En mamma utan humor..?

387 24 4
                                    

Av alla ställen att ha sex på valde vi golvet i hallen, fråga mig inte varför det bara blev så. Jag tror vi båda var lite hetsiga eller ja kåta...
Allt började med att jag tryckte upp Lex mot väggen och genast mötte hans mun min.

"Jag har väntat på det här så länge." sa nästan viskar Lex dovt och sedan tystas av mina läppar som fortsätter att jobba mot hans i lugnt tempo. Allt gick så fort den här gången men på ett behagligt sätt. Aldrig har jag känt så mycket känsla i sex som jag gjorde den här gången, med Lex, det kanske är för att jag aldrig har varit kär i någon, på riktigt liksom.

Vi ligger i min ganska obäddade säng och tittar på varandra. "Du är så fin." mumlar Lex och kollar på mig innan jag kysser han mjukt på läpparna innan jag säger "Du är fin."

Ett surrande ljud väcker min uppmärksamhet, jag vänder mig mot nattduksbordet och tar min vibrerande mobil. En bild på mamma med ett par stora runda glasögon från 80- talen visas och jag kan inte undgå att fnissa till åt bilden.

"Hej mamma." Svarar jag med ett leeende sprit på läpparna.

"Hej vännen! Vad gör ni?" Hör jag mammas glada röst i högtalaren.

"Vi gör inte så mycket, vi ligger i min säng bara..."

"Jahaja..." säger hon med en klurig röst vilket gör att Lex skrattar till.

"Asså herre... vilken dirty mamma jag fått, det är ju helt sjukt!" Utbrister jag och hör både mamma och Lex skrattar ännu mera.

"Vad glad att du inte fick en tråkig mamma som inte vet vad humor är!"

"Jaja... Ville du något särskilt eller?"

"Ja faktiskt..." Det blev tyst en stund. "Ni måste komma in till polisstationen..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej alla!  Förlåt för dålig uppdatering! Har haft svårt att uppdatera eftersom jag är sängliggande och väldigt trött but here it is! 💕
    //Ari💗

Kan man erövra kärleken?(KMEK)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt