MAMMA LÄR DIG KNACKA!

504 31 7
                                    

"Vad tänker du på?" Frågar Lex nyfiket och tar bort min lugg från mina ögon.
"Jag har funderat på en sak... Som jag vill prova, när jag är nykter..."

"Okej." Svara Lex ganska tyst.
Med dom orden förslöt jag våra läppar, jag sittandes gränsle med bara underkläder och kysser min bästa kompis. Det låter väldigt sjukt och osannolikt i  mina öron, men här sitter vi, det är verkligt och jag njuter verkligen. När hans läppar nudda mina släpptes miljontals känslor ut från mitt hjärta och spred sig med en rysning genom kroppen. Det känns som att jag erövrat kärleken, kan man göra det? Och isåfall hur har man kvar den? Kärleken asså, och den stora underbara känsla. Först va det bara en mun mot mun kyss men efter ett tag tar Lex tag om min nacke och trycker mig närmare och den enkla kyssen övergår till en kyss med både tunga och några små stön. Hans händer är överallt samtidigt som jag försiktigt rör mina höfter i en rytmisk takt mot hans.
Nu tänker väll ni ' vips, nu har dom sex' men... Nej nej.
För det första ville jag inte, ja menar det här va våran första 'riktiga' kyss och för det andra så va en viss person, jag nämner inga namn, MAMMA som va tvungen att komma hem från jobbet och in i mitt rum för att kolla så allt va bra, och råkar se sin son grov hångla med sin bästis på sängen med endast kalsonger på sig! Det här va till och med pinsammare än det gången jag råkade smälla till fel person på rumpan när jag va på Ica. Tack mamma... tack.

"Gubben jag har sagt förlåt!" Säger mamma igenom dörren.
"Jag har sagt att det är lugnt!"
"Men du låter sur."
"Men jag är inte!"
"Okej."
Jag sätter mig på sängkanten och lägger huvudet i händerna.
"Så jäääävla pinsamt." Muttrar jag.
"Nejdå." Säger Lex i mitt öra och jag tittar på han med en 'är du seriös' blick.
"Okej, kanske lite,men det gör inget."
"Lex?"
"Mhm..."
"Jag tror jag är kär i dig..."
Lex kollar på mig med stora glittriga ögon och ett busigt leende.
"Är du? Men Dexter då?"
"Han är ingenting jämfört med dig."
Lex bryter ut i ett leende och typ hoppar upp i mitt knä och kysser mig mjukt på munnen.
"Jag är kär i dig med ju!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det va inte meningen att shippa Trislex först men jag blev typ kär i dom så jag kunde inte låta bli^^
Tack för alla som läser, kommenterar och röstar!❤️

          //Menyia💕

Kan man erövra kärleken?(KMEK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang