När vi kommer tillbaka ut till vardagsrummet sitter tre spöken i soffan och tittar förskräck på oss.
"Vad...?" Frågar jag och kollar på killarna.
"Ööm... V-vad hände där inne..?" Frågar Jamie försiktigt och flackar med blicken mellan oss.
"Vad menar du?" Frågar Lex och ser frågande ut.
"Vi ser på Tristan att nått händ- NI HADE SEX!" Avbröt Ante sig själv.
"Va nej!" Utbrast jag och blir helt röd i ansiktet.
"Vad hände då?" Undrar Ollie.
"Jag sög av Tristan." Sa Lex väldigt snabbt och sedan sätter sig i soffan med ett busigt leende på läpparna, ett sånt leende som bara han kan le.
Det blev tyst i soffan och alla stirrar på mig ända tills Ollie började le som en idiot medans Ante och Jamie ser surt på honom. Både Jamie och ante drar upp varsin femtiolapp ur fickan och ger till Oliwer.
Både jag och Lex kollar förvirrat på dom.
"Vi slog vad om att Trislex skulle bli sann, och jag tjänade precis hundra spänn!" Tjöt han överlyckligt och jag bara skakar på huvudet och sätter mig i Lex knä. Lex kysser mig lätt i nacken och gosar in sitt ansikte i min nacke."Ååå så söta ni är!" Tjuter Ante och jag skrattar åt den ovanligt ljusa tonen han åstakom.
"Du tjuter som Lex gör när han är uppspelt!" Skrattar Jamie bredvid honom och Lex rycket upp huvudet som legat vid min hals och stirrar på Jamie innan han säger,
"Jag tjuter inte alls så!"
"Eeeh.. jo det gör du, du tjuter...som en tjej." svarar jag och kysser han på kinden.
"Nehä!" svarar han envist tillbaka.
"Ska jag bevisa det?" frågar jag han och han tittar finurligt på mig och spänner ögonen i mig.
"Hur?" Jag svarar honom inte utan börjar kittla honom, hysteriskt tjuter han ett gällt skrik och börjar försöka slingra sig ur mitt grepp men jag säger bara 'lycka till' för jag bokstavligen sitter på honom.
"Neeeej, Tristan sluta!!!" Skriker han för full hals. " Nej."
"JOOOO! Snälla babeee!" Ber han och sprattlar som en liten griskullting.
"vad får jag om jag slutar?" frågar jag nyfiket medans jag fortsätter att kittla Lex.
"VAD SOM HELST!" Skriker han. Jag böjer mig ner och viskar i hans öra,
"Jag vet precis vad jag vill ha..."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kan man erövra kärleken?(KMEK)
RomanceKan man erövra kärleken? Den första delen i KMEK serien. Finns det en känsla som är kraftigare än kärlek? Tristan brukar ofta ställa sig själv den frågan eftersom han aldrig riktigt upplevt äkta kärlek, det har aldrig känts bra liksom. Tills...