~Romantik Aşıklar~

1.6K 47 5
                                    

~NAZLI'DAN~

Annem hepimizi salona toplamıştı , genelde ceza verirken böle yapardı ve yüzünde kızgın bir ifade olurdu ama bu sefer , yüzü endişeli görünüyordu.
"Kızlar size birşey solemek istiyorum" dedi annem oturduğu yerden kipirdanarak.

"Hadi ama anne , iki gündür soleyemedigin şeyi cidden cok merak ediyorum , ediyoruz" dedi Selin bi telefonuna bakıp bi anneme bakarak.

Ah bu Selinin telefonu yokmu¡ İnsan arada bir olsa bile telefonunu bırakır ama bizim keçinin elinden telefonu düşmüyordu. Neyse...

"Kızlar benim 1 senedir hayatımda biri var " dedi

O an sanki başıma bisey dang etti. Selin ile bakistiktan sonra,

"Holding sahiplerinden biri ama inanin gerçekten seviyorum onun maddi durumu hiçte önemli değil" dedi annem.

"Evlenmeyimi düşünüyor musunuz?" Dedim anneme dişlerimin arasindan.

Şuan o kadar sinirliydimki anlatamam.

"Ayy gerçekten mi annecim gerçekten tanışmak istiyorum tanıştır bizi lutfenn" dedi Selin.

"Tanistirmayi düşünüyorum zaten Selincim bu akşam yemeğe davet ettim" dedi annem hafif bir gülümsemyle.

Sinirden odama gidip birşeyler dağıtmak istiyordum ama
"Bu evlilik olmayacak" dedim

"Bizde hemen evlenmeyi düşünmüyoruz Nazlı cim " dedi annem Allahim deli etcek bu kadın beni.

"Bu akşamki yemeğe katilmak istemiyorum" dedim.

Ayağımi yere vurarak odaya gittim.O kadar sinirlenmistim ki , gözüm hiçbirşey görmüyodu.

- Akşam- Güneşin Ağzından-

Haluğun bana etilerden aldığı elbiseyi giymeye karar vermiştim. Hafif sırt dekoltesi vardı ama , benim için özel bir yemek olduğu için giymeliyim diye düşündüm. Ten rengine uygun bir ruj surerek makyajimi tamamlamistim bir yetiskin olarak abartili bir makyaj yapmaya gerek yoktu. Zar zor olsada Nazliyi yemeğe ikna etmiştim. Kizlarim da çok güzel görünüyordu. Nazlı , Selin ve Periy i pür dikkat izliyordum. O kadar guzellerdeki onlari cidden cok seviyordum ve onlarin düşüncesi çok önemliydi. Zil caldiginda Haluk kırmızı gül ile karsimda duruyordu. Gülümseyerek yanagina öpücük kondurup içeri davet ettim...

Not : Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz sizleri cok seviyorum yazim hatalarim varsa çok özür dilerim

Romantik AşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin