itulah yang terjadi sekarang..
''maksud kau ,tentang taehyung tidur di ruang tamu ke? tanya d.o pura pura..
''kau janganlah buat bodoh lah d.o aku tahu kau fikirkan benda yang sama tentang kejadian pelik ni.''sindir jin sambil menyikat rambutnya..d.o yang terdengar sindiran jin itu hanya mendengus marah sambil menjeling jin..
''ye aku perasan tapi kau nak aku buat apa ,takkan kau nak aku siasat benda nii..lagi pun aku rasa kau pun tahu kan benda ni masih samar 2 takkan lah kau nak aku paksa v tu ingat kena dengan benda yang dia tak ingat..''terang d.o sambil menyikat rambut nya..
''hmm betul cakap kau tu ,baik kita rahsiakan benda ni dulu dari pengetahuan sesiapa''. cakap jin ..dan dia dan jin terus keluar dari bilik setelah rapmon menjerit suruh turun....